Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp blitt sammen med ei dame og jeg er flitt flau over at jeg har hår i ræva. Ikke over hele, men i sprekken og langs skinkene ved sprekken.

Hva synes dere om det?

Jeg får ikke barbert det bort selv, og jeg har ikke lyst til å begynne å barbere bak der fordi det vil gi stivere "bust".

Er det greit å være mann med hår i ræva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer: Er det greit med en mann med hår i ræva, mente jeg. ??

Gjest Fluttershy
Skrevet

Helt vanlig og ingen problem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Turn-off

Anonymous poster hash: ae78c...bb7

AnonymBruker
Skrevet

Klart det er greit!

Jeg er dame med hår i rumpa og har ikke møtt reaksjoner på det, enda det er mer tabu.

For å være ærlig trodde jeg det var det mest vanlige at menn hadde hår der?

Anonymous poster hash: 02fec...ea9
Skrevet

Trodde alle menn hadde det? Selvfølgelig er det greit. Men om du forventer noen rimjob, så bør du shave deg der bak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi damer har hår i ræva også, just sayin'.

Forøvrig er det svært lite problematisk, med mindre det er eksepsjonelt mye. En kjekk tommelfingerregel er at når du vurderer å flette det av praktiske (eller estetiske?) årsaker, da er det på tide å finne frem saksa.

Anonymous poster hash: 91218...e11
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Ta det med ro. Alle har hår i "ræva" og andre steder. Mange damer betaler i dyre dommer for å få fjernet hvert eneste hårstrå :fnise: .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart det er greit!

Jeg er dame med hår i rumpa og har ikke møtt reaksjoner på det, enda det er mer tabu.

For å være ærlig trodde jeg det var det mest vanlige at menn hadde hår der?

Altså: mente at jeg har hår jeg ikke fjerner! Som nevnt over, har de fleste damer også hår i rumpa.

Skrevet

Du er normal, gratulerer!!

• Liker 1
Gjest Yellowrose
Skrevet

IKKE barber deg i rumpa! Det er en grunn til at vi har hår der. Hvis du fjerner det vil det svette og da vil det klø mye.. Du kan heller klippe dem dersom de stikker ut.

Skrevet

Med mindre du kan lage musefletter av håret bak i der så er det ingen stress.

Skrevet

Nettopp blitt sammen med ei dame og jeg er flitt flau over at jeg har hår i ræva. Ikke over hele, men i sprekken og langs skinkene ved sprekken.

Hva synes dere om det?

Jeg får ikke barbert det bort selv, og jeg har ikke lyst til å begynne å barbere bak der fordi det vil gi stivere "bust".

Er det greit å være mann med hår i ræva?

Yes! Det er jo naturlig og nødvendig

:klappe:

Skrevet

Dere flotte og friske kvinner - Dette er bedre svar enn jeg håpet på. :-)

Svar til deg lenger opp: Nei, jeg vil ikke ha utført noe rimming bak der, jeg ville følt meg svært ukomfortabel og kunne ikke følt noen nytelse. Hun kan eventuelt rimme meg med en oksetunge, det burde duge...hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt! Mannen min har hår i ræva, og det synes jeg faktisk er turn on. Elsker mannete-rumper :P

Anonymous poster hash: 47589...4e0
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...