Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg kjøpe en bleiebøtte? Er posene så dyre som jeg har blitt fortalt? Går det an å bruke vanlig matavfallsposer i de? Er de lukttette?

Eller er det bortkastet penger?

Anonymous poster hash: 35260...b11
Gjest Magdalene
Skrevet

Bortkastet penger for min dei.

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Ikke kjøp, posene er grisedyre. Sparer deg en del i å la være. Er jo greit å ta i mot en gratis da og bruke den. Jeg tror nok man kan bruke vanlige poser, men jeg prøvde aldri siden bøtta ble ødelagt ganske fort.

AnonymBruker
Skrevet

Så de blir fort ødelagt? Hva er poenget med de da? :P

Gjest Keikolina
Skrevet

Nei, si det. Var det maset om at jeg bare måtte ha den bøtta. Var visst kjempeviktig. Og fikk den gratis, heldigvis. Ha ha.

Skrevet

For min del tenkte jeg at en bleiebøtte bare blir enda en ting som står på badet og tar opp plass, så jeg har aldri hatt det. Pakker bleia i fruktposer/hundeposer/plastposer og legger i søpla- som uansett tømmes ofte. Så vi har klart oss utmerket uten.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker bleiebøtten vår! Posene er billige på f.eks amazon...:)

Skrevet

Jeg ser ikke poenget med en sånn bleiebøtte. Vi klarte oss fint med et vanlig bosspann. Vårt var ikke så stort og måtte tømmes ofte, og det var jo like greit ift. lukt.

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Vi har en Angelcare vi fikk gratis fra Barnas hus, men den skal byttes ut med en Korbell. Mye bedre system, og den kan brukes som vanlig søppelbøtte også. Vi synes det er praktisk med bleiebøtte :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad for å ha bleiebøtte :) Her i huset er penger på poser til bøtten vel verdt det!

Anonymous poster hash: a399a...15d

Skrevet

Vi er strålelende fornøyde med vår Angelcare bøtte som nå er 5 år gammel. Har vært i bruk til to unger og fungerer enda helt strålende. Ingen luktplager og bøtta står rett på varmekabler. Ja det koster med poser men de kronene er det verdt for vår del for å slippe å springe opp og ned trapper med bæsjebleier flere ganger for dag...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi skal teste det først med en gratis bleiebøtte :)

TS

Skrevet

Bruker bare vanlig baderoms-søppelbøtte med logg som vi har matavfallposer i. Så lenge den ikke blir så full at lokket glipper så kommer det ikke noe lukt. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har stellebord fra IKEA, og har kjøpt et sett med bokser som hører til og som kan henge på kanten (billige). En til salver ol. og våtservietter, og et lite søppelspann med lokk. Så lenge den ikke ikke blir full og lokket ligger nedpå lukter det ingenting på badet. Tømmer en gang til dagen. Små hvite søppelposer som jeg kjøper på Coop obs passer perfekt oppi, og koster mye mindre enn de posene til bleiebøttene. Med denne løsningen sparer vi plass og slipper å ha noe på varmekablene :) Kjempefornøyd!

Anonymous poster hash: 1fb68...535

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er suuper fornøyd med bleiebøtta! Og ville ikke vært foruten.

Fikk den gratis på bayshop. Sangetic tror jeg den heter...

Posene er ganske dyre, men vi fant ut at vi kan kjøpe dem på Ebay for under halve prisen inkl frakt:) og da blir det ikke så ille alike vell.

Anonymous poster hash: da48a...8b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...