Gjest Vinglepetra Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Hei, jeg lurer på om dere har en god restaurant å anbefale. Jeg har lyst til å ta med venner ut på middag for å feire en spesiell anledning. Er ute etter ett sted som er litt utenom det vanlige, god mat er selvfølgelig must, samt en innholdsrik meny med vegetar retter, da en av mine venner er vegetarianer. Jeg håper på gode tips, jeg har søkt litt rundt på nettet, men finner varierende anmeldelser.
MissStiles Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Hvor i Oslo? Og hva slags type mat, bortsett fra vegetarmat tenker du på?
Gjest Vinglepetra Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Hvor i Oslo? Og hva slags type mat, bortsett fra vegetarmat tenker du på? Helst i Oslo sentrum, Bygdøy Alle, Aker Brygge , området. Men gjerne andre steder også. Helst italiensk mat, men åpen for andre forslag.
Gjest Inggolf Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 (endret) Helst i Oslo sentrum, Bygdøy Alle, Aker Brygge , området. Men gjerne andre steder også. Helst italiensk mat, men åpen for andre forslag. denne er italiensk og i sentrum og har vegetarmat, et veldig stort utvalg av vegetarmat virker det som http://www.santinos.no/youngstorget.shtml Endret 5. august 2013 av NozMonster
MissStiles Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Helst i Oslo sentrum, Bygdøy Alle, Aker Brygge , området. Men gjerne andre steder også. Helst italiensk mat, men åpen for andre forslag. Synes Olivia har god mat. Usikker på om de har vegetarmat.
Gjest Inggolf Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Synes Olivia har god mat. Usikker på om de har vegetarmat. Måtte skjekke av ren nyskjerrighet, og det var dårlig bissniss gitt! Et par pizzaer med masse ost på og en omelett....
helenaa Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Mine favoritter (ingen av dem er italienske) Hos Thea på Frogner Stadtholdergaarden ved kvadraturen, sentrum (kjelleren er billigst, men kan også være litt bråkete) Pascal, flere steder Dinner i sentrum (asiatisk) Cru på majorstua Delikatesen, veldig god tapas!
Alvina Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 God mat til en ok pris. Er mest studenter der siden det ligger ikke langt fra høgskolen, men avslappet og fin atmosfære. Har ikke prøvd vegetarmaten der, men det er litt flere tilbud enn omelett og pizza i alle fall. http://www.tullins.no/
helenaa Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Tullins er greit nok, men det er langt fra ‘spesiell anledning,' synes jeg. Men det kommer jo an på hvem som kommer og hvem som skal betale... tullins kunne funket fint til 22årsdag, liksom. 3
Gjest Inggolf Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Tullins er greit nok, men det er langt fra ‘spesiell anledning,' synes jeg. Men det kommer jo an på hvem som kommer og hvem som skal betale... tullins kunne funket fint til 22årsdag, liksom. den skjønte jeg ikke helt...Kommer det ann på hvem som betaler om man kan betegne Tullins som verdt et besøk til en spesiell anledning eller ei?
helenaa Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 den skjønte jeg ikke helt...Kommer det ann på hvem som betaler om man kan betegne Tullins som verdt et besøk til en spesiell anledning eller ei? Ja, det var litt utydelig. Jeg mente at Tullins er ok hvis man ikke vil betale så mye. Hvis man er fattig student, kan det funke fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå