Gjest HappyWaffle Skrevet 5. august 2013 #41 Skrevet 5. august 2013 så bra :D masse lykke til i tiden som kommer :D
FlyvendeBie Skrevet 5. august 2013 #42 Skrevet 5. august 2013 nei, det er akkuratt det jeg er så usikker på. noe i meg har veldig lyst til å beholde, men jeg er så redd for å angre. har sett så mange unge mødre som fremstår som at det er helt fantastisk, spm er om det er det.. Anonymous poster hash: 2e6db...0c1 Du angrer aldri på egne barn :-)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #43 Skrevet 5. august 2013 Du vil altså vite at du har tatt abort på grunn av en guttunge som bestemmer at du skal det? Tenk om du i fremtiden ikke kan få barn, og tenker på de to du fjernet pga et annet menneske ba deg om det? Anonymous poster hash: 3091c...3eb forstår ikke hva du mener med det der. Anonymous poster hash: 2e6db...0c1
Mab75 Skrevet 5. august 2013 #44 Skrevet 5. august 2013 vi har da endelig bestemt oss for å beholde sammen, forhåpentligvis blir han. tusen takk for det dere har svart, spesielt mab75 , lovelymonroe og oreokaka jeg er nå 8 uker (iflg mensen), og jeg tror og håper dette vil gå bra. jeg vet mange sikkert tenker jeg er dum, men med tanke på at vi begge har grei jobb og bor for oss selv i leilighet så velger vi dette denne gangen og forresten dere som lurte ang. utdannelse så er jeg ferdig 2år på skole og har fast jobb. Ts Anonymous poster hash: 2e6db...0c1 Lykke til med svangerskap, baby og fremtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå