AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Hvor kan man få kjøpt klær som passer til både gutt og jente? For oss som ikke ønsker å vite skjønnet før barnet er født, men alikevel har lyst til å kjøpe inn litt klær.Anonymous poster hash: eb7ff...4f3
Gjest pysepusen Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 KappAhl (Newbie-serien er fantastisk), H&M, Lindex, NameIt, Cubus...
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Det er masse nøytralt på f.eks Lindex og KappAhl. Nyfødtserier med hvitt, beige, lysegult/grønt, brunt osv. De aller minste bruker som regel bare body/strømpebukse/sparkebukse, så det går jo helt fint å bare handle inn det. Anonymous poster hash: 20175...dfa
Dyregod Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Jeg kjøpte mye nøytralt tøy så vi kan bruke til flere barn om vi ikke bare får jenter Det finnes på alle kjedebutikkene som selger babytøy Vi kjøpte mye hvitt.
hegejenta30 Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Jeg var en runde på torsdag og de hadde svært lite som var helt nøytralt. Kommer seg så klart an på hvor nøytralt du vil ha det... Men lyseblå hunder på jente og rysjearmer på gutt blir liksom feil i mine øyne. Nameit har kun gutt eller jente klær. Kappahl har newbie serien, men den har blitt ganske kjønnsdelt den og, men og en del nøytralt. H&m er vel de som har mest nøytralt. Ellos vet jeg har en del.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Jeg synes det er både irriterende og skremmende hvor kjønnsdelt klær er allerede fra spedbarnsstadiet. Man kan få en del i brunt, beige og hvitt, ellers er det gjerne lyserosa og lyseblått eller det er andre stereotypiske trekk som blonder/rysjer eller fargerike print/"tøffe" figurer til gutter.Anonymous poster hash: 80b43...3bf 1
^^Belle^^ Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Det er ikke lett å handle nøytralt, nei! Særlig ikke for meg som elsker sterke farger. Men Lindex har en del, det samme med Polarn O. Pyret. Ellers ville jeg tatt meg en titt på smartkids.no. Merker som Katvig og Ej Sikke Lej har mye fargerikt som kan brukes til begge kjønn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå