Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fantastisk gutt. Vi har vært sammen 3 ganger, og jeg har aldri opplevd lignende. Han er ikke spesielt snakkesalig, men ting han gjorde og måten han gjorde dem på overbeviste meg om at han hadde det på samme måten. Ting jeg ikke kan forklare.

Vi bor langt fra hverandre, og sist vi møttes er en måned siden. Etter det har vi kun hatt kontakt på snapchat. Sånn var det også sist gang mellom to møter, han sendte nesten aldri sms men viste en like genuin interesse når vi møttes. Nå er det som sagt gått en måned siden sist. Han sender ganske sjelden snap først, men hvis jeg sender kommer det ofte 2-3 fra han på noen få timer før det igjen blir stille noen dager til jeg sender neste.

Jeg sendte ham melding på torsdag og spurte om han ville treffes igjen. Den har han ikke svart på. Eneste livstegn fra han var to snaps igår morges, som jeg ikke svarte på. Han er på ferie, så det var kanskje dårlig timing. Mener uansett man har tid til å svare. Jeg tror nå at han ikke er interessert i meg lengre, men innerst inne er det noe i meg som er 100% sikker på at det faktisk blir oss. Det er jo helt sprøtt. Men nå lurer jeg på om jeg bør vente, sende en til eller bare gi ham opp?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send en til du. :)

Anonymous poster hash: 5c03e...e5e
  • Liker 1
Skrevet

Vent til han kommer fra ferie, så sender du en til. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vent til han kommer fra ferie, så sender du en til. :)

Må man vente så lenge da? Er det ikke bare å hoppe i det?

Om vannet er litt kaldt. Er det best å hoppe eller å vasse uti?

Skrevet

Send en melding til, du :) Som du sier, har man som regel tid til å svare. Han er vel ikke akkurat på tur til månen eller noe, heller :P

Skrevet

Må man vente så lenge da? Er det ikke bare å hoppe i det?

Om vannet er litt kaldt. Er det best å hoppe eller å vasse uti?

Man venter til vannet blir litt varmere. TS har allerede hoppet i det, og han svarte ikke. Hun sier jo at timingen kanskje var dårlig fordi han er på ferie.

• Liker 2
Skrevet

TS her

Takk for svar! Men jeg tenker også litt slik at når han ikke svarer er det egentlig en tydelig avvisning, og han vil ikke ha meg.

Jeg sendte ham en i går formiddag, fikk 5 snaps fra han iløpet av gårsdagen, men det er nok felles som han sender til alle på listen. Skulle tro han forsto det er rart når han ikke svarer på sms

Skrevet

TS igjen

Sendte ham en snap igår altså. Ikke en sms

Skrevet (endret)

Ikke hørt noe enda? Sms altså. Eller ble det ikke til at du sendte han en, kun snap?

Endret av Purple Diamond
Skrevet

Jeg har ikke sendt ham en sms til, nei.Har ikke så lyst til det fordi jeg virkelig føler mangelen av svar på den forrige som en avvisning. Han er kommet hjem fra ferie nå forresten.

AnonymBruker
Skrevet

Da er det ikke rart han ikke svarer, jeg svarer sjeldent på snaps, det er liksom noe man ikke trenger å svare på om han ikke vil, også sender jeg snaps når jeg vil, og da forventer jeg aldri svar fra noen, så ta heller å send en melding du.

Begynte å lure når jeg leste at du skrev snap, for det har aldri falt meg inn at noen kanskje venter på svar når de snapper meg, kun møtt på ei jente som var sånn, og det ei ganske merkelig ei, så ikke forvent svar på snaps, er koselig å få svar tho.

Anonymous poster hash: 2be0f...7e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...