AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Har datet jente i tre måneder nå. VI har bra sex, god kjemi og møtes 2-4 ganger i uken der vi lager mat, går tur, går på kino, trener og har sex. Vi melder og ringer nesten hver dag; også når vi er borte fra hverandre over litt lengre tid. Men likevel har ingen av oss sagt noe som helst om følelsene for hverandre. Det eneste er vel at hun har sagt at hun er interessert i mer enn bare sex med meg og til venner sier hun at "vi holder på". Hun har introdusert meg til mange i familien hennes og flere av hennes venner. Hun snakker også om oss i fremtid, hva vi skal gjøre og slikt. Likevel, har vi ikke sagt "jeg er glad i deg" eller "savner deg" så langt. Egentlig ingen følelsesutbrudd. Noe jeg ikke er vant til. Jeg har vært i et par forhold tidligere og da fikk jeg høre "jeg er glad i deg" ganske tidlig. Så dette er litt uvant og gjør meg litt usikker/nysgjerrig. Jeg liker henne veldig godt, men det tar litt tid før jeg sier slike ting til dama. Jeg trenger å bli ordentlig kjent med en jente før jeg blir veldig seriøs. Noen kvinner som kan forklare litt hvorfor hun ikke sier noe? Anonymous poster hash: 0e3e4...aae
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Du kan jo prøve å si noe først? Jeg sa ikke til kjæresten at jeg var glad i ham før etter over et halvt års bekjentskap (hadde datet 2-3 mnd før vi så hadde vært sammen i kanskje 5?), men at vi savnet hverandre sa vi fra rimelig tidlig. Jeg er en sånn dame som er ganske dårlig på å snakke om følelser og si "hvor jeg er" følelsesmessig, så kan sikkert gjøre en date usikker... men det hjelper om den andre sier noe - jeg tenker også at dersom du føler det er riktig å si noe du tenker på, men kanskje ikke får den ønskede responsen, er det likevel verdt det. I hvert fall etter såpass lang tid. Anonymous poster hash: 28a55...7c2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Men jeg vil ikke lyve heller. Jeg liker henne godt og kan se meg bli forelsket i henne (tar som regel lang tid for meg), men foreløpig har jeg ikke de følelsene. Jeg mener jeg vil lyve dersom jeg sier "jeg savner deg" eller "jeg er glad i deg". Det som forvirrer meg litt, er at måten hun er på er så forskjellig fra hva hun sier rett ut. Hun er veldig kjærlig, stryker meg på ryggen, ligger i armkroken, er kosete etter sex og vil være med meg hele tiden. Likevel sier hun ingenting... :/ Anonymous poster hash: 42fff...f44
Globusen Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Handlinger sier mer enn ord, er det ikke de de pleier å si? Jeg ville ikke reagert på dette. For meg så ville det vært unaturlig å måtte hele tiden gjenta hvor glad jeg er i partneren min. Å vise at en er glad i kjæresten sin gjennom handlinger er det ideelle i mine øyne.
Gjest .-L-. Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Er enig med den over. Jeg ser ofte på handlingene til en person og det forteller meg i grunn det jeg trenger å vite Selv om det er veldig kjekt å si at man er glad i hverandre osv. En må jo være først ut..
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Jeg vet hvorfor jeg ikke har sagt det. Fordi jeg er ikke der ennå, men jeg blir det etterhvert. Det tar lang tid før jeg får skikkelige følelser for en jente. Og ja, det er ikke slik at jeg tenker på å avslutte ting eller noe. Jeg er bare vant med litt andre ting fra tidligere forhold og lurte på hvorfor handlingene hennes er så ulikt det hun sier. Anonymous poster hash: 42fff...f44
Alina X Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Kan hende hun er redd for å si det for du viser ingen eller lite følelser for henne?
Leonaen Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Jeg vet hvorfor jeg ikke har sagt det. Fordi jeg er ikke der ennå, men jeg blir det etterhvert. Det tar lang tid før jeg får skikkelige følelser for en jente. Og ja, det er ikke slik at jeg tenker på å avslutte ting eller noe. Jeg er bare vant med litt andre ting fra tidligere forhold og lurte på hvorfor handlingene hennes er så ulikt det hun sier. Anonymous poster hash: 42fff...f44 Hun er vel som deg da. Trenger tid. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Kan hende hun er redd for å si det for du viser ingen eller lite følelser for henne? Men jeg spør jo ofte om hun vil treffes og tar sikkert kontakt like ofte som henne. Vi gjør mange ting sammen og når hun spurte om jeg ville treffe familien hennes, så sa jeg ja. Jeg tok henne også med på helgetur til London for noen uker siden. Jeg er som jeg har vært med tidligere jenter og de har alle sagt hva de føler ganske tidlig (etter ca 1 mnd). Så hvorfor ikke hun jeg er med nå? Anonymous poster hash: 42fff...f44
Alina X Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Men jeg spør jo ofte om hun vil treffes og tar sikkert kontakt like ofte som henne. Vi gjør mange ting sammen og når hun spurte om jeg ville treffe familien hennes, så sa jeg ja. Jeg tok henne også med på helgetur til London for noen uker siden. Jeg er som jeg har vært med tidligere jenter og de har alle sagt hva de føler ganske tidlig (etter ca 1 mnd). Så hvorfor ikke hun jeg er med nå? Anonymous poster hash: 42fff...f44 Vet ikke,kan være mange grunner.... Men har du introdusert henne for din familie og dine venner? Pleier du å si fine ting til henne? Når hun snakker om fremtid ol hvordan forholder du deg til deg? Erdu med på samtalen,eller bare smiler du og gir null respons på hennes tanker?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Fordi hun kanskje er likere deg? På seg selv burde man kjenne andre Anonymous poster hash: 28a55...7c2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Vet ikke,kan være mange grunner.... Men har du introdusert henne for din familie og dine venner? Pleier du å si fine ting til henne? Når hun snakker om fremtid ol hvordan forholder du deg til deg? Erdu med på samtalen,eller bare smiler du og gir null respons på hennes tanker? Hun har møtt noen av vennene mine, men ikke familien min. Jeg pleier ikke si veldig ofte fine ting til henne, men gjør det av og til. Når hun snakker om fremtid bruker jeg vel mest å smile og "jatte litt med" kanskje, men jeg er på ingen måte avvisende. Er jeg for "likegyldig" og dermed blir hun usikker? Det virker av og til som at hun venter på min tillatelse til ting. For eksempel når vi sitter på sofaen og ser film sammen, må som regel jeg ta henne til meg før hun legger seg inntil. Men når jeg drar henne til meg, blir hun kjempeglad og vil kose helt inntil meg. Det er sjelden hun selv tar initiativ til sånt. Anonymous poster hash: 42fff...f44 1
Antique Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Jeg skjønner ikke hva du klager over. Du sier at du ikke er helt der enda, men at du vet at hun absolutt er ei du kan få følelser for. Vel, hun har tatt deg med til familien, venner osv, viser interesse. Du sier også at du ikke sier fine ting så ofte, og at du kanskje bare jatter mer med. Sånn jeg ser det, skjønner jeg godt hvorfor hun ikke sier det til deg - hun vil selvfølgelig at du skal si det først. I det minste ta det opp først! Hadde jeg vært den jenta hadde jeg nok vært litt usikker på deg, hvertfall etter hvordan du legger det fram her. Samtidig mener jeg også at du ikke kan "forvente" at hun skal si det til deg, at hun savner deg, har følelser for deg, når du selv sier at du ikke er der. Som noen har nevnt over her, kanskje dere bare er veldig like på det området? 1
Neket Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Hun vil sikkert ikke skremme deg ved å være for pågående og ivrig. 2
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #17 Skrevet 2. august 2013 Du forventer mer av henne enn du selv gir. Tenker du er en som liker å ha kontroll før du sier til ei jente hva du føler for henne. Kanskje hun er lik som deg. Samtidig kan hun ha de samme tankene som deg, og være usikker på opplegget deres.
Alina X Skrevet 2. august 2013 #18 Skrevet 2. august 2013 Hun har møtt noen av vennene mine, men ikke familien min. Jeg pleier ikke si veldig ofte fine ting til henne, men gjør det av og til. Når hun snakker om fremtid bruker jeg vel mest å smile og "jatte litt med" kanskje, men jeg er på ingen måte avvisende. Er jeg for "likegyldig" og dermed blir hun usikker? Det virker av og til som at hun venter på min tillatelse til ting. For eksempel når vi sitter på sofaen og ser film sammen, må som regel jeg ta henne til meg før hun legger seg inntil. Men når jeg drar henne til meg, blir hun kjempeglad og vil kose helt inntil meg. Det er sjelden hun selv tar initiativ til sånt. Anonymous poster hash: 42fff...f44 Ok,men da er det nok usikkerhet da. Hun liker deg men tør ikke å si noe fordi hun er redd for å 'drite seg ut'. Du må kanskje vise mer iniativ og interesse i henne,være med i samtalen enn å bare smile og jatte med. Eksempelvis er at du bare sier "det høres fint ut det" "ja,det kan vi gjøre"men du gir ingen ideer eller tanker selv, du gir ingen respons på hennes tanker. Mange er sånn fordi de ikke vil "ødelegge"noe,fordi vi har lært at menn ikke får følelser og man kan bli såret, så derfor holder man tilbake hvis man ikke opplever respons.
LittDiva Skrevet 2. august 2013 #19 Skrevet 2. august 2013 Du forventer mer av henne enn du selv gir. Tenker du er en som liker å ha kontroll før du sier til ei jente hva du føler for henne. Kanskje hun er lik som deg. Samtidig kan hun ha de samme tankene som deg, og være usikker på opplegget deres. Enig her . Du høres ut som du gjerne vil høre at hun er glad i deg, og du tør ikke si det før hun gjør det. Hun har gitt " alle " signalene at hun vil bygge på dette mtp møte familie osv. Så for svarte ! Vær da en kar og vis og helst si at du er glad i henne om du er det da. Ikke vent på at hun sier det. Skal alle spille sånn " spill" så blir det fryktelig slitsomt .
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #20 Skrevet 3. august 2013 Blir oppgitt jeg ass. Du har ikke disse følelsene for henne enda, men bruker likevel såpass mye energi på at hun ikke sier hun er glad i deg at du skriver det her?? Hvorfor søren forventer du det av henne når det høres ut som hun allerede har gitt deg tydeligere hint enn du har gitt henne? Grow some balls. Og jekk deg ned. Høres ut som du bare digger å bli beundra eller er jævla usikker på deg selv.Anonymous poster hash: 24a8a...06d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå