Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare lufte tankene mine. Håper noen kan komme med tilbake meldinger. Jeg er en reflektert dame, men jeg kjører meg litt fast i min egen tankegang av og til.

Jeg er 33 år og møtte han som føles ut sol drømmemannen for et par mnd siden. Vi hat beggge barn fra før og skilt. Det er en ny sitiasjon for meg. I starten følte jeg at han vat bitter på eksen pga ting han sa, men vi fikk snakket mye om det og han sa at jeg må tro på han at han er helt ferdig med henne. Han viser at han skjønner meg og er så flink til å gi meg roen. Jeg sliter i det stille og prøver ikke vise det til han.

Vi har på en måte et avstands forhold siden vi begge har unger og jeg en jobb der jeg er en del borte. Vi fikk møtes i går kveld og nå vet vi ikke når vi får møtes neste gang. Det er vondt å savna hverandre sånn, men vi begge føler at det er så rett. Det er liksom verdt det. Jeg sliter mest med dette, men prøver så godt jeg kan å jobbe med meg selv og tankegangen min.

I dag reiser han til hjemstedet til sin eks kone for å gå i bryllup til broen hennes. Det har vært mye frem og tilbake med tanke på om han skulle være i bryllupet. Han skulle egentlig bare hente ungene, men nå skal han være med i hele. Jeg fikk vite i går at han skal sove i samme hus som eksen. Jeg kjente jeg ble helt uvel når han sa dette. For meg er det bare rart hele greia, men samtidig har han jo vært en del av familien i alle år og de har unger sammen som betyr at de alltid vil ha kontakt. Jeg synst det er fantatisk at de klarer å ha et så godt samarbeid, men dette sliter jeg med takle.

Er jeg helt rar som reagerer på dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestbaardsen
Skrevet

Hvis du sliter med det så er det med engang feil. At han har barn fra før betyr ikke at hele familien skal innvolveres i fremtiden med mindre du, som den nye dama er inkludert. Da først kan man begynne å nevne hva som er rett og ikke.

Skrevet

Takk for svar. Vi har snakket om dette og broren hadde sagt at han burde kanskje innvitere meg med. Da hadde kjæresten min sagt at hadde det vært litt lengre frem i tid så hadde det vært helt naturlig. Han ble innvitert i det bryllupet før han møtte meg og vi har bare vært sammen et pat mnd. Selv om vi begge har møtt familien til hverandre og vårt forhold har vært seriøst fra dag 1.

AnonymBruker
Skrevet

Joda dette kunne jeg også gjort med min eks og barnefar. Vi har ved flere anledninger sovet i samme hus- og det har ALDRI vært antydning til noe mer enn vennskap. Og etter at jeg giftet meg så har vi sluttet med dette. Men i starten av forholdet med min nye mann sov jeg noen ganger i samme hus m eksen. Ungene var vant til det og vi visste hvor vi hadde hverandre. Det endrer seg etterhvert som dere er mer etablerte:)

Anonymous poster hash: 96e5d...5ff

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg prøver å snu på situasjonen og jeg hadde ikke hatt problemer med å gjøre det samme med min eks, selv om det ikke er et tema i dag siden han har ny samboer. Det er vel pga det føles så utrolig bra jeg kjenner på frykten for miste han pga det var han som ble dumpet. Uansett vi har ingen garantier her i livet. Føler det er min tur til å virkelig nyte nå som jeg føler jeg har truffet den rette. Det eneste jeg kan gjøre er å stole på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...