Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok jeg visste ikke hvordan tittel jeg skulle bruke.. Jeg har dusjet, ordnet håret, barbert meg, tatt på meg finklær og ser nystriglet ut.. Ikke et ord om at jeg ser bra ut. Det er så utrolig umotiverende... I begynnelsen kunne han fortelle meg hele tiden selv når jeg satt i pysjamas at jeg så bra ut nå er det som jeg er usynlig... og ja vi har sex så det er ikke sånn at han ikke liker meg. Jeg prøver virkelig... og jeg ble skikkelig lei meg nå da han kom og sa han skulle dusje og ta på seg helgeklær... Det vil si en stygg gammel joggebukse og en random t-skjorte.. Føles ut som et slag i ansiktet... Han kan se bra ut på jobben men når det er helg må han vise sin verste side? Og helt ærlig jeg liker han både casual og pyntet men jeg blir fornærmet fordi han driter i hvordan han ser ut i forhold til meg.. Vil ikke la dette ødelegge kvelden så er det jeg som er en kjerring for å ha disse meningene??

Og ja.. i dag er det 4 år siden vi møttes første gang.. og jeg vet det men han vet det ikke . Kanskje det gjør litt vondt også.. ikke at vi noensinne har gjort noe spesielt på denne dagen... snufs...

Anonymous poster hash: 7cd72...d3b
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...