Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

WOW ! Jeg slutter aldri å overraske meg selv med og tabbe meg ut...

I går var jeg på besøk til en kompis av meg (ingen alkohol i bilde). Denne vennen har altså en av mine bestevenninner holdt på med før. Skal sies at det er en stund siden, og hun har fått seg ny kjæreste. Uansett, så rotet vi i går. Det bare skjedde.. Vi hadde ikke sex, men farlig nært. Jeg sa at dette ble for umoralsk for meg ifh til min venninne, og han sa han forsto det. Selv om han ikke ville forstå det samtidig..

Jeg sier jo alt til bestevenninnen min.. :( Men vet ikke om hun har godt av å vite dette? Fy søren, jeg skammer meg noe uendelig.

Skal jeg fortelle deg til henne?

(Vi er alle i slutten av tyveårene forresten.)

Anonymous poster hash: a359d...f3c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

WOW ! Jeg slutter aldri å overraske meg selv med og tabbe meg ut... I går var jeg på besøk til en kompis av meg (ingen alkohol i bilde). Denne vennen har altså en av mine bestevenninner holdt på med før. Skal sies at det er en stund siden, og hun har fått seg ny kjæreste. Uansett, så rotet vi i går. Det bare skjedde.. Vi hadde ikke sex, men farlig nært. Jeg sa at dette ble for umoralsk for meg ifh til min venninne, og han sa han forsto det. Selv om han ikke ville forstå det samtidig.. Jeg sier jo alt til bestevenninnen min.. :( Men vet ikke om hun har godt av å vite dette? Fy søren, jeg skammer meg noe uendelig. Skal jeg fortelle deg til henne? (Vi er alle i slutten av tyveårene forresten.) Anonymous poster hash: a359d...f3c

Slutten av tyveårene? Flaut for deg. Voks opp.

Anonymous poster hash: d753e...1f9

Gjest Elseby13
Skrevet

Hvor er det blitt av folks moral? Alt var bedre før krigen..

Skrevet

Bestevenninnen som skal styre livet ditt?

Skrevet

Hva får folk ut av å være motbydelig mot andre som poster tråder?! Og hvis dere kommer med uttalelser, gjerne begrunn det. Kanskje ikke bare jeg, ts, som må vokse opp! :)

Jeg har ADHD, har sykt vanskelig for å sette grenser for meg selv og andre på grunn av dette. Jeg og han det er snakk om har alltid hatt en god tone, selv om det alltid har vært vennskapelig for min del. Har pratet mye i det siste, og fikk "takk for i går melding nå nettopp". Begjær er begjær. Som jeg skrev, så har jeg tråkket i salaten, vært umoralsk og teit og alt det der.

Vet ikke om venninnen min gidder å bry seg en gang, bare føler at det er en uskreven regel med å holde seg unna.

Selv om vi ikke hadde sex, er roting/klining for min del like ille.

Hilsen TS

Skrevet

jeg ser ikke problemet,veninnen er ferdig med han og nå er det din tur.. alle skal få..

Skrevet

Denne vennen har altså en av mine bestevenninner holdt på med før. Skal sies at det er en stund siden, og hun har fått seg ny kjæreste. Uansett, så rotet vi i går. Det bare skjedde..

Anonymous poster hash: a359d...f3c

jeg ser ikke problemet,veninnen er ferdig med han og nå er det din tur.. alle skal få..

Jeg ser heller ikke problemet. Venninnen din var sammen med ham en stund, det er en tid siden og hun har fått seg ny kjæreste. Ergo er hun ikke interessert i ham lenger.

Hva er logikken i å holde seg borte fra venninners ekskjærester resten av livet selv om venninnen hadde et kort forhold med en fyr en gang i steinalderen? :klo:

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde skjønt det om det fortsatt var uløste følelser mellom denne eksen og venninnen din. Men når de bare har holdt på (tolker dette som et mer casual forhold enn et seriøst ett), så skjønner ikke jeg hvorfor man skal holde seg unna. Hun har gått videre, da burde "eksen" få gå videre også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var borti litt det samme, rotet så vidt med en fyr, men visste en nylig god bekjent hadde vært sammen med ham. Så jeg spurte rett og slett hva hun følte om saken og om hun ville jeg skulle holde meg unna. Hun fnøs av meg og sa at det var slutt mellom dem og hun hadde da ingen rett til å nekte noen å treffe ham. Om vi hadde det fint sammen så var jo det flott. Så vi forble gode bekjente:) Kanskje litt annerledes med bestevenninna da. Men tror uansett jeg ville spurt hva hun føler om saken.

Anonymous poster hash: e3d5b...a7f
Skrevet

Spørs hvor seriøst forhold de har bak seg, og om du ser for deg noe mer med ham. Derosm du er oppriktig interessert i ham, ville jeg hørt med venninnnen din hva hun syntes, men til syvende og sist har jo hennes mening ingenting å si, hun har nytt forhold. Dersom dette var en engangsgreie, ville jeg ikke sagt noe, for det er egentlig ikke noe hun har noe med, men igjen, spørs på deres forhold. Jeg ville sagt ifa til min venninne, og tatt det som måtte komme.

Skrevet

Føler kanskje mange kan bli forvirret av at jeg har en trang til å dele dette med venninnen min, og hvorfor jeg i det hele tatt gidder å bry meg. Men vi er alle ulike, sant? Enkelte handler litt annerledes, og oppfører seg annerledes selv om det ikke trenger å være noe mer med det.

Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, men skal ikke mye til før jeg får dårlig samvittighet, og føler jeg har gjort noe galt. Var vel en grunn til at jeg spurte om råd, så tusen takk til de siste svarene :) Tror ikke det finnes noen som er så ærlig som meg, nettopp fordi jeg ikke klarer å gå med noe inne som jeg er litt usikker på om var rett eller galt. Så da er vel det svakheten min i livet, umoden eller ikke :)

Nei, de hadde aldri noe seriøst sammen, bare en "fling". Og ja, hun har fått seg ny kjæreste, så hun har ikke noe eierett eller forhåndsrett på noen. Men igjen, mulig min moral er litt annerledes, jeg føler man ikke skal gå dit noen av venninnen dine har vært, UTEN å ha pratet med venninnen først. Tror ikke det blir mer enn én gang for min del. Hadde vært værre om vi hadde hatt sex, så får vel bare legge det frem som at vi kysset, og sånn er det.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...