AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Ansiktet mitt er ok, jeg har ikke kviser eller noen spesiell "problemhud" men fargen er ganske ujevn? Særlig rundt munnen. Jeg kan ikke bruke flytende foundation pga det ser ikke ut rundt munnen min da. Med pudder blir det litt bedre, men det faller av i løpet av dagen, og jeg synes det er vanskelig å dekke ansiktet med det. Concealer er ok rundt øynene og nesen, men igjen, rundt munnen går det bare ikke. Det er også litt problematisk rundt øyenbryna, men ikke like mye som rundt leppene og sånn. Jeg liker ikke at munnen min kommer sånn fram (noe den gjør når det er mye lysere rundt den) jeg har små, korte og tynne lepper. Skjeve er de og... Jeg skal snart ta permanent sminke og restylane så håper det jevner seg ut da. Men flere med det samme problemet? Øynene mine er litt små, jeg kan IKKE bruke mørk øyenskygge. Bruker kun en oransje/brun som skinner litt (ser ikke så ille ut som det høres ut som, hehe) men blir jo lei av det...har blå øyne. Har hatt vippe extension, men de har falt av. Nå er mine egne vipper stygge...de var store og mørke fra før, men nå er de korte og stygge... Nesen min er stygg. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive den? Dere vet en nese som er liten, egentlig ikke tykk, men allikevel rund (nede) og de to "strekene" som er under den er ganske synlig... Og med den stygge kjeften (jeg glemte å nevne at den vender ned...vet det finnes en operasjon for sånt, men er det verdt det?) Noen tips? Er litt desperat... Takk:) Anonymous poster hash: 4693d...1cb
Gjest Yellowrose Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Du burde gå til en hudpleier, de finner sminke tilpasset akkurat din type hud! Hvis ikke vet jeg at de i KICKS og parfymerier skal gi gode råd og veiledning Supert at du bruker oransje og brun, det får frem den blå øyenfargen din! Du må huske at sminke skal fremheve dine positive trekk, ikke skjules.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå