Gjest Blæ Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 På tirsdag slo kjæresten min gjennom fire år opp med meg, jeg ante ikke at det var noe galt. Han bare sa vi ikke fungere og dro.. Etter det har jeg ikke hørt noe mer. På onsdag fant jeg ut at han har vært utro de siste seks helgene, de hadde til og med sex bare noen timer før vi hadde det siste helg.. Det verste er at jeg har sett dem sammen byen flere ganger den siste tiden, men de har jo vært bekjente lenge så jeg stusset ikke over det.. I går var de ute sammen på byen igjen, og har tagget seg i bilder sammen. Jeg blir så dårlig, og kvalm... Og jeg gråter hele tiden. Også håper jeg At noen skal komme frem og si at alt var en dårlig spøk, eller at jeg skal våkne fra et mareritt. Jeg vil jo at han skal være lykkelig og glad, det er bare helt forferdelig å føle seg forlatt på denne måten. Han var min bestevenn... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Det er så vondt.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 På tirsdag slo kjæresten min gjennom fire år opp med meg, jeg ante ikke at det var noe galt. Han bare sa vi ikke fungere og dro.. Etter det har jeg ikke hørt noe mer. På onsdag fant jeg ut at han har vært utro de siste seks helgene, de hadde til og med sex bare noen timer før vi hadde det siste helg.. Det verste er at jeg har sett dem sammen byen flere ganger den siste tiden, men de har jo vært bekjente lenge så jeg stusset ikke over det.. I går var de ute sammen på byen igjen, og har tagget seg i bilder sammen. Jeg blir så dårlig, og kvalm... Og jeg gråter hele tiden. Også håper jeg At noen skal komme frem og si at alt var en dårlig spøk, eller at jeg skal våkne fra et mareritt. Jeg vil jo at han skal være lykkelig og glad, det er bare helt forferdelig å føle seg forlatt på denne måten. Han var min bestevenn... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Det er så vondt. Jeg føler med deg og sender en klem Jeg synes at han gjorde dette på en råtten måte. Har du venninner og familie å snakke med og finne på trivelige ting sammen med?
Gjest Blæ Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Jeg føler med deg og sender en klem Jeg synes at han gjorde dette på en råtten måte. Har du venninner og familie å snakke med og finne på trivelige ting sammen med? Takk Ja, det syns jeg også.. Men jeg kan ikke skjønne at han har vært sånn, det er så ulikt ham. Nesten alle er på ferie, men jeg tenkte å ta ferje til søsteren min i dag. Jeg er redd for å bli gal om jeg er mer alene nå..
LittDiva Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Åh det der er grusomt , du har lov til å være lei deg. Prøv å ta vare på deg selv, pleie deg selv med massasje, vær med venner, alt som kan gjøre deg opptatt og bittelitt gladere. Jeg vet det høres latterlig ut nå , men dette stemmer faktisk. Det blir bedre. Jeg lover. Stoor , varm klem til deg ! Dette klarer du . 1
Fluffe Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Vil bare sende deg en klem. Har desverre opplevd det samme.
Gjest Blæ Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Åh det der er grusomt , du har lov til å være lei deg. Prøv å ta vare på deg selv, pleie deg selv med massasje, vær med venner, alt som kan gjøre deg opptatt og bittelitt gladere. Jeg vet det høres latterlig ut nå , men dette stemmer faktisk. Det blir bedre. Jeg lover. Stoor , varm klem til deg ! Dette klarer du . Mhm det er grusomt... Tenkte jeg skulle legge meg inn på hotel der søsteren min er, det hjelper hvertfall for helgen. Vil bare sende deg en klem. Har desverre opplevd det samme. Åh huff, sender en klem tilbake Det blir bedre skulle ønske det gikk over nå..
LittDiva Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Mhm det er grusomt... Tenkte jeg skulle legge meg inn på hotel der søsteren min er, det hjelper hvertfall for helgen. Åh huff, sender en klem tilbake skulle ønske det gikk over nå.. En dag om gangen, en time om gangen. Book deg inn på hotellet og ikke tenk på etter helgen før tiden er der. Prøv å nyte det du kan, dette er ikke tiden til og slutte å drikke vin, spare penger . Gjør det du har lyst til. Vært gjennom noen runder selv...
Famine86 Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Beste tips er vel å ikke begrave seg i sengen, for jeg tror det gjør mye vondere da. Gå inn på badet, smink deg vakker mens du hører på denne sangen og synger med. Vekk med den drittsekken For du er a perfect girl 1
LittDiva Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Du må prøve også å trene, gå turer i det minste. Vet at det frister veldig lite ,men du kommer ikke til og føle deg verre av det i hvert fall.
Gjest badeand1 Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 For en jævel! Klem til deg, ts. Hvis det er noen trøst så blir det bedre etterhvert Bare ta tiden til hjelp og gjør ting som gjør deg glad. Selvom jeg veit at det kan være vanskelig nå.
Fluffe Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 Tiden min gikk(og fortsatt går) til å gå masse turer. Husk å få i deg mat om du sliter med dette(det gjorde jeg og raste ned 16kilo på like mange dager) Vær med venner og prøv å finn på noe. Ikke bur deg inne i lang tid. Snakk med mennesker og hva du føler og tenker. Folk sier det vil gå bedre... men dette kan ta tid. Det kan ta mange uker, mnd og kanskje til og med år. Viktigste er at du ikke setter deg inne og blir der!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #13 Skrevet 3. august 2013 Tusen takk folkens, veldig koselig at så mange fremmede sier så mye godt Jeg skal prøve å være aktiv, men jeg klarer ikke å spise så jeg har holdt meg unna treningen. Men jeg skal komme meg mer ut til uka. Og bruke masse tid med jentene før de drar tilbake til studiestedene.. Det som er mest skummelt er når alle følelsene bare hoper seg opp og det føles ut som jeg kommer til å bli gal eller eksplodere. At jeg ikke betyr mer for han er helt villt.. Ingen følelser ellernoe, bare gå fra meg sånn. Det er for meg helt fjernt etter fire år. På en måte gjør det det lettere for hodet mitt å forstå at han er en idiot, men disse dumme følelsene henger ikke helt med..Anonymous poster hash: 79395...1db
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #14 Skrevet 3. august 2013 sender en trøsteklem eller ti eller så mange du trenger men en ting som ingen har nevnt - gå til lege og test deg for kjønnssykdommer siden han har vært utro og så hatt sex med deg , han er ikke verdt at du skal bli syk for Anonymous poster hash: 489b0...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå