Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie
Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg skal ikke gifte meg, men min søster skal. Jeg har tenkt å ha en sang til brud fra søster i bryllupet, men jeg finner ingen gode bøker hvor det er forslag i. De fleste sangene jeg har funnet er slike gammeldagse, slik at det er om "nå forlater du hjemmet" osv. Poenget er at søsteren min flyttet hjemmfra for 7år siden, så det passer liksom ikke. Er det noen som vet om noen GODE bøker hvor det er GODE sanger til brud fra søster???

Bryllupet er ikke før i august, men jeg begynner å bli litt stressa på det der nå, jeg...

12

Videoannonse
Annonse
Gjest Nathalie
Skrevet

Må bare få denne opp igjen, jeg... Jeg er nemlig desperat!!!!!!! HJELP, PLEASE

Gjest Nathalie
Skrevet

Må bare få denne opp igjen, jeg... Jeg er nemlig desperat!!!!!!! HJELP, PLEASE

Skrevet

Heisan icon_smile.gif

Har ikke noen forslag til steder med sanger. Men ville bare si at det ikke er vanskelig å skrive selv. Jeg trodde aldri i verden jeg kunne klare det, men skrev sang til søsteren min når hun giftet seg for 2 år siden. Det du gjør er å finne en melodi som du vil skrive til, f.eks Musevisa. Også setter du opp ting du vil ha med og begynner å lage setninger mens du synger. Det er kjempemorsomt også icon_smile.gif. Bare vri og vrenge litt på setningene så sitter det etterhvert icon_wink.gif

Lykke til icon_smile.gif

Klem Zip12

Gjest Nathalie
Skrevet

Har prøvd å skrive selv, men jeg finner liksom ingen god melodi. Jeg dikter masse selv, så teksten ville det ikke vært noe problem med. Problemet er bare en god melodi som alle kan... Har ikke prøvd musevisa, men kanskje jeg skal prøve den...

Takk uansett, iallfall!12

Skrevet

Et lite tips: Melodien til "Lykkeliten" er ganske lett å skrive sang til icon_smile.gif

Lykke til! icon_smile.gif 12

Skrevet

Hei!

Jeg hadde samme problemet for noen år siden da min søster skulle gifte seg. Synes selv jeg er ganske god til å skrive tekst, men fant ingen melodi. Så enden på visa ble at jeg skrev et dikt istedenfor, som jeg fremførte selv, og som hun fikk innrammet som en liten gave etter opplesningen. I tillegg hadde jeg laget en plantasje med bilder som hun også fikk. Hun hadde dessuten et ganske lite bryllup, så jeg syntes det passet bedre med et dikt enn en sang i det tilfellet.

Lykke til iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...