Gå til innhold

Silikon i lepper 16 år

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er tante til ei nydelig jente på 16 år. Selv er jeg 25 år.

Tingen er den at jeg har silikon i lepper og i bryst og er veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut nå.

Tanteungen min er lik meg og det er hun stolt av. Strpler som en sol når hun hører at hun ligner på tanten sin.

Problemet er det at hun i det siste har begynt å være veldig missfornøyd med leppene sine og har lyst til å gjøre samme inngrepet som meg.

Jeg er enig i at hun hadde sikkert blitt enda flottere med fyldigere lepper hun.

Hva bør jeg råde henne til ? Og hva mener dere andre om dette.

jeg vil så gjærne fortsette å være forbildet hennes og være snill tante.

Hun får veldig mye klær av meg , sminke ol .

Jeg har økonomi til å spandere på henne ett slikt inngrep.

Hva hadde dere gjort ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom jeg vet, er det ingen som utfører noe slikt på de under 18år. Så da er jo det problemet løst så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

1. hun er for ung

2. overlat rådgivingen til foreldrene, du er tross alt "bare" en tante

3. ikke spander på henne kontroversielle gaver (i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hvis du vil være et godt forbilde, burde du kanskje heller hjelpe henne å fokusere på alt ved henne som er bra, og snakke med henne om at silikon i lepper ikke er noe hun trenger for å se flott ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det seg slik at hun er veldig voksen for allderen og hun vil se bedre ut med fyldigere lepper men jeg skjønner jo at det er litt ungt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var i din situasjon ville jeg ventet med det til hun var noen år eldre. Når man er 16, har man mange "fikse" ideer om hvordan man vil se ut. Det kan jo gå over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Går utifra at du var litt eldre enn 16 da du fikk silikon.

Jeg ville tatt en alvorsprat med henne. Selv om du har silikon selv, kan du snakke med henne og si at det er lurt å vente til man er skikkelig utvokst før man gjør slike inngrep. Og ved å fortelle henne at hun er en pen jente som hun er, og det å modnes ikke går fortere selv om man gjør inngrep, At du vil hjelpe henne med å betale for inngrepet, men du vil anbefale henne å vente noen år. Kan jo hende hun heller vil ha førerkort enn silikon om to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du vurdert å betale for innlegg i brystene for henne også? dersom hun ville det fordi du har det? og dersom hun hadde (i dine og hennes øyne) blitt enda flottere da?

Jeg ville aldri ha verken rådet eller vurdert tanken på å spandere silikon noen som helst sted i ei jeg virkelig føler ansvar for når vedkommende ikke er mer en 16 år.

Silikon er noe man skal ta når man er voksen nok til å først være fornøyd med seg selv, men se at man kan føle seg mer fullendt dersom man gjør sånn eller slik. I mine øyne da.

Å snakke med ei 16 år gammel jente å si at ja, hun ville sett enda bedre ut dersom hun legger inn silikon, det ville jeg steilet over dersom det var noen jeg kjente!!!

Er hun ikke flott nok uten?

Vil hun ha det fordi du har det eller fordi hun virkelig har problemer med seg selv uten?

Dersom hun begynner med silikon-innlegg i en alder av 16, pga at hun ville blitt enda bedre med silikon, vil det noen gang slutte? Jeg mener, det kan jo hende hun ville sett enda bedre ut med fettsuging av noen minimale steder her og der, eller silikon i kinnbena? eller i brystene? eller andre operasjoner?

Snakk heller med henne og forklar at det viktigste nå, er at hun lærer seg å elske seg selv som hun er. Dersom hun som voksen og selvstendig fremdeles mener at silikon i leppene er noe hun virkelig vil, så kan hun vel ta det når hun er voksen nok til å betale for det selv?

Jeg ville heller, som andre er inne på, hjulpet til med lappen eller utdannelse dersom man ønsker å hjelpe med ting som koster.

Hvor gammel var du selv når du tok det?

og hvorfor tok du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

*klapper for Aline* (igjen..)

Det er noe med, som Aline nevner, at hun sikkert vil (i noens øyne) bli finere(?) med silikon i leppene, men begir man seg inn på en slik tankegang, vil det jo bli mange ting som kan bli litt finere og som man burde fikse på. Ser hun ikke bra ut som hun gjør, syns du?

Syns du selv du er en bra rollemodell for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med alle her inne. Vent!!!!!

Bygg under alt det andre som er bra med henne, og kanskje bør du prøve å få fokuset bort fra det kroppslige, det er faktisk snakk om en 16-åring. Selv om hun virker voksen skal du være forsiktig med det!!!!

Støtter opp om ideen om førerkort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

:klappe: for Aline sitt innlegg.

Jeg må faktisk si at jeg blir provosert når du sier at hun hadde blitt flottere med fyldigere lepper. Ja det er sikkert ditt bilde på skjønnhet, men behøver det egentlig å være hennes? Eller ser hun sånn opp til deg at hun blir blindet av all sunn fornuft når du er i nærheten?

Moren kan jo ikke være helt god heller om hun mener at det er ok at en 16 åring får silikon i leppene. En 16 åring er ikke ferdig utviklet, og en del kan fortsatt hende med leppene og resten av kroppen hennes. Heldigvis er legene som utfører slike ting her i landet mer fornuftig enn det dere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: for Aline sitt innlegg.  

Jeg må faktisk si at jeg blir provosert når du sier at hun hadde blitt flottere med fyldigere lepper. Ja det er sikkert ditt bilde på skjønnhet, men behøver det egentlig å være hennes? Eller ser hun sånn opp til deg at hun blir blindet av all sunn fornuft når du er i nærheten?

Moren kan jo ikke være helt god heller om hun mener at det er ok at en 16 åring får silikon i leppene. En 16 åring er ikke ferdig utviklet, og en del kan fortsatt hende med leppene og resten av kroppen hennes. Heldigvis er legene som utfører slike ting her i landet mer fornuftig enn det dere er.

Helt enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...