Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Hei. Jeg har et lite problem med meg selv og håper på litt støtte.

Her er problemet. Jeg har vært me en fyr i ca 5 år (bodd sammen i ca 4år) uansett..

Han har ikke alltid vært den snilleste mannen..

Han har drevet å skrevet til andre jenter at han vil de skal komme på besøk så han kam slikke de osv. Han har kun flørta me andre jenter, og det var alltid grisesnakk å ikke vennskapelig snakk me andre jenter. Han har i tilegg skrevet til andre jenter at han driter i meg og gjør nøyaktig det han selv vil(dette er kun til de som faktisk viste han hadde dame) han skrev til eksen at jeg kom til å ryke snart for han ikke brydde seg. Når han var på byen rota han så å si hver gang.

Han ødela to vennskap (han hadde sex med bestevinna mi, men det var helt i begynnelsen av forholde og godtok det siden jeg fikk hite det år etterpå). Så kom ei ny vennine og de rota på byen, begynte å snakke sammen og møttes utenat jeg viste om det. (Begge sier det kun var vennskaplig men siden de hadde rota ville de ikke si det til meg) de hadde også mye kontakt å snakka om meg, ho siste dumpa typen sin pga det hun og min type joldt på med.

Det endte med at jeg flytta hjem for gadd ikke mer, for jeg fikk vite at han hadde hatr sex med lillesøstra til beste kompis sin.

Når jeg bodde hjemme ble jeg smått betatt av en annen. Men samboeren min gav ikke slipp. Da fikk jeg meldinger på at det kun var meg, han elsker meg over alt og han skal aldro såre meg igjen. Jeg gav oss en siste sjanse men ville vi skulle ta det rolig (jeg bodde hjemme og vi møttes, for å se om vi fikk fiksa det). Han forandra seg helt når jeg flytta. Men så når jeg flytter tilbake får jeg vite at han har holdt på med ei anna. I følge hun møttes de kun i fylla og de hadde låge sammen 6 ganger, mens i følge han var det et one night stand. Men tror han ikke.. det som sårer meg er at han lå me ho her etter jeg sa; ok jeg gir oss en siste sjanse; (

Her er problemet mitt... jeg klarer ikke stole på han når han drar på byen eller ut for å drikke. Det blir alltid krangel mellom oss og er alltid jeg som får skylden. I følge han så gjør han ingenting lengre, men jeg stoler ikke på han.

I følge han har han forandra seg helt, vet han har forandra seg på enkelte ting. Men når det gjelder andre jenter er jeg skeptisk. Sist vi var ute sammen, løyg han meg rett opp i tryne med hvem noen av damene han stod å snakka med var, den andre gangen ditcha han meg for to andre jenter og da var ei anna vennine med. Hun kom bort til meg og sa at typen min tar henne på musa:( ingen så det men tror jo på ho. (Nei, det er ikke noen av de som har fjort koe galt) uansett hun ble me hjem og da ville typen min ha trekant. Så han kledda av vennina mi ( vi lå inne i senga vår , for ho sku sove over) da la han seg atme vennina mi og de delte dyne og lå tett oppihverandre.

Så. Har jeg rett til å reagere? For blir gal av å høre fra han at ingenting skjer å at jeg må stolw på han. Har lyst å stolw på fyren. Men alt inni meg sier nei.

Men klarer ikke flere krangler... hva ville dere gjort? Jeg føler meg slem siden det alltid blir krangel om han skal drikke, han mener jeg skaø si ok gå å kos deg. Men jeg klarer ikke det; ( blir skam usikker når han skal drikke. Han mener jeg er alt for sjalu, men tror ikke jeg er det. For takler han og at han står å snakker med venniner bare han ikke lyger eller flørter me de:( er jeg veldig slem eller? Ville dere latt deres type få lov å flørte me andre ? Og er det normalt jeg lager krangel når han skal drikke? Er ikke for å være slem med han, men jeg blir redd; (

Er det noe jeg kan gjøre for å tenke annerledes. . Og har dere noen ting som han kan gjøre for min del for å gjøre meg tryggere? For jeg vet han elsker meg og aldri ville bytta meg ut, men føler det ikke stopper han om han vil knulle ei anna jente... så har derw noe tips til hvordan jeg skal tenke positivt når han drar ut for å drikke, hva han kan gjøre for å gjøre leg mer sikker. Eller burde jeg bare dumpe fyren, for det har skjedd alt for mye. Ifølge han vil jeg være akkurat sånn her me en anna gutt og (lage krangel før hab skal drikke) vil ikke være slik:(

Videoannonse
Annonse
Gjest anonym
Skrevet

Btw. Sorry for skrive feil. Sitter på mobilen. Så ><

Skrevet

Ja. Du har soleklart rett til å reagere. Hvis man ikke reagerer på slik oppførsel, så er det noe galt med en. Dette er så alvorlig at forholdet bør avsluttes tvert. Han her er ikke noe å satse på. For en dust!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å være en idiot og slå opp!!!!!!!!

Anonymous poster hash: d987a...e8a

• Liker 1
Skrevet

Bli kvitt idioten, han eier ikke respekt for deg.

• Liker 1
Skrevet

Ja, du bør dumpe denne horebukken.

Og det er ingenting du kan gjøre for å føle deg tryggere på han.

Hele problemet er idiot-oppførselen hans. Og han fortjener bare å bli ignorert totalt. Du er dum hvis du ikke gjør det.

• Liker 4
Gjest anonym
Skrevet

Dere synes og jeg skal slå opp. Vet han har gjort mye. Men nå så vil han liksom vise han har forandra seg . Men jeg klarer ikke å se det. Er ikke stygg eller noe (kompiseine hans prøver seg på meg) å alle vi møter sier han er heldig å har meg. Han er og en veldig pen person.

Men jeg blir ødelagt av å være utrygg. Vil heller være trygg å ikke tenkte at ; hmmm kanskje ham er utro. Jeg vet jef sikkert blirå slite me en nny en. I følge samboern min vil ingen klsre være med meg, siden jeg er gal i følge han. :( så han får meg liksom ikke til å føle meg go nok. Han sier ingen andre vil like meg for jeg oppfører meg så slemt osv osv. Så tenker jeg; er jeg så gale? Må alltid si unnskyld etter en krangel for ifølge han så har jeg tatt opp feilene hans for mange ganger:(

Gjest anonym
Skrevet

Og hvordan slår jeg opp? Har prøvd noen ganger, men får liksom ikkr lov av fyren... på en måte

Skrevet

Kjære deg TS; kom deg unna denne fyren før han ødelegger deg mer...

Dette er IKKE bra, han behandler deg som dritten under skoa. Jeg er helt sikker på du fortjener mye bedre enn dette.

Slutt å kast bort verdifull tid av livet på en slik Kronidiot av en fyr.

Klem

• Liker 2
Skrevet

Og hvordan slår jeg opp? Har prøvd noen ganger, men får liksom ikkr lov av fyren... på en måte

Fyren høres virkelig gal ut, og du gjør deg en stor tjeneste om du kvitter deg med han snarest.

Du sier i fra at du ikke vil være i sammen med han lenger, og deretter svarer du ham ikke når han kontakter deg. Og du må selvfølgelig ikke kontakte han.

• Liker 2
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Dump den mannen! Du fortjener da mye bedre enn det der. :hug:

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Vet jo såpass at jeg ikke tar kontakt med han osv. Det som er vanskelig er at foreldrene mine bor et gooodt stykke unna. Så det er vanskelig å flytte liksom. Ville dere bare råda meg å tatt med klær i første omgang, så fått med faren min å henta pynte ting osv?

Skrevet

hadde kjæresten til en venninne av meg så mye som prøvd seg så hadde jeg kastrert han.typ most baller og pikk med en stor stein og helt bensin over hele fyren, for så å hive brennende fyrstikker på han.

Herregud jente, kom deg vekk. For en elendig fyr og noen elendige venninner du har.

Det triste er at når han har prøvd seg på randoms på byen så har de sagt noe til deg, mens "venninnene" holder kjeft.

Drop hele møkka gjengen... Satan. Håper det ordner seg for deg!!

• Liker 2
Skrevet

Vet jo såpass at jeg ikke tar kontakt med han osv. Det som er vanskelig er at foreldrene mine bor et gooodt stykke unna. Så det er vanskelig å flytte liksom. Ville dere bare råda meg å tatt med klær i første omgang, så fått med faren min å henta pynte ting osv?

Bare dra. Pakk en bag så får noen andre hente alt annet. Skift adresse! Så får du posten din osv.

Skrevet

Ta en prat med foreldrene dine og hør om de kan hjelpe deg, ja. Det er ikke dumt.

Skrevet

I følge samboern min vil ingen klsre være med meg, siden jeg er gal i følge han. :( så han får meg liksom ikke til å føle meg go nok. Han sier ingen andre vil like meg for jeg oppfører meg så slemt osv osv. Så tenker jeg; er jeg så gale? Må alltid si unnskyld etter en krangel for ifølge han så har jeg tatt opp feilene hans for mange ganger:(

Hvorfor vil han være sammen med deg da hvis du er gal og oppfører deg så slemt at ingen ønsker være med deg? Dette er bare noe han sier for å ødelegge selvtilliten din sånn at han kan klare å beholde deg.

Dette er ikke noe å lure på. En dag sammen med ham er en dag for mye. Du må komme deg vekk og ikke se deg tilbake.

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Er ikke venn med noen av de han har gjort noe galt med .

Bortsett fra hun siste (hun han ville ha teekant med og tok på musa) foe ho kom bort å sa det til meg å spurtee om lov il å søå han ned på uteplassen. Er litt ekkelt å nøte hun for blir liksom flau.

Prøver å si det til meg selv at en anna og vil like meg. Men jeg har så store feil og klarer ikke stole på andre gutter og jeg vil være like usikker med de som han jeg er med. Og bla bla bla. Det han alltid sier.

Så sier han det; at jeg har forandra meg. Å alt dette er fortid så bare legg det bak deg. Men jeg klarer ikke.

Skrevet

Er ikke venn med noen av de han har gjort noe galt med .

Bortsett fra hun siste (hun han ville ha teekant med og tok på musa) foe ho kom bort å sa det til meg å spurtee om lov il å søå han ned på uteplassen. Er litt ekkelt å nøte hun for blir liksom flau.

Prøver å si det til meg selv at en anna og vil like meg. Men jeg har så store feil og klarer ikke stole på andre gutter og jeg vil være like usikker med de som han jeg er med. Og bla bla bla. Det han alltid sier.

Så sier han det; at jeg har forandra meg. Å alt dette er fortid så bare legg det bak deg. Men jeg klarer ikke.

Nei, er du smart så kvitter du deg med han snarest. Han er ikke bra for deg.

Og det er ingen grunn til å høre på hva han sier.

Skrevet

At du gidder? Skjønner at det er vanskelig, har vært i et lignende forhold før, men kom deg vekk!. Han viser jo gang på gang at han ikke respekterer deg. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare flyttet tingene mine og sagt det var slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...