skogeki Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Hvor får man kjøpt Oslos billigste silkebånd? Jeg trenger mange meter i forbindelse med kirkepyntingen. Bør jeg kanskje prøve innvandrerbutikkene med tekstiler rundt Grønland?
Gjest Poirot Skrevet 20. april 2004 #2 Skrevet 20. april 2004 Jepp, det bør du nok prøve ut. Har ikke pris i hodet, men de er jo billige på så mangt.
Gjest lmari Skrevet 20. april 2004 #3 Skrevet 20. april 2004 New rainbow tekstil ved siden av Gunerius har i hvert fall et stort utvalg av silkebånd!
Siam Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 På Rainbow har jeg kjøpt silkebånd! Husker ikke prisen, men det var ikke dyrt.
skogeki Skrevet 20. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2004 Takk for det, jenter! Jeg prøver litt her og der, jeg!
skogeki Skrevet 22. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2004 Nix, jenter. Det var visst feil det med at innvandrerbutikkene var billigst på silkebånd. Jeg tror jeg prøvde sikkert 10 stykker på Grønland i går, inkl. Rainbow. Der lå prisen på 20-25 kr. pr. meter. Av alle steder var det faktisk Kid Interiør som gikk av med seier'n over billigste silkebånd. For brede ivory-fargede bånd fikk du 3 meter for 20 kr, altså 1/3 av prisen. Litt å tenke på for de som skal pynte bil, kirke eller lokaler med mange meter silkebånd!!!
Grooo Skrevet 22. april 2004 #8 Skrevet 22. april 2004 Jeg har også funnet ut at innvandrerbutikkene er dyre på bånd... Mørkeblått skråbånd har kostet 9 og 7 kr meteren på innvandrerbutikker, og koster bare 4 kr meteren på Bogerud og 6 kr på Kid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå