Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg lyver om nesten alt, og jeg er ikke engang sikker på hvorfor, eller jeg kommer jo bedre ut når jeg lyver, men det skjer automatisk. jeg tenker ikke ut noen historier på forhånd eller kvier meg til et spørsmål jeg vet vil komme. Lyver også om både ting jeg ikke kan tas på(som hvordan det var på ferien), men også om ting som om jeg skal flytte. før eller siden vil jo alle disse løgnene gjøre meg upopulær, men jeg sliter faktisk med å stoppe, jeg har heller egentlig ikke en spesiell grunn til å måtte lyve, jeg blir likt for den jeg er, har ikke noe mål om status og har heller ikke et elending liv jeg må dekke over.

noen som har tips til hvordan jeg skal snu livet mitt? er 25 år.

Anonymous poster hash: e84bc...99b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når startet dette med lyving?

Er dette noe du har gjort fra du var barn?

Hjelper det om du prøver bevisst å stoppe deg selv før du snakker, og tenk gjennom om du ønsker å si det du har på tunga eller ikke?

Med litt trening, tror jeg at du greier å få gjort noe med det.

Kanskje andre også kan gi deg råd om hvordan du får slutt på det.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg løy mye før... Vet ikke hvorfor.

Så etter mye jobbing med meg selv har jeg sluttet. Nå driver jeg på med ærlighet til max, jeg utfordrer på en måte folk med å være så ærlig, for å se om de fortsatt liker meg, det viser seg at de gjør det :).

De liker meg mye bedre tilogmed...

Anonymous poster hash: f7f79...ef1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokste opp med foreldre og alle rundt meg som løy konstant. Så da gjorde jo også jeg det. Jeg skjønte ikke at det var feil før jeg var i slutten av tenårene. Og ingen som noensinne har snakket til meg om det! Jeg løy aldri om viktige ting. Men rekkefølgen i en historie kunne komme feil, eller jeg sa at jeg hadde ringt og bestilt time hos legen siden jeg skulle ringe neste dag. Det tok tid å lære seg at det faktisk er løyn.

Anonymous poster hash: d4a01...ebb

Gjest Elseby13
Skrevet

Hva lyver du om? Småting? Hvorfor lyver du? For å unngå å såre folk, eller av gammel vane?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...