Gå til innhold

Rotet med kompisen til han jeg holdt på med..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt:

Jeg holdt på med en fyr ganske lenge, så flyttet han langt unna pga jobb og jeg begynte å holde på med bestekompisen hans istedet for..det tok slutt etter rundt 2-3 måneder rett og slett fordi jeg mistet interessen.

Jeg gjorde ikke dette for å være slem mot han første, han bodde rett og slett bare for langt unna til at det kunne bli noe ordentlig og jeg kjedet meg :P

Men nå er han tilbake igjen og vil begynne med meg igjen. Jeg liker han veldig godt men føler at det blir en veldig rar situasjon hvis jeg begynner med han igjen.

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: ce237...c43
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er han første, som du kanskje vil ha tilbake, klar over at du tøsa med kompisen hans? Han får vel vite det før eller senere uansett...

Anonymous poster hash: 0ef42...c60
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av katniss1992
Skrevet

snakk med han første om det og se hva som skjer, bedre og være ærlig:) går det ikke, så får du lære av det, går det, så er det jo supert:D

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes ikke så veldig alvorlig ut det da.

2 - 3 mnder liksom? Heh. Altså, det er mye man kan finne på når man kjeder seg, og da tar man seg gjerne til takke med noe annet piss i mellomtiden.

Jeg tror ikke du burde bekymre deg så veldig for dette.
Og liker han deg godt nok, så lar han nok ikke slike bagateller få påvirke det større bilde. :)

Anonymous poster hash: e2904...45e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...