Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Når jeg har sagt fra om at jeg trenger å være alene, og ikke er interessert i å starte et forhold, hvorfor fortsetter de bare å mase og prøve seg? Slik: Mvh frustrert frøken (Og nei, det er ikke noen signaler som jeg sender ut, og jeg har vært veldig klar på det jeg har formidlet til dem)
AnonymBruker 42 Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 (endret) Og sånn sett så er "spesielle" mannlige bekjente anderledes enn kvinnlige på hvilken måte sa de? ? ? Endret 3. august 2013 av Beeblebrox
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Og sånn sett så er "spesielle" mannlige bekjente anderledes kvinnlige på hvilken måte sa de? ? ? Mener du m.a.o. at de fleste menn og kvinner er slik?
AnonymBruker 42 Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Mener du m.a.o. at de fleste menn og kvinner er slik? Det var vel ca. motsatt av hva jeg mente.... M.a.o. NEI
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Det var vel ca. motsatt av hva jeg mente.... M.a.o. NEI Ok Takk for oppklaring! Jeg beklager at jeg misforsto.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Du virker litt høy på pæra. Anonymous poster hash: 73cc8...e27
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Min venninne er som deg. Alle hennes guttevenner prøver seg på henne, eller har en liten crush på henne. Hun er verken pen eller har en fin kropp. Men personligheten hennes er vel oppriktig eller noe, jeg er ikke så god venn med henne lenger, så jeg forstår ikke hvorfor hun har så mange gutter. Men tror det har noe med at hun er litt teit, og henger med teite gutter, og derfor liker de henne. Kanskje det er noe lignende. At du henger med litt mer sosialte awkwarde menn, som ikke har så mye kontakt med andre kvinner? Da skal det jo ikke mye til før de blir tiltrukket av de få venninnene de har. Anonymous poster hash: 13d7a...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå