Gjest yeees Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Hei:-) er en 26 år gammel gutt som ikke klarer og finne kjærligheten. Blir veldig sjelden forelsket. Men det som plager meg no,er det at tiden løper fra meg føler jeg ang barn osv. Har en som jeg vet vil bli kjæreste med meg, og mitt spørsmål er er det dårlig gjort og bli sammen med en jeg ikke elsker, men som du vet du kan få et bra liv med?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Jeg kan ikke si hva du skal gjøre, men jeg ville aldri gjort det.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Jeg har ikke akkurat pleid å elske noen når jeg har blitt sammen med dem, men det må jo kjennes riktig ut da... jeg må være tilstrekkelig betatt/forelska og det må være noe jeg virkelig har lyst til. Anonymous poster hash: c0568...ca6 2
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Du bør være ærlig med deg selv og din partner. Det er ikke uvanlig å få flere barn med en partner som man ikke elsker. Søken etter den sanne kjærligheten blir ofte veldig sterk etter at barna er fødd. lykke til.
Cookiemonster Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Ja, det er dårlig gjort.... Ikke vil du vel bli noe særlig lykkeligere om du gjør det vel?
Gjest Margaritha Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Ok, på tide med en reality check. Du er 26 år!!!! Du tar heeeeelt feil hvis du tror klokka tikker for din del. Alderen på førstegangsfødende i Norge er vel nå ca 30 år og mennene til disse damene er da som regel noe eldre. I tillegg kan du få barn hele livet, du har ingen tidsfrist. Skjønner jo selvsagt at du ikke vil være pensjonist når barna dine er små, men det er fullstendig normalt å bli far i både tredve og førtiårene.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Jeg ville ikke blitt sammen med en jeg bare "vet jeg kan få et bra liv med"... Den du virkelig burde delt livet med kan gå deg hus forbi hvis du bare hopper inn i et forhold til whoever. 26 år er da ikke såå gammelt! Slapp av, så kommer hun du bør være sammen med traskende inn i livet ditt etter hvert! Anonymous poster hash: 525e8...af2
Gjest yees Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Jeg ville jo ikke vært med noen om de Ikke elsket meg. Men har vært singel i 5 år no, og kjenner litt på den frykten og gå glipp av det gode i livet. Mann kan få barn hele livet han nesten, men er jo greit og kunne være i sin beste alder og følge opp barna og på alt som er. Vil ikke ende opp aleine fordi jeg ikke finner noen som jeg elsker.. men vil heller ikke "bruke" noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå