AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Bruker varmebeskyttende spray og hårspray etterpå, men krøllene sklir ut igjen med en gang? Om jeg har i stylingprodukt før jeg bruker tangen, svir jeg håret da? Det kan umulig være bra når det putrer og freser når man lukker tangen? Frisøren klippet av 15 cm av tjafset mitt og nå må jeg da krølle det for ikke å se helt dust ut når det er løst. Men er redd jeg ødelegger enda mer ved å bruke varme i det? Anonymous poster hash: 28389...1d5
Nerine_ Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Ja, varme sliter på håret. Har du prøvd å kure det? Det er heller ikke bra når det freser, det vil slite mye mer. Hva mener du med at du må krølle det, er det til vanlig helt flatt? For da kunne du isåfall få litt mer volum, fremfør å krølle det.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Det er stritt, og rekker til kragebeinet. Det slutter liksom så brått, ser veldig nyklippet ut og da synes det mindre med litt krøll. Gud, skjønte du noe av det? Anonymous poster hash: 28389...1d5
Purple Diamond Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Når jeg retter, bruker jeg varmebeskyttende spray først. Pleier å la sprayen tørke litt før jeg retter, så det ikke freser så veldig. Det sliter, men jeg antar at det er bedre å bruke varmebeskyttelse enn å ikke bruke det. Men hvorfor har du hårspray i også, før du retter?
Nerine_ Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Det er stritt, og rekker til kragebeinet. Det slutter liksom så brått, ser veldig nyklippet ut og da synes det mindre med litt krøll. Gud, skjønte du noe av det? Anonymous poster hash: 28389...1d5 Ja jeg tror det. Men hva med å klippe det opp litt så ikke det blir så "brå slutt"? Skal ikke mange cm til
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Når jeg retter, bruker jeg varmebeskyttende spray først. Pleier å la sprayen tørke litt før jeg retter, så det ikke freser så veldig. Det sliter, men jeg antar at det er bedre å bruke varmebeskyttelse enn å ikke bruke det. Men hvorfor har du hårspray i også, før du retter? Har i etterpå, ikke før! Ser på diverse you tube videoer de har skum i først, men tenker det må slite..? Hun SA hun klippet det opp, men jeg føler jeg går rundt med parykk. Er redd om man klipper opp at jeg blir seende ut som en dokost Anonymous poster hash: 28389...1d5
Purple Diamond Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Har i etterpå, ikke før! Ser på diverse you tube videoer de har skum i først, men tenker det må slite..? Hun SA hun klippet det opp, men jeg føler jeg går rundt med parykk. Er redd om man klipper opp at jeg blir seende ut som en dokost Anonymous poster hash: 28389...1d5 Ah, ok Jeg hadde hatt kun varmebeskyttelse i FØR retting. Tenker at minst mulig er best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå