Gå til innhold

Billige, brede silkebånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt Oslos billigste silkebånd? Jeg trenger mange meter i forbindelse med kirkepyntingen. Bør jeg kanskje prøve innvandrerbutikkene med tekstiler rundt Grønland?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Jepp, det bør du nok prøve ut. Har ikke pris i hodet, men de er jo billige på så mangt.

Skrevet

New rainbow tekstil ved siden av Gunerius har i hvert fall et stort utvalg av silkebånd!

Skrevet

På Rainbow har jeg kjøpt silkebånd!

Husker ikke prisen, men det var ikke dyrt.

Skrevet

Takk for det, jenter! Jeg prøver litt her og der, jeg!

Skrevet

Nix, jenter. Det var visst feil det med at innvandrerbutikkene var billigst på silkebånd. Jeg tror jeg prøvde sikkert 10 stykker på Grønland i går, inkl. Rainbow. Der lå prisen på 20-25 kr. pr. meter. Av alle steder var det faktisk Kid Interiør som gikk av med seier'n over billigste silkebånd. For brede ivory-fargede bånd fikk du 3 meter for 20 kr, altså 1/3 av prisen. Litt å tenke på for de som skal pynte bil, kirke eller lokaler med mange meter silkebånd!!! :)

Skrevet

Takk for info. Da løper jeg til Kid :-)

Skrevet

Jeg har også funnet ut at innvandrerbutikkene er dyre på bånd... Mørkeblått skråbånd har kostet 9 og 7 kr meteren på innvandrerbutikker, og koster bare 4 kr meteren på Bogerud og 6 kr på Kid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...