Gå til innhold

Utnytter han meg eller er han interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen!

Jeg har holdt på med en fyr i nå snart 1 år (vi er enda ikke i noe forhold) og er enda stormforelsket i han.

Vi har det veldig fint sammen når vi er ilag, og jeg får en ubeskrivelig følelse når vi er sammen og får hans oppmerksomhet. Men i det siste har jeg bare blitt mer og mer usikker.. Vi møtes annen hver helg, noe jeg synes er deilig, slik at vi på en måte ikke går lei hverandre, og jeg får tid til mitt. Men jeg ønsker selvfølgelig at vi møttes oftere. Jeg begynner å lure på om han utnytter meg eller om han virkelig er interessert? Jeg blir ihvertfall mer usikker når alle andre sier at han bare bruker meg for sex, og hvis han hadde vært forelsket i meg så ville han vært sammen med meg hele tiden.. Jeg tok opp med han dette tidligere om at vi møtes sjeldent og at han ikke virker så interessert, da sa han at han ikke ville gi slipp og skulle ta mer initiativ, men jeg synes enda det er litt rart at vi bare møtes annen hver helg.

Jeg blir helt forvirret, hva kan jeg gjøre? Jeg føler ikke helt for å ta dette opp en gang til med han, men vil på en måte prøve å teste han på en eller annen måte, men hvordan?

Det føles så utrolig godt når han ligger å holder rundt meg natta lang, og jeg smiler fra øre til øre hver gang jeg ser at han har sendt meg en melding.. jeg vil virkelig ikke gi slipp på han, men jeg vil heller ikke være dum, å bli utnyttet.

Hvordan kan jeg finne ut om han er interessert eller ikke? han har jo sagt at han er interessert, men hvorfor møtes vi så sjelden? jeg mener selv at det er pga at han jobber og har sitt å holde på med, men ja, sku ønske vi møttes oftere og at han virker litt mer på'an.. alle mine slekninger synes jeg er helt håpløs som tror at han virkelig er interessert, når han møter meg annen hver helg, og om han hadde vært interessert så hadde han tatt den korte kjøreturen bare for å vært sammen med meg..

jeg vet overhode ikke hva jeg skal gjøre...blir svært takknemelig for tips og råd, slik at jeg kan bestemme meg for noe som vil gjøre at jeg ikke lenger er usikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør dere andre ting sammen enn å ha sex? Har dere kontakt utenom de gangene dere treffes? Spør han deg om hvordan du har det, og har lyst til å vite hva du holder på med? Har du blitt introdusert for vennene hans eller familien hans?

• Liker 1
Skrevet

vi møtes annen hver helg, da bruker vi å dra på hytta,lager mat og se på film, ellers bruker vi å dra til meg eller dra på kino.. har jo vært på fisketurer osv sammen da.. men ja. veldig usikker siden vi bare møtes annen hver helg, alle mener at hvis han hadde vært forelsket ville han møtt meg mer, men samtidig tenker jeg at alle er forskjellige og at det kan hende det har noe med at han e ganske forsiktig og sky av seg... jeg vet ikke hva jeg skal tro:/ for nå virker det nesten bare sånn at vi møtes, for at han skal få seg noe.. men ja, den følelsen når han holder rundt meg hele natten, får meg på en eller annen måte til å tenke at han bryr seg og at han er interessert. han ligger å pjusker meg ofte og masserer meg.. men ja, utrolig usikker... vi skriver meldinger jevnlig til hverandre å spør hva vi gjør, og bytter på åå ta initiativ til å skrive meldinger.. var for en stund siden på konsert, og da var vi sammen, fikk møtt vennene hans da og søstra, men han har liksom ikke tatt med meg til noen av vennene eller liksom introdusert meg for familien eller vennene..

Skrevet

Jeg synes du skriver mye om hva alle andre mener, men hva mener du? Hvordan har du det med den relasjonen dere har? Er det nok for deg eller savner du at dere mer av livet med hverandre enn bare kosen?

For det er dine følelser du skal ta hensyn til og ikke hva alle andre mener. Hvis dette er nok for deg ser jeg ikke problemet, men hvis det ikke er nok for deg bør du kanskje finne ut hva det er du savner, og så ta en prat med han om det etterpå.

Din lykke er viktigst og din lykke er det bare du som kan skape :)

Skrevet

Jeg har det bra med han ja, og prøver å ikke bli påvirket av hva andre mener. Men jeg synes selv det er rart at vi møtes så sjelden, og ønsker jo at vi skal møtes oftere. men samtidig synes jeg det er litt deilig, slik at vi ikke går lei. det er dette som er problemet mitt, for jeg vil finne ut om han utnytter meg og holder meg på gress, at han bare vil møte meg når han trenger sex...

Skrevet

Hvorfor treffes dere akkurat annenhver helg? Har han barn de andre helgene, eller hva bruker han de andre helgene på? Hvor langt unna hverandre bor dere?

Jeg syns kanskje 1 år er litt lenge uten å vite hvor du har ham hen....?

Skrevet

Lurer på det samme som Jodi over her, hvor langt unna hverandre bor dere? Jeg lurer også på om han har barn eller noe, ettersom det er akkurat annenhver helg dere møtes? Det er greit å vite før jeg svarer :)

Hva sier han når du tar det opp med han, blir han sur/irritert eller bare lover han forandring som aldri skjer?

Jeg har det bra med han ja, og prøver å ikke bli påvirket av hva andre mener. Men jeg synes selv det er rart at vi møtes så sjelden, og ønsker jo at vi skal møtes oftere. men samtidig synes jeg det er litt deilig, slik at vi ikke går lei. det er dette som er problemet mitt, for jeg vil finne ut om han utnytter meg og holder meg på gress, at han bare vil møte meg når han trenger sex...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...