Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken er de beste, og hvor kan jeg få kjøpt de?:)

Trenger kost til pudder (vanlig pudder og solpudder), concealerkost og øyeskyggekost. :)

Anonymous poster hash: cda0d...245
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye penger vil du legge i dem? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg litt usikker på, men kanskje rundt 100, maks 200 kroner per kost?

Skrevet

Sigma sine er bra!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

The body shop sine :)

Anonymous poster hash: 4318c...9fa

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips :)

Har kikket litt på Sigma, men vanskelig å vite hva slags kost som passer til hvert formål :/ Noen som kan komme med ideer til dette?:)

Skrevet

Takk for tips :)

Har kikket litt på Sigma, men vanskelig å vite hva slags kost som passer til hvert formål :/ Noen som kan komme med ideer til dette? :)

F82 - Round Kabuki fra Sigma bruker jeg til foundation, eller liker jeg mac koster til øyensminke.

AnonymBruker
Skrevet

F82 - Round Kabuki fra Sigma bruker jeg til foundation, eller liker jeg mac koster til øyensminke.

Takk for tips:)

Skrevet

Makeup Mekka har gode koster, de selger et sett med koster til ansikt og øyne for 399 :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg foretrekker Hakuhodo, som er flaggskipmerket til de samme som lager MAC. Noen børster er svindyre, men enkelte øyenskyggekoster er på samme pris, om ikke billigere, enn MAC. Kvaliteten på hårene er helt uten like, og håndtaket er i perfekt lengde og tykkelse.

Jeg kjøpte de fra den USA baserte siden deres, betalte en del dollar i shipping, men det var det verdt. Man kan fint få 2 øyenskyggekoster for under 200 kroner.

Skrevet

Hei! Jeg kjøpte disse for sikkert tre år siden og de dekker alle mine behov. De skal også være gode på flytende foundation, selv om jeg bruker de på pudder/pressed base.

Jeg bruker generelt lite øyesminke bortsett fra eyeliner - da er denne topp!

Sigmakostene er dyre, men det er en god investering. Jeg har brukt disse kostene flere ganger daglig i 3 år - det verken synes eller kjennes!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har fått inntrykk av at Sigmakostene er kjempegode :)

Hvilken er best å bruke som concealerkost mon tro? Noen erfaringer? :)

AnonymBruker
Skrevet

Den beste kosten til mineralpudder/pudderfoundationn er definitivt Sigma sin f82. Jeg er så vanvittig fornøyd med den, og så sur for at jeg har kastet bort tusenvis (har prøvd mange og dyre) av kroner på andre koster før jeg prøvde denne.

Men når det gjelder øyeskyggekostene synes ikke jeg de er mer en middelmådige.

Anonymous poster hash: 43d37...0bd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker Hakuhodo, som er flaggskipmerket til de samme som lager MAC. Noen børster er svindyre, men enkelte øyenskyggekoster er på samme pris, om ikke billigere, enn MAC. Kvaliteten på hårene er helt uten like, og håndtaket er i perfekt lengde og tykkelse.

Jeg kjøpte de fra den USA baserte siden deres, betalte en del dollar i shipping, men det var det verdt. Man kan fint få 2 øyenskyggekoster for under 200 kroner.

Det var så mange der, hvilk bruker du? Og bruker du foundationkost fra de også?

Anonymous poster hash: 43d37...0bd

Gjest BabyBlue
Skrevet

Enig, Sigma er kanon på foundation i all form :) Øyekostene mener jeg bør være i ekte hår for å gi best resultat.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg må satse på en av disse pakkene med mange koster fra Sigma, ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...