AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 ???????? Anonymous poster hash: ba442...c7b
Gjest Zek Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Neh, er mer direkte og viser frem penis like godt. 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Nei. Anonymous poster hash: 240af...674
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 ???????? Anonymous poster hash: ba442...c7b Hva regner du som flørting? Et blikk? Et smil? En kommentar? Jeg har sett at de fleste flørter på jobb og ellers. Det er ofte uskyldig flørting som ikke betyr at man er intr i å gå videre med det og innlede noe forhold med de som de flørter med.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Flørter med de fleste jentene jeg finner tiltrekkende, og de flørter tilbake. Anonymous poster hash: 6adf4...e79
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Jau. Ligger med sjefen gjør jeg også. Anonymous poster hash: 64d85...432 6
Gjest Lille-pus Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Flørt i betydningen 'den positive oppmerksomheten som generere god dialog, og hvor man ser det mennesker man snakker med': Ja, selvsagt. Om jeg ikke gjorde det så ville mye av det samarbeid min funksjon baserere seg på bli aldeles umulig. Jeg ser mennesket, bygger ved ord, øyne og små raske berøringer, prøver å gi vedkommende opplevelsen av å være verdifull og betydningsfull for de oppgaver som skal løses. Vise at vedkommende, mann eller kvinne, er betydningsfull og at jeg liker å samhandle med dette unike mennesket. Dette er ikke den erotiske flørten, den og tigerblikket spares til andre anledninger.
Urgalon Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Nei. Det er overhode ingen jenter i mitt yrke.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 Flørt i betydningen 'den positive oppmerksomheten som generere god dialog, og hvor man ser det mennesker man snakker med': Ja, selvsagt. Om jeg ikke gjorde det så ville mye av det samarbeid min funksjon baserere seg på bli aldeles umulig. Jeg ser mennesket, bygger ved ord, øyne og små raske berøringer, prøver å gi vedkommende opplevelsen av å være verdifull og betydningsfull for de oppgaver som skal løses. Vise at vedkommende, mann eller kvinne, er betydningsfull og at jeg liker å samhandle med dette unike mennesket. Dette er ikke den erotiske flørten, den og tigerblikket spares til andre anledninger. *applaus* Anonymous poster hash: 64d85...432 1
Cathrine88 Skrevet 3. august 2013 #13 Skrevet 3. august 2013 Egentlig ikke, men jeg kan oppfattes som flørtete, både på jobb og ellers fordi jeg smiler og tuller mye. I så fall flørter jeg med både menn og kvinner, unger og gamle. Og dyr. 2
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #14 Skrevet 3. august 2013 Flørt i betydningen 'den positive oppmerksomheten som generere god dialog, og hvor man ser det mennesker man snakker med': Ja, selvsagt. Om jeg ikke gjorde det så ville mye av det samarbeid min funksjon baserere seg på bli aldeles umulig. Jeg ser mennesket, bygger ved ord, øyne og små raske berøringer, prøver å gi vedkommende opplevelsen av å være verdifull og betydningsfull for de oppgaver som skal løses. Vise at vedkommende, mann eller kvinne, er betydningsfull og at jeg liker å samhandle med dette unike mennesket. Dette er ikke den erotiske flørten, den og tigerblikket spares til andre anledninger. Fin forklaring, som jeg er sikker på at mange kjenner seg igjen i :-)
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #15 Skrevet 3. august 2013 Neh, er mer direkte og viser frem penis like godt. Også når du flørter med vaktmesteren?
Cata Skrevet 3. august 2013 #16 Skrevet 3. august 2013 Kommer an på hva som menes med "flørt" her. Jeg flørter nok, på det viset at jeg er ganske rask i replikken og liker å spøke og le sammen med arbeidskollegene. Jeg setter (som regel) pris på dem og viser det. Men jeg legger ikke an på dem, på noe som helst vis, så jeg unngår alle former for seksuelle hentydninger og holder meg også for det meste unna fysisk kontakt. I helt spesielle tilfeller kan det bli et klapp på skulderen eller overarmen ledsaget av et: "God gjort!" men det skjer ikke ofte.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #17 Skrevet 3. august 2013 Jepp! Og blir også flørtet mye med:)Anonymous poster hash: 8a21b...693
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. august 2013 #18 Skrevet 3. august 2013 Nja, ikke med de jeg jobber med, for der er det ingen å flørte med;) Men jeg kan tulle og fjase litt med kunder, men ikke noe jeg ville kalt direkte flørting.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #19 Skrevet 3. august 2013 Flørter heletiden jeg på jobb,dette kryddrer hverdagen min ag mine kolegaer sin. På min jobb er det få damer og jeg får ofte klemmer av kolegaer. Min samboer stoler på meg og har ikke problemer med dette! jeg ser heller ikke problemet med å hygge seg i en følrtende tone med kolega en kjenner godt,det er jo folk man omgås over halve dagen! ( det er ikke snakk om sjult flørting med en spesiel så ingen skal se) Jeg bruker ofte å ha en flørtende tine med kunder og det slår altid godt ann og skaper en avstresset tone.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #20 Skrevet 3. august 2013 Ja. Er nok mange å flørte med på treningssentre, ja Anonymous poster hash: 5b7b3...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå