Gå til innhold

Xperia V og Google Play app..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære tekniske genier, jeg trenger hjelp!

Hentet i dag min kjære Xperia etter en runde med rep.

Var selvfølgelig overlykkelig over å ha elsklingen tilbake, men lykken var kortvarig..

Fikk beskjed om at de hadde byttet hovedkortet (eller noe), og at den nå skulle være fit to fight igjen.

Hvilket indirekte stemmer, om.du ser bort fra at google play appen.er borte, så jeg ikke får lastet ned igjen appene mine!

Har lett i programmer og prøvd å sette den tilbake til fabrikkinnst., men ingenting som har funka enda :-(

Noen har tips, eller helst en løsning?

Drar til Tunisia på mandag, og skulle hatt en fungrende tlf til da..

Sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Play Butikk skal appen hete dersom du har oppdatert telefon. Finner du den da? Hvis den er helt borte utover det er det som regel ikke så veldig lang tid å finne den frem igjen. Kan søke litt rundt når jeg kommer hjem dersom du ikke har funnet ut av det innen den tid.

Endret av Klatt
Skrevet

Nei, den ligger ikke i lista i det hele tatt..:-/

Skrevet

Har du kanskje den gamle Android Market? Er en del folk som får den "igjen" etter å ha tatt en fabrikkreset. Hvis ikke du har det ville jeg prøvd å laste ned hele greia på nytt. Søk etter Play Butikk apk på Google og se om du forstår noe.

Skrevet

Det har jeg også gjort, uten å bli noe klokere. Mulig jeg er litt håpløs:-P

Men kan jeg laste rett ned på tlf, eller må jeg gå gjennom pc'n?

Skrevet

Ikke så mye hjelp å hente der heller..:-)

Skal ringe inn til Sony i morgen tidlig:-)

Skrevet

http://www.androidfilehost.com/?fid=23060877489996240

Last ned denne. Se om du klarer å gjøre det direkte fra telefonen. Om ikke, last den ned via PCen og legg den inn over USB. Legg den et sted du finner den. Nå vet jeg ikke helt hvordan det er med Xperia V, men mest sannsynlig har den en app eller noe lignende som heter "mine filer" eller noe sånt som lar deg utforske filene på mobilen din. Samsung har i alle fall dette. Gå inn på den og velg .apk-fila du nettopp har lastet ned. Da skal den så vidt jeg husker installere seg og fungere igjen. Hvis du ikke vil prøve det, eller du prøver og ikke får det til, da ville jeg ringt Sony.

Gjest Morteno
Skrevet

Hvis ikke det over fungerer, så kan du roote telefonen og installere den via recovery.

Du har vel dratt på ferie så kanskje i det seneste laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...