AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 1. Er du en mor eller en far? 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. 4. Hvor gammelt er barnet/barna? 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? 6. Type bil 7. Dyr? 8. Planer om flere barn? 9. Farge på huset og bilen 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? Anonymous poster hash: 028fe...ed5
pusefrøken Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 1. Mor 2. Gift 3. Ei jente føreløpig 4. Barnehagealder 5. Enebolig 6. Stasjonsvogn 7. Hund, katt og fisk 8. Ja, vi prøver og prøver 9. Huset er rødt og bilen er grå 10. utenom en veldig bitter eks som prøver å ødelegge alt, så er livet slik jeg drømte om. 1
Missy1 Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 1. Mor 2. Gift 3. En gutt 4. 3år 5. Enebolig. Sentralt, men ikke midt i byen. 6. Stasjonsvogn, men venter på en 7seter nå. 7. En bengalkatt 8. Ikke med det første, men håper at vi en gang kan få en liten en til 9. Huset er rødt, bilen er mørk blå, men den nye bilen er hvit. 10. Nei så absolutt ikke, både på godt og vondt. Men føler jeg har kommet langt i livet og oppnådd mye i ung alder og er veldig fornøyd med det
Mrs. Morgan Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 1. Ingen av delene, hehe. 2. Samboer. 3. No kids! ...yet 4. Ikke unnfanget ennå, haha! 5. Leilighet, sentralt. 6. En gammel Toyota. 7. To små hunder. 8. Planer om å få barn, ja! 9. Hvit leilighetshus. Grå Toyota. 10. For 10 år siden var jeg 11 år. Husker ikke helt hva jeg så for mg den gangen...
She_Leiva Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 1. Er du en mor eller en far? - Nei. 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? - Forlovet med samboer. 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. - 0 4. Hvor gammelt er barnet/barna? - . 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? - Leier leilighet sentralt i storby. 6. Type bil - Ingen. 7. Dyr? - En liten hann-kanin. 8. Planer om flere barn? - Kan bare svare på om vi ha planer om barn, og det har vi. 9. Farge på huset og bilen - Eggeskall-farget hus, usynlig-farget bil. 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? - For ti år siden var jeg 11 og jeg vil ikke engang minnes hvordan jeg så for meg livet da. Thihi.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 1. Mor 2. Singel aleneforelder 3. 2 barn, en gutt og en jente 4. Sønnen min er 4 år og datteren min er 14 mnd 5. Leier en leilighet litt utenfor byen 6. BMW e36 7. Har en schäferhann og en papillontispe 8. Kunne godt tenkt meg flere barn, men vil helst ikke ha barn med flere menn. Faren er utenlandsk og vi har en pause nå, men om ting ordner seg mellom oss og han får oppgholdstillatelse, sier jeg ikke neitakk til et par unger til. 9. Leiligheten er murfarget og bilen er grønn. 10. Nå er jeg bare 22, så da jeg var 12 år hadde jeg ikke så mye tanker om fremtiden. Angrer på at jeg ikke gikk ferdig VGS, men bortsett fra det er jeg lykkelig. Anonymous poster hash: b20b1...238 1
skruf Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 1. Er du en mor eller en far? 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. 4. Hvor gammelt er barnet/barna? 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? 6. Type bil 7. Dyr? 8. Planer om flere barn? 9. Farge på huset og bilen 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? Anonymous poster hash: 028fe...ed5 1: mor 2:gift 3:2, jenter 4: 9. 16 5:Enebolig, i en by 6:7-seter Landcruiser 7:Jepp, 6stk 8:Jepp, hvis vi blir så velsignet så setter vi pris på flere barn. 9:Oker og sort 10: Nei
ZebraTiger Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 1. Er du en mor eller en far? Nei 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? Samboer 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. Ingen 4. Hvor gammelt er barnet/barna? 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? Eier leilighet litt utenfor Oslo sentrum 6. Type bil Suzuki Baleno 7. Dyr? Hund og hamsterbebis på vei 8. Planer om flere barn? Planer om barn om 5 år 9. Farge på huset og bilen Dritstygg oransje/rød/lysgrå blokk og grå bil 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? Aner ikke hva jeg så for meg for 10 år siden, men var nok noe i denne duren, kanskje med barn.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 1. Er du en mor eller en far? Mor 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? Gift 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. Snart to gutter. 4. Hvor gammelt er barnet/barna? En som som blir født, en på 15mnd. 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? Gård på landet. 6. Type bil En stasjonsvogn, en varebil. 7. Dyr? Fjøset fullt med kyr, + hund, katt og hest. 8. Planer om flere barn? Godt mulig, vi får se. 9. Farge på huset og bilen Rødt hus, bilene er grå og beige. 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? Mye bedre! Anonymous poster hash: 2d35b...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 1. Er du en mor eller en far? 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. 4. Hvor gammelt er barnet/barna? 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? 6. Type bil 7. Dyr? 8. Planer om flere barn? 9. Farge på huset og bilen 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? Anonymous poster hash: 028fe...ed5 1. Nei 2. Gift 3. Ingen 5. Leier leilighet i storby 6. Ingen bil 7. To sære halvgamle kaniner, jente og gutt 8. Ingen planer om barn, men vi vil gjerne ha flere dyr 9. Gul, rød og grå gammel bygård 10. Nei, ikke i det hele tatt. Jeg hadde nok sett for meg å bli på hjemstedet, uten at jeg skjønte hvor sterkt jeg mistrivdes. Karrieremessig er ikke livet mitt mye å skryte av, men generell trivsel og kjærlighetslivet er mye, mye bedre en dengang. Anonymous poster hash: 74ad0...6c9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 1. Er du en mor eller en far? Nei. 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? Samboer 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. Ingen. 4. Hvor gammelt er barnet/barna? - 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? Leilighet i utkanten av Oslo 6. Type bil Peugeot, vanlig, ikke stasjonsvogn 7. Dyr? Hund og hest 8. Planer om flere barn? Ikke planer om noen 9. Farge på huset og bilen Hvit blokk, blå bil 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? Nei, jeg trodde vel jeg skulle ha det helt annerledes da jeg var 22. Men jeg er veldig fornøyd med livet som det ble! Anonymous poster hash: 59bc3...dc4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 1. Er du en mor eller en far? 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. 4. Hvor gammelt er barnet/barna? 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? 6. Type bil 7. Dyr? 8. Planer om flere barn? 9. Farge på huset og bilen 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? 1. Mor 2. Gift 3. 2 jenter 4. 3 mnd og 2,5 år 5. Rekkehus ganske sentralt i liten by 6. Stasjonsvogn 7. Katt 8. Nope, absolutt ingen planer om flere barn 9. Rødt og blå 10. Tja... For ti år siden var jeg svært overvektig, hadde veldig dårlig selvtillit og hadde egentlig ingen tro på at noen noengang ville ha meg, så jeg så vel egentlig for meg å dø en gammel jomfru Jeg hadde også angst for å jobbe på sykehjem, noe som ble foreslått til meg som sommerjobb. 3 år senere møtte jeg mannen min og han snudde opp ned på alt (untatt det med jobben da). Så nå har jeg alt jeg trodde jeg ikke kom til å få, i tillegg jobber jeg som sykepleier på sykehjem Anonymous poster hash: 3cb5f...48d
Gjest Bud Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 1. Er du en mor eller en far? ja 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? Samboer 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. en gutt 4. Hvor gammelt er barnet/barna? litt usikker 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? forstadsvilla 6. Type bil Toyota 7. Dyr? ja - sønnen 8. Planer om flere barn? absolutt! 9. Farge på huset og bilen Rød, svart, hvit 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? Nei
Daraya Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 1. Er du en mor eller en far? Mor 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? Gift 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. 2, gutt og jente 4. Hvor gammelt er barnet/barna? 7 år og 4 måneder 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? Hus, sentralt 6. Type bil Flere: BMW, 2 Volvo, derav 1 veteran, 1 Jaguar 7. Dyr? Bare fisk, vi måtte omplassere katten pga allergi 8. Planer om flere barn? Nei 9. Farge på huset og bilen Hus: grått, bilene er blå, sølv, oransje og flamencorød 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? Nei, men nå syns jeg det er blitt bedre enn forventet.
barnesangen Skrevet 3. august 2013 #15 Skrevet 3. august 2013 1. Er du en mor eller en far? Mor2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? Gift 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. 1barn-datter4. Hvor gammelt er barnet/barna? 9 mnd5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? Enebolig på landet6. Type bil. Ford focus7. Dyr?nei. 8. Planer om flere barn. Ikke akkurat nå grunnet mannens helse?9. Farge på huset og bilenhvitt hus, svart bkm10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden?ja det er det Anonymous poster hash: 028fe...ed5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #16 Skrevet 3. august 2013 1. Er du en mor eller en far? 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. 4. Hvor gammelt er barnet/barna? 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? 6. Type bil 7. Dyr? 8. Planer om flere barn? 9. Farge på huset og bilen 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? Anonymous poster hash: 028fe...ed5 1. Mor 2. Samboer 3. En jente 4. 1 år 5. Hus sentralt, men alikevel utenfor den "verste" byen 6. 3 stk Mercedes Benz 7. Nei 8. Ja 9. Hvitt hus, 2 stk sølv og 1 blå bil 10. Nei, langt ifra. Alt er mye bedre enn jeg hadde turt å håpe på Anonymous poster hash: 8381a...ab0
Rosebud Skrevet 3. august 2013 #17 Skrevet 3. august 2013 1. Mor 2. Gift 3. En jente 4. 2 år 5. Landlig rekkehus, men sentralt (15 min kjøring til sentrum i storby). 6. Suv 7. Akvarium 8. Ja, 14 uker på vei med neste. 9. Lysegrått hus, sølvfarget bil. 10. Nei, hadde ikke sett for meg å være såpass etablert allerede, og trodde heller ikke jeg ville ha barn. Men alt er mye bedre enn hva jeg hadde sett for meg for ti år siden
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #18 Skrevet 3. august 2013 1. Mor 2. Gift 3. En gutt og ei jente 4. Nyfødt, tre år 5. Hus, sentralt 6. Opel 7. Nei 8. Nei 9. Grått 10. JaAnonymous poster hash: fe09d...988
Gjest susidusi Skrevet 3. august 2013 #19 Skrevet 3. august 2013 1. Er du en mor eller en far? Ja, mor. 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? Er alenemor for barnet. Men har kjæreste. (Ikke barnefaren) 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. Ei jente. 4. Hvor gammelt er barnet/barna? 2,5 år. 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? Leilighet på landet. Drømmer om hus! 6. Type bil Audi 7. Dyr? Nei 8. Planer om flere barn? Helt klart, men ikke enda! 9. Farge på huset og bilen Huset er hvitt, og bilen er svart. 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? Langt ifra! Men kunne ikke fått et bedre liv!
Mafalda Skrevet 3. august 2013 #20 Skrevet 3. august 2013 1. Er du en mor eller en far? Mor 2. Er du gift/samboer eller aleneforelder? Gift 3. Hvor mange barn og hvilket kjønn. To gutter, tre jenter 4. Hvor gammelt er barnet/barna? Yngste er tre måneder, eldste godt oppe i tenårene 5. Hus, leilighet? På landet, sentralt? Hus sentralt i Oslo 6. Type bil Nissan Evalia 7-seter. Stygg, men praktisk! Vi prioriterer ikke bil. 7. Dyr? En kjempestor hund (og ekorn i hagen) 8. Planer om flere barn? Har ikke lyst til å si nei, men mest sannsynligvis ikke 9. Farge på huset og bilen Brunt hus, rød bil 10. Er livet slik du så for deg for 10 år siden? Overhodet ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå