natasha Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Pleier å handle på Plantasjen eller Ballerud, men tar gjerne imot tips om andre store hagesenter i Oslo eller Akershus. Skal ha bringebærbusker + store planter til utebruk. (Samt noen inne-planter).
Sandra Skrevet 20. april 2004 #2 Skrevet 20. april 2004 Søk på gulesider.no :-) Jeg fikk opp masse svar da jeg søkte på "hagesenter oslo"
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #3 Skrevet 20. april 2004 Vi pleier å handle på Oasen Hageland ved Triaden på Lørenskog, og er fornøyde med utvalget, prisen og ikke minst servicen der. De har flere butikker i Oslo-området. Se her http://www.hageland.no/html/start.htm Hilsen Lille meg
Diaz Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Hvis du tar deg turen til Lier er det masse store flotte hagesentere, jeg pleier å reise dit hvis jeg skal handle endel, bra planter og somregel billigere priser enn hva man finner rundt der jeg bor.
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #5 Skrevet 20. april 2004 Kotengs hagesenter på Skullerud er stort.
Veronal Skrevet 20. april 2004 #6 Skrevet 20. april 2004 Pleier å handle på Plantasjen eller Ballerud, men tar gjerne imot tips om andre store hagesenter i Oslo eller Akershus. Skal ha bringebærbusker + store planter til utebruk. (Samt noen inne-planter). Mine favoritter: 1: Kotengs (Oasen) på Skullerud - ingen over - ingen ved siden 2: Dalen (Oasen) på Kolbotn 3: Garder planteskole (åpent kun på hverdager i "arbeidstiden") i Ås kommune 4: Plantasjen i Vestby
Grooo Skrevet 20. april 2004 #7 Skrevet 20. april 2004 Nordstrand plantesenter! Ikke så stort, men har ett fantastisk utvalg og suveren service. Vet ikke om de har bringebærbusker, men de har i alle fall bra utvalg i store planter + en god del inne-planter. Elsker det stedet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå