Gå til innhold

Kjæresten min skrev til fremmed at hun var "koslig, skjønn, sexy"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en time siden klikket det inn en melding på mobilen hans, som vekket meg. Jeg la merke til at et bilde av en fremmed jente dukket opp og leste meldingen. Det var et svar på denne meldingen han hadde sent: " hvordan kan noen være så koselig, skjønn og sexy som deg?"

Etter det la jeg meg på sofaen.. Får ikke sove. Er det normalt å sende slike meldinger til andre enn kjæresten?

Anonymous poster hash: 1db14...ae2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du er sammen med en drittsekk. enten har han noe på si. eller så prøver han å skaffe seg noe på si.

Anonymous poster hash: a27a7...65e
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt, nei. Definitivt noe å reagere på, dette er overhodet ikke noe kjærester flest gjør. Hilsen mann i forhold.

Anonymous poster hash: c27d6...ceb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 239b0...9b7
Gjest gjest17
Skrevet

Ikke normalt i det heletatt! Hadde aldri funnet meg i en slik sms.

AnonymBruker
Skrevet

Huff, stakkars deg :( Klemmer til deg.

Anonymous poster hash: aae54...aa7
  • Liker 1
Gjest Yellowrose
Skrevet

Nei! Dette burde du konfrontere han med!

Skrevet

Nope. Hadde aldri latt den der passere ubemerket nei.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dumpa han på stedet.

Anonymous poster hash: 7bf4a...ba3
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Dette burde du konfrontere han med!

Jeg gjorde det med en gang han våknet... Han sier at han ikke husker å ha sent meldingen, og vil ikke snakke noe mer om det. Han har sendt mange meldinger til meg nå om hvor mye han elsker meg og hvor glad han er for at han traff meg... At jeg er den viktigste i hele livet hans osv osv... Mn tenker bare på den meldingen han sente til hun andre jenta...

-ts

Anonymous poster hash: 6c589...7b8

• Liker 4
Gjest Yellowrose
Skrevet

For en dritt! Dette kjenner jeg igjen. Han innrømmer det ikke selvom du har sett beviset, han vil beholde deg men samtidig denne kvinnen han sender sms med. Jeg synes du skal avslutte det før du blir mer såret. Føler virkelig med deg..

Gjest Murica
Skrevet

Han "husker ikke" og vil ikke snakke om det?

Toppen av frekkhet.

• Liker 8
Skrevet

Min eks-samboer hadde en venninne som drev å ringte han og sendte han meldinger døgnet rundt. Ovenfor meg sa han at det var irriterende, men at han ville stille opp fordi hun hadde det vondt. Jeg snoket på en melding en gang og fant beviset på utroskap. Han reagerte da med å klikke på meg fordi jeg snoket den ene gangen.

Vondeste jeg har vært gjennom.. Vær skeptisk...

• Liker 4
Skrevet

Helt uaktuelt for min del. Fjott.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt nei.

Anonymous poster hash: 3da13...3dc
Skrevet

Eksmannen min sendte sms til sin eks-.samboer (mens vi var gift) og inviterte henne med ut på byen (ei dame som jobbet i månedsvis for å få oss til å gå fra hverandre og vinne han tilbake enda hun hadde egen samboer) Han var såvidt jeg visste på byen med gutta.. Ikke særlig sjarmerende. Det er den eneste gangen jeg har sjekket mobilen hans, men jeg bare visste at det var noe der. Noen ganger bare vet man sånt. Han påstod at han ikke kunne huske at han gjorde det, men meldingen var sendt før kl 22 lissom, og han var ikke hjemme før etter 04. Senere sa han at han ikke hadde trodd det ville være så problematisk for meg.

Dusten. Nå i ettertid lurer jeg jo på hvor mange andre ganger sånt har skjedd uten at jeg vet om det.

Skrevet

Dere er veldig naive og lager ofte deres egne historier før dere har snakket sammen en gang.

jeg sa til en veninne en gang: vis jeg som en fremed kvinne ringer på døren i ditt hus,din mann åpner døren og jeg kliner med mannen din. hvordan skal han da forklare deg at han faktisk ikke har møtt meg før?

Du vil altid være mistenksom!

Mange er uto ja,men å si at en ikke husker er en klasiker for å ungå bråk,denne er aldri ærlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...