Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Tror jeg mister alt håret mitt snart! Det er hår overalt og når jeg har dusja ligger det store klaser med hår i sluket. Jeg har lest at man kan miste hår når man ammer, men jeg har nettopp slutta å amme og det blir bare verre og verre. Men kanskje håret har blitt ødelagt av graviditet og amming? Eller kanskje det er noe helt annet. Uansett, er det noe produkter jeg kan kjøpe, helst på nett, som kan hjelpe? Shampo, balsam, kur, andre ting? Jeg har tynt hår fra før, så hvis det fortsetter sånn er jeg vel skalla innen nyttår
Lenaflo Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Jeg fikk tips om å spise sink-tabletter av frisøren min. Har bare spist noen dager så vet ikke helt virkningen av d enda.
Purple Diamond Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Jeg mister MYE hår. Men det er ingenting galt med meg. Som jeg vet i hvert fall Men har du begynt å miste mye hår nå, eller har det alltid vært sånn? Jeg har alltid vært sånn, så kanskje det bare er forskjell på folk - noen mister mye og noen lite?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Dette er noe som har oppstått de siste ukene.
Jade Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Misting av hår etter graviditet har ingenting med amming å gjøre. Når du er gravid, så tviholder kroppen din på håret ditt. En stund etter at du har født, så slipper den taket. Da slipper den løs alt håret som du skulle ha mistet naturlig under graviditeten i tillegg til det du skal miste nå. Det gir seg etterhvert. Har aldri hørt om noen som har blitt tilnærmet skallet med dette, men veldig vanlig at man er redd for det Og det er jo ekstra kontrast til når man har ekstra fyldig hår under graviditeten!
Gjest Rori Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Om det ikke gir seg så burde du oppsøke en hudlege. Jeg hadde en periode hvor jeg mistet utrolig mye hår (har ikke vært gravid), og frisøren min ba meg oppsøke hudlege om det ikke ga seg. Hun sa rett ut at produkter osv ikke hadde noen virkning.. Det ga seg forøvrig til en viss grad, jeg mister fortsatt noe jeg selv tror er ekstremt mye hår hver gang jeg dusjer og føner håret, men jeg vet ærlig talt ikke hva som er normalt å miste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå