AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Hun er snart 6 måneder. Hun har hatt kolikk og har det innimellom enda. Bare skriker og nekter å sove. Når hun ikke har vondt er hun en glad og aktiv baby som utvikler seg veldig bra. Derfor har vi tenkt at vi bare må holde ut. Legesjekkene på helsestasjonen har alltid gått fint, vi har også vært hos manuellterapeut og utelukket noe galt der. Prøvd akupunktur som ikke hjalp. Nå er jeg i tillegg syk, hun sov omtrent ikke inatt og hun bare skriker idag. Jeg klarer snart ikke mer. Mannen hjelper masse til, han er like sliten. Hun ammes og det fungerer fint rent praktisk, men hun har alltid vondt i magen. Kan mme være bedre? Hva gjør man når man tenker at man ikke orker mer og føler at det holder på å klikke? Vi holder vel ut som vanlig, men om noen har noen tips til hvordan komme seg gjennom det på best mulig måte, eller noen andre tips er det bare å si fra.Anonymous poster hash: b61ac...8d7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Hør med en av deres foreldre/søsken om en av de kan komme og avlaste dere i noen dager? Om dere har plass til en til voksen i noen dager. Anonymous poster hash: 7b1bc...ec8
Blåbærmuffin Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Prøv minofom om du ikke har prøvd det. Fåes på apoteket. vi hadde veldig gode resultat av det. Eventuelt prøv å få tak i en vippestol med vibrasjon eller gynning om du ikke har det allerede. Når det er slike perioder er alt man kan kjøpe som fungerer verd pengene! Eventuelt ring en vennine eller familiemedlem som kan komme å ta seg av lille i noen timer så dere får hvilt dere litt. Man ser mannen med jåen når det er slike perioder, og det er liten trøst at det kommer til å bli bedre når man står midt oppi det! Sender deg en klem og håper det ordner seg 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Hør med en av deres foreldre/søsken om en av de kan komme og avlaste dere i noen dager? Om dere har plass til en til voksen i noen dager. Anonymous poster hash: 7b1bc...ec8 Takk! Vi har besteforeldre i nærheten, men de er for tiden i syden. Prøv minofom om du ikke har prøvd det. Fåes på apoteket. vi hadde veldig gode resultat av det. Eventuelt prøv å få tak i en vippestol med vibrasjon eller gynning om du ikke har det allerede. Når det er slike perioder er alt man kan kjøpe som fungerer verd pengene! Eventuelt ring en vennine eller familiemedlem som kan komme å ta seg av lille i noen timer så dere får hvilt dere litt. Man ser mannen med jåen når det er slike perioder, og det er liten trøst at det kommer til å bli bedre når man står midt oppi det! Sender deg en klem og håper det ordner seg Tusen takk for klem, bare det hjelper en hel del. Miniform har vi ikke prøvd enda, så det skal definitivt prøves! Og kanskje vurdere sånn vippestol og ja. Hva med hengevugge, kan det være noe til en baby som nekter å sove? Eller er det "for sent", ettersom hun er så stor? Skal ikke økedøgn være over når de er så gamle? Alt hun vil nå er å spise på meg HELE tiden. Kan det være at jeg har for lite melk plutselig? Eller at hun bare trenger mer. Vi skal jo begynne med grøt snart, tenkte å vente til vi hadde vært kontroll for å høre med helsesøster hvordan vi skal gå frem. Anonymous poster hash: b61ac...8d7
Sunshine Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 (endret) Når barnet er så stort skal barnet brgynne å spise mat i tillegg til melk. Hvis dere ikke har begynt med grøt enda anbefaler jeg det, og hvis dere har begynt innfør enda et måltid - gjerne på kveldstid. Endret 4. august 2013 av Sunshine
Gjest Keikolina Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Har en bra utgave av minifom i Sverige, magedroppar. Den trenger kun å gis en gang i døgnet. Minifomen skal gis før hvert måltid.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Når barnet er så stort skal barnet brgynne å spise mat i tillegg til melk. Hvis dere ikke har begynt med grøt enda anbefaler jeg det, og hvis dere har begynt innfør enda et måltid - gjerne på kveldstid. Vi har bare begynt med smaksprøver, vært litt forsiktige pga magen hennes. Gav mer idag da, av noe hun har smakt endel før. Hun vil kjempegjerne ha det hvertfall. Har en bra utgave av minifom i Sverige, magedroppar. Den trenger kun å gis en gang i døgnet. Minifomen skal gis før hvert måltid. Takk for tips, da vet jeg det om noen vi kjenner skal dit. Anonymous poster hash: b61ac...8d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå