AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Er det finest med sommerkjole eller festkjole på fest nå som det er sommer? Antrekkene det står mellom er mørkeblå peplumkjole med nude pumps eller knelang, ermeløs, mørkeblå polkadottkjole til nude eller brune pumps. Hva passer best på en sommerkveld på fest? Det er ikke på byen eller hagefest, mer type 30-årsdag i fotsamlingshus.Anonymous poster hash: 10611...099
Hottrio Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Polkadotkjoler er da alltid fine! Den første kjolen du nevner er jeg ikke sikker på hvordan ser ut. Men knelang polkadot med pumps høres da kjempefint ut
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 TS her. Jeg kan jo poste bilde av de aktuelle kjolene: Alternativ 1: Marineblå peplumkjole med nude pumps Alternativ 2: Marineblå polkadotkjole (matt jerseystoff), med brune eller nude pumps. Har også hvite pumps som kan være aktuelle, men de har jeg ikke bilde av. med brune pumps: med nude pumps: Hjelp meg å velge, vær så snill? Anledningen er altså noe ala en 30-årsdag med ca 50 gjester, i et grendahus/forsamlingshus, nå en sommerkveld. Tenkte å krølle håret lett, og smykker har jeg ikke funnet enda. Anonymous poster hash: 10611...099 Anonymous poster hash: 10611...099
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 TS igjen: Ser det ble bilde av brune pumps til polkadotkjolen to ganger. Her er polkadotkjolen med nude pumps: Anonymous poster hash: 10611...099
challenger Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Jeg ville valgt polkadottkjolen med nude pumps til:)
lancome. Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 ville ha valgt peplumkjolen den var superfin!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Peplumkjolen uten nude pumps. Ts her. Hvilke sko bør jeg bruke da? Jeg har ikke pene ben, og bruker derfor ofte nude sko for å ta bort oppmerksomheten fra dem. Tenker å bruke langt smykke og lange øredobber, for å lede oppmerksomheten mot henholdsvis midjen og kravebena, som jeg er fornøyd med. Tenker jeg helt feil nå, eller?Anonymous poster hash: 10611...099
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Ville valgt peplum. . Anonymous poster hash: 5b388...cef
fruBeist Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Og jeg synes polkadotkjolen er penest Men for all deg, du ser fin ut med begge, ingen av de blir feil. Kos deg i selskap
Petalouda Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 peplum for all del!! den andre er en hverdagskjole du kan fint ha nudestilletter, bare dropp strømper
j23 Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 polka dot! med nude pumps! la oss få høre hva du velger da
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 Ts her. Det ble peplum med nude pumps, og jeg fikk (veldig) mange komplimenter. Utrolig gøy og en skikkelig booster, da det er noen år siden sist jeg fikk komplimenter for kroppen min. (Er ikke mye ute, og mannen er ikke så spandabel med ros, dessverre!) Tusen takk for synspunktene deres, veldih trygt å få høre andres mening om ting en er usikker på.Anonymous poster hash: 10611...099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå