Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som har fått et bedre syn på menn og meg selv etter å ha lest svarene til menn her på KG? Og da snakker jeg ikke om de åpenlyse trollene, men om de mer etablerte brukerne.

Som f.eks de trådene om kropp og utseende på jenter. En haug med kvinner kommenterer og diskuterer seg i mellom, en eller annen trollebruker kommer inn og skriver om at kvinner skal se sånn og sånn ut, det blir et helsikes ramaskrik av det og ingen legger merke til den mannlige brukeren som kommer innom og forteller at menn flest egentlig er ganske ålreite sånn.

Som det Svampebob skrev i en tråd: "Skjønnhet kan måles på så mange måter... Glem de overfladiske fjolsene." Sånne svar gjør meg så glaaaad! Ikke fordi utseendet ikke teller overhodet, men fordi det er så godt å høre at folk er litt mer jordnære enn hva resten av verden, KG inkludert, gjerne vil ha oss til å tro.

Hm, føler jeg ikke helt får frem poenget her...

Uansett: En takk til dere jordnære, hyggelige menn her på KG, som viser at menn egentlig er ganske ålreite dyr. :hug:

Anonymous poster hash: 30884...3cc
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt motsatt med meg, egentlig, Det er nå som jeg har kommet meg ut litt og pratet med folk at jeg innser at menn flest er ikke som kalkunkrøll osv. En lettelse :)

Anonymous poster hash: a083d...563

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette innlegget beviser at kvinner ser opp til og trenger en mann som er en leder, en som bestemmer, som tar avgjørelser. Ikke en handlingslammet fjott som mener de skal være likestilte og ikke våger ta avgjørelser men kommer med lua i hånden og spør henne om hva hun vil, for de skal jo være likestilte!

Kvinner trenger menn de kan se opp til. Så enkelt er det.

Anonymous poster hash: 8b1a0...07b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kalkunkrøll :fnise:

Anonymous poster hash: 6aff0...048

• Liker 2
Skrevet

Ojoj nå må du være forsiktig ellers kommer noen sinte gubber og anklager deg for å se ned på menn fordi du kalte dem "ålreite dyr" hehehe;-)

Æmen er forspvidt enig med deg,dessverre er det oftere ogoftere innlegg fra troll....

• Liker 3
Skrevet

Nei, mennene jeg møter på i det virkelige liv er stort sett ganske ålreite dyr. :vetikke:

• Liker 3
Skrevet

Dette innlegget beviser at kvinner ser opp til og trenger en mann som er en leder, en som bestemmer, som tar avgjørelser. Ikke en handlingslammet fjott som mener de skal være likestilte og ikke våger ta avgjørelser men kommer med lua i hånden og spør henne om hva hun vil, for de skal jo være likestilte!Kvinner trenger menn de kan se opp til. Så enkelt er det. Anonymous poster hash: 8b1a0...07b

Nei,det beviser at menn som kan oppføre seg takkes for det av kvinner,mens de andre idiotene blir ignorert;-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ojoj nå må du være forsiktig ellers kommer noen sinte gubber og anklager deg for å se ned på menn fordi du kalte dem "ålreite dyr" hehehe;-)

Æmen er forspvidt enig med deg,dessverre er det oftere ogoftere innlegg fra troll....

Hahaha, kan hende det, ja! :fnise:

Ja, enig der. Derfor synes jeg det er viktig å trekke frem de snille mannebeinene midt oppi alt styret med "sånn tenker menn" og "dette vil kvinner ha" og greier :laugh:

For det går jo faktisk an å respektere kvinnen uten å være en tøffel. Og det synes jeg mange av stam-mennene her på KG greier veldig bra! :blomst:

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Mellom konspirasjonsteoretikere og provokatører finnes og fantes det her inne solide, voksne mannlige brukere med et reflektert syn på verden.

Disse fortjener min uforbeholdne takk.

Vi er og var ikke alltid enige, men dynamikk skaper grobunn for nye idèer og for bredere innsikt.

Jeg samhandler og diskuterer med mennesker, - uavhengig av hvorvidt de er menn eller kvinner, i det virkelige liv og her inne.

Folk flest er helt ålreit !

• Liker 2
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg synes det er facsinerende å se hva menn kan lire av seg når de har anonymitet å gjemme seg bak. Jeg har aldri møtt menn som sier så nedverdigende og tygge ting som det jeg har møtt her inne.

Noen ganger lager jeg meg et indre bilde av hvordan det hadde vært å ta med en av disse mennene i et middagsselskap og der han glemte at han ikke hadde klikket på anonymknappen før han åpnet munnen.

De mennene som ikke gjemmer seg bak anonymknappen er definitivt mer pk, men jeg har lært mest av de som har et innsnevret syn på kjønn.

• Liker 1
Skrevet

Sier meg enig med Lille-Pus, folk (og menn) flest er helt ålreit. I et forum som dette er det imidlertid lettere å legge merke til trollene, ekstremistene, provokatørene og surrebukkene, enn de som faktisk er rimelig normale oppegående menn. Men det er faktisk en del av sistnevnte også.

Og utenfor nettverdenen er det heldigvis definitivt mest av det siste slaget.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Dette innlegget beviser at kvinner ser opp til og trenger en mann som er en leder, en som bestemmer, som tar avgjørelser. Ikke en handlingslammet fjott som mener de skal være likestilte og ikke våger ta avgjørelser men kommer med lua i hånden og spør henne om hva hun vil, for de skal jo være likestilte!

Kvinner trenger menn de kan se opp til. Så enkelt er det.

Anonymous poster hash: 8b1a0...07b

Det er mange av oss som ikke har en mann. Er vi bare noen usikre, stakkarslige meheer vi, da?

Skrevet

jeg er mann og priser meg for at kvinner på kg ikke er representative for kvinner ute i det virkelige liv. men jeg tror det er ganske mange menn som er reflekterte, men som har meninger om kvinner også. for eksempel at en kvinne klager for alt, og kvinner klager for ingenting. mange er litt sex og singelliv beilere. kvinner elsker shopping, de sladrer til venniner om alt, osv. alle kvinner er ikke sånn, men de fleste er det.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er mann og priser meg for at kvinner på kg ikke er representative for kvinner ute i det virkelige liv. men jeg tror det er ganske mange menn som er reflekterte, men som har meninger om kvinner også. for eksempel at en kvinne klager for alt, og kvinner klager for ingenting. mange er litt sex og singelliv beilere. kvinner elsker shopping, de sladrer til venniner om alt, osv. alle kvinner er ikke sånn, men de fleste er det.

Lol sikkelig rakketforsker du

Anonymous poster hash: ffe37...ab1

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som har fått et bedre syn på menn og meg selv etter å ha lest svarene til menn her på KG? Og da snakker jeg ikke om de åpenlyse trollene, men om de mer etablerte brukerne.

Som f.eks de trådene om kropp og utseende på jenter. En haug med kvinner kommenterer og diskuterer seg i mellom, en eller annen trollebruker kommer inn og skriver om at kvinner skal se sånn og sånn ut, det blir et helsikes ramaskrik av det og ingen legger merke til den mannlige brukeren som kommer innom og forteller at menn flest egentlig er ganske ålreite sånn.

Som det Svampebob skrev i en tråd: "Skjønnhet kan måles på så mange måter... Glem de overfladiske fjolsene." Sånne svar gjør meg så glaaaad! Ikke fordi utseendet ikke teller overhodet, men fordi det er så godt å høre at folk er litt mer jordnære enn hva resten av verden, KG inkludert, gjerne vil ha oss til å tro.

Hm, føler jeg ikke helt får frem poenget her...

Uansett: En takk til dere jordnære, hyggelige menn her på KG, som viser at menn egentlig er ganske ålreite dyr. :hug:

Hehe. Det høres ut som du har fått deg litt en liten emosjonell karusell gitt. :)

Og forøvrig, jeg synes vi alle som oftest er ålreite dyr, jeg. :hug:

Anonymous poster hash: 3ec60...dc2

• 4 uker senere...
Skrevet

Dette innlegget beviser at kvinner ser opp til og trenger en mann som er en leder, en som bestemmer, som tar avgjørelser. Ikke en handlingslammet fjott som mener de skal være likestilte og ikke våger ta avgjørelser men kommer med lua i hånden og spør henne om hva hun vil, for de skal jo være likestilte!Kvinner trenger menn de kan se opp til. Så enkelt er det. Anonymous poster hash: 8b1a0...07b

Det går jo sikkert litt på at ikke alle tør å være ærlige i det hverdagslige. Jeg snakket mye privat med en av de kjente trollene før som virket oppegående og reflektert helt til han bestemte seg for å vise sitt sanne ansikt på utover underforumene. Trist at noen kan være så psykopatisk, så jeg stoler ikke på noen menn her :(

Anonymous poster hash: f9ab3...c95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...