Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva skal jeg gjør med min psykopayiske eks, som "tilfeldigvis"er min nærmeste nabo. Han har nå passet på å poengtere at han nå har funnet den dama jeg aldri ble................

Nå i natt parkerte han bilen sin med sånn høy alarmlyd når man låser bilen rett utenfor soveromsvinduet mitt...dette for å gjøre meg klar over når han kom hjem fra nydama i natt.........da har han egen garasjeplass, og parkeringsplass 50 meter unna...

Jeg syns det er vondt nok fra før av å leve med vissheten om at han har brukt meg og datteren min til å få dekt sine egne behov da han komm flyttende til byen for to ar siden, ukjent og uten å kjenne noen. Han har brukt meg til elskerinne når det passet han, vært litt likssompappa når det passet han, vært singel når det passet han.....han har alltid hatt en eller annen unnskyldning på lur på hvorfor han ikke likte å kose og gi kjærtegn, hvorfor han var så fraværende(mye å gjøre på jobb skjønner dere), hvorfor han var så kritisk til meg og måten jeg var på, ja alt. Han ba meg gi han tid til å venne seg til å være sammen med noen igjen.........han ba om forståelse for at han ikke kunne ligge over hos meg(fikk ikke sove i fremmede senger...etter 2 år!!)

Jeg syns det er så vondt å vite at jeg har blitt utnyttet og at han misbrukt den tilliten jeg ga han......

Hvordan skal jeg takle dette? Syns det er vondt å bo så nære alt det vonde, samtidig som jeg må forholde meg til han og nydama når de kpmmer spankulerende hånd i hånd(han ville aldri holde meg i hånden)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

har opplevd noe av det samme, og sjønner godt hvordan du har det. har desverre ikke noen tips til deg. må vel bare glemme han, men der er vel heller ikke så enkelt når han er naboen din da. :veldigsur:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner godt at du er bekymret,hadde selv en psykopat kjæreste og vet akkurat åssen det er.Men nå har du en datter å ta deg av,jeg synes du skal gi faen i alt han gjør og heller konsentrere deg i å være ei god mor for din datter!Han var jo ikke noe å samle på likevel.

Lykke til

Skrevet
Skjønner godt at du er bekymret,hadde selv en psykopat kjæreste og vet akkurat åssen det er.Men nå har du en datter å ta deg av,jeg synes du skal gi faen i alt han gjør og heller konsentrere deg i å være ei god mor for din datter!Han var jo ikke noe å samle på likevel.

Lykke til

Helt enig! Prøv å gå med hodet høyt hevet og vis at du har det godt med deg selv, det koster deg nok veldig mye, men du vil få det igjen senere. Dessuten er jeg ikke så sikker på om han er så koselig med den nye som han gir uttrykk for, trøst deg med at realiteten nok ikke er så rosenrød som han vil at du får inntrykk av.

Vær hard og se framover, en dag vil du finne en som kan elske deg for den du er og vær da glad for at du slipper en sånn slask som han. Lykke til! :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Skjønner du er såret og skuffet. Men å kalle han psykopat er å gå litt langt. Du ville ikke kalt han det om du noen gang hadde vært sammen med en psykopat.

Men jeg skjønner du har det tøft så jeg vil gjærne gi deg en :klem2: :trøste:

Skrevet

Jeg tror jeg hadde flyttet vekk fra han og begynt ett nytt og bedere liv.

Lykke til!!

Gjest Anonymous
Skrevet

FLYTT!

(og ja, det kan være praktisk vanskelig, men i lengden blir en utrolig utmattet av slikt, og det er jævlig for både deg og barnet ditt)

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har allerede lagt ut leiligheten for salg.........Leter etter en annen plass å bo.

TinaK; Jeg har fortalt dere en liten brøkdel av hva han har gjort mot meg og min familie i løpet av to år....jeg er fullstendig klar over at man skal være forsiktig med å bruke ordet psykopat på noen. Har lest om psykopater, og snakket med en del terapeauter om akkurat dette, og det er ikke lenger tvil om at denne mannen går under kategorien psykopat.

Jeg trodde aldri jeg var typen til å bli tråkket på og miste min egen identitet for en mann....det skjer gradvis og nesten umerkelig, helt til du plutselig sitter i et uføre som er vanskelig å komme ut av.

Selv om det gjør vondt nå, er jeg likevel sikker på at det er JEG som kommer sterkere ut av denne perioden.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ut av det du skrev i ditt første innlegg virket han ikke slik i alle fall. Jeg har selv bodd sammen med en som var psykopat så jeg vet godt hva det går ut på. Det er bare flaks at jeg lever i dag faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...