AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg har store pupper og nå i graviditeten bruker jeg K-cup. Regner med jeg må opp i størrelse når melka kommer. Noen i det hele tatt som har samme problem og kan tipse om hvor en får tak i bh'er som er store nok? Ser flere steder at de selger ammebh'er i størrelser s-Xl, noen som vet om disse er gode? På forhånd takk.Anonymous poster hash: 4594b...c28
hegejenta30 Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Sjekk på ebay. Maternity bra. Også bruker du denne http://www.85b.org/bra_conv.php for å finne rett størrelse.
*Joyce* Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Bravado gir altfor lite støtte for min del, jeg bruker en britisk 32HH som jeg mener tilsvarer 85L i norske. Jeg har brukt Freyas amme-BHer, som jeg har handlet på eBay, se f.eks. her. Bravissimo og Figleaves har også et greit utvalg av amme-BHer i store størrelser, og hvis du bor i Oslo bør du kunne finne noe hos f.eks. LaLina på St.Hanshaugen. (Bravado har jeg brukt om natta, jeg må ha ammeinnlegg da også, og den har vært myk og behagelig å sove i, om enn litt slækk.)
Sunshine Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Sjekk Change.com. Jeg er usikker på hvor høyt opp størrelsene går, men jeg fikk i allefall kjøpt i H der. Og et tips: Ikke kjøp BH før du har begynt å amme, det er nesten umulig å gjette seg til hvilken størrelse man trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå