Gjest Jojo Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Nettopp blitt sammen med ei dame og jeg er flitt flau over at jeg har hår i ræva. Ikke over hele, men i sprekken og langs skinkene ved sprekken. Hva synes dere om det? Jeg får ikke barbert det bort selv, og jeg har ikke lyst til å begynne å barbere bak der fordi det vil gi stivere "bust". Er det greit å være mann med hår i ræva?
Gjest Jojo Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Damer: Er det greit med en mann med hår i ræva, mente jeg. ??
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Turn-offAnonymous poster hash: ae78c...bb7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Klart det er greit! Jeg er dame med hår i rumpa og har ikke møtt reaksjoner på det, enda det er mer tabu. For å være ærlig trodde jeg det var det mest vanlige at menn hadde hår der? Anonymous poster hash: 02fec...ea9
Version 2.0 Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Trodde alle menn hadde det? Selvfølgelig er det greit. Men om du forventer noen rimjob, så bør du shave deg der bak. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Vi damer har hår i ræva også, just sayin'. Forøvrig er det svært lite problematisk, med mindre det er eksepsjonelt mye. En kjekk tommelfingerregel er at når du vurderer å flette det av praktiske (eller estetiske?) årsaker, da er det på tide å finne frem saksa. Anonymous poster hash: 91218...e11 1
Gjest Eurodice Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Ta det med ro. Alle har hår i "ræva" og andre steder. Mange damer betaler i dyre dommer for å få fjernet hvert eneste hårstrå . 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Klart det er greit! Jeg er dame med hår i rumpa og har ikke møtt reaksjoner på det, enda det er mer tabu. For å være ærlig trodde jeg det var det mest vanlige at menn hadde hår der? Anonymous poster hash: 02fec...ea9 Altså: mente at jeg har hår jeg ikke fjerner! Som nevnt over, har de fleste damer også hår i rumpa. Anonymous poster hash: 02fec...ea9
Gjest Yellowrose Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 IKKE barber deg i rumpa! Det er en grunn til at vi har hår der. Hvis du fjerner det vil det svette og da vil det klø mye.. Du kan heller klippe dem dersom de stikker ut.
Gjest Vroom Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Med mindre du kan lage musefletter av håret bak i der så er det ingen stress.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Nettopp blitt sammen med ei dame og jeg er flitt flau over at jeg har hår i ræva. Ikke over hele, men i sprekken og langs skinkene ved sprekken. Hva synes dere om det? Jeg får ikke barbert det bort selv, og jeg har ikke lyst til å begynne å barbere bak der fordi det vil gi stivere "bust". Er det greit å være mann med hår i ræva? Yes! Det er jo naturlig og nødvendig
Gjest Jojo Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Dere flotte og friske kvinner - Dette er bedre svar enn jeg håpet på. :-) Svar til deg lenger opp: Nei, jeg vil ikke ha utført noe rimming bak der, jeg ville følt meg svært ukomfortabel og kunne ikke følt noen nytelse. Hun kan eventuelt rimme meg med en oksetunge, det burde duge...hehe.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Det er helt normalt! Mannen min har hår i ræva, og det synes jeg faktisk er turn on. Elsker mannete-rumper Anonymous poster hash: 47589...4e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå