Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Uff må bare få ut litt frustrasjon her! :(

Kom hjem for ikke så lenge siden, sliten etter en laaang og dårlig dag på jobben! idet jeg skal gå inn i huset, merker jeg at noen ser på meg.. Så jeg ser opp, og der står naboen og stirrer skikkelig stygt på meg! Og da mener jeg sånn "Hvis blikk kunne drepe".... Så jeg tenkte jeg skulle hilse, men da slang han gardina igjen!! Herregud! Er det bare jeg som syns det der var frekt?! Det er faktisk 2 gangen dette har skjedd på en uke.... Blir nesten lei meg jeg...

Hva skal man gjøre med sånne naboer?

Hilsen sliten og frustrert jente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kom hjem for ikke så lenge siden, sliten etter en laaang og dårlig dag på jobben! idet jeg skal gå inn i huset, merker jeg at noen ser på meg.. Så jeg ser opp, og der står naboen og stirrer skikkelig stygt på meg! Og da mener jeg sånn "Hvis blikk kunne drepe".... Så jeg tenkte jeg skulle hilse, men da slang han gardina igjen!! Herregud! Er det bare jeg som syns det der var frekt?! Det er faktisk 2 gangen dette har skjedd på en uke.... Blir nesten lei meg jeg...

Kan du høre med han om noe er galt, og høre om du kanskje har spilt for høy musikk el.l som har vært til sjenanse for han?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hei!

Det er manger rare mennesker. Naboen din er sikkert en som følger med på hva alle andre foretar seg. Du tok ham på fersken, han ble vel flau. Ikke tenk mer på dette :).

• Liker 4
Skrevet

Men det som er, er at hadde jeg spilt for høy musikk, eller noe annet hadde han sagt ifra, for han er en sånn fyr som alltid sier ifra om det er noe galt.. Så da skjønner jeg ikke hva det er jeg :(

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har gjort noe som har plaget naboen, er det bare å ignorere. Vil han være en sur grinebiter, han om det.

Har du hatt en høylytt fest? Utsatt han for annet "unødvendig" bråk? I det hele tatt gjort noe som kan ha vært til bry for han?

Eller er du bare den nydlige uoppnåelige nabojenta han er bitter for at han ikke får ? ;)

Kan være mye og det kan være ingenting, tilfeldig kan det også være. Men som sagt, har du ditt på det rene er det jo bare å ignorere.

Anonymous poster hash: 59536...5da
AnonymBruker
Skrevet

Naboen ga deg et blikk gjennom vinduet og trakk for gardina etterpå? Kall meg en krakk, men det kan hende du overanalyserer en smule.

Anonymous poster hash: 7ee4b...b50

• Liker 6
Skrevet

Med mindre du har gjort noe som har plaget naboen, er det bare å ignorere. Vil han være en sur grinebiter, han om det.

Har du hatt en høylytt fest? Utsatt han for annet "unødvendig" bråk? I det hele tatt gjort noe som kan ha vært til bry for han?

Eller er du bare den nydlige uoppnåelige nabojenta han er bitter for at han ikke får ? ;)

Kan være mye og det kan være ingenting, tilfeldig kan det også være. Men som sagt, har du ditt på det rene er det jo bare å ignorere.

Anonymous poster hash: 59536...5da

Hadde det vært noen av de tingene, så hadde han vært den første til å si ifra om det.. Så da aner jeg ikke hva det kan være :(

Men er så vanskelig å ignorere det blikket, er som brent i hodet mitt!

Skrevet

Bare vær glad så lenge naboene ikke lager bråk.

AnonymBruker
Skrevet

Har du pult høylytt? :fnise:

Anonymous poster hash: 8f75e...0d0
Skrevet (endret)

Syns du overreagerer litt. Jeg kan stå leeenge å titte ut av vinduet på naboene mine, og blir flau og hopper unna når jeg blir oppdaget. Det er gøy å leke spion :ninja:

Endret av ZebraTiger
AnonymBruker
Skrevet

Det er manger rare mennesker. Naboen din er sikkert en som følger med på hva alle andre foretar seg. Du tok ham på fersken, han ble vel flau. Ikke tenk mer på dette :).

snakker du om naboen min? :P eneste er at han ene er til sjenanse for ganske mange.

jeg er enig med arbella :)

Anonymous poster hash: 2035e...955

AnonymBruker
Skrevet

Syns du overreagerer litt. Jeg kan stå leeenge å titte ut av vinduet på naboene mine, og blir flau og hopper unna når jeg blir oppdaget. Det er gøy å leke spion :ninja:

ja men hvis naboene fykter i tottene på hverandre så trekker jeg for gardina. heldigvis støtter en annen nabo meg når mine naboer krangler.

neste gang så kan du trekke for gardina ts. og spille en sang. :P

Anonymous poster hash: 2035e...955

Skrevet

Jeg har også stått og stirret ut av ruta, litt i min egen verden, og plutselig merket at naboen stirret tilbake. Jeg mente jo så klart ikke å stirre på naboen, bare var i min egen verden. Litt flaut er det når jeg oppdager det, så lett å bare slenge for gardina.

Skrevet

Ts her.

Men det som er så rart, er han han sto der ihvertfall i 5 sekunder å så stygt på meg, for så å trekke gardina igjen.. Og det er 2 gangen dette har skjedd denne uka! Det frister nesten å gå å banke på døra og spørre han om det er noe jeg har gjort..

Skrevet

Ts her.

Men det som er så rart, er han han sto der ihvertfall i 5 sekunder å så stygt på meg, for så å trekke gardina igjen.. Og det er 2 gangen dette har skjedd denne uka! Det frister nesten å gå å banke på døra og spørre han om det er noe jeg har gjort..

Ja, men gjør det da, så får du vite om han virkelig ser på deg, eller om han bare liker å stirre sint ut vinduet. For så å bli flau å stikke når noen ser han.

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor vil du gi han den makten? Han er en surpomp som antagelig har en trist hverdag, og bruker tiden sin på å misbillige andre. Han sendte deg et stygt blikk fordi han ville la sin misnøye gå utover deg. Hvorfor lar du han gjøre det?

Skrevet

Men hvorfor vil du gi han den makten? Han er en surpomp som antagelig har en trist hverdag, og bruker tiden sin på å misbillige andre. Han sendte deg et stygt blikk fordi han ville la sin misnøye gå utover deg. Hvorfor lar du han gjøre det?

Ja, si det.. Er bare det at jeg er en sånn person som kan ta sånne ting nær av meg, og da blir det litt vanskelig å bare ignorere det.. :(

Skrevet

Tro meg, jeg har hatt sånne naboer, og verre enn som så. De sto alltid bak gardinene og kikket, de ba oss kutte ned det fineste treet pga. utsikten. Gjett hva utsikten var? Huset vårt... Naboene våre sto til og med i vinduet, bak gardinen, med kikkert og så inn i huset vårt! Syke mennesker. De var alltid sure, og bare klaget over små ting som egentlig ikke betydde noe. Noen er bare her for å være negative.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, si det.. Er bare det at jeg er en sånn person som kan ta sånne ting nær av meg, og da blir det litt vanskelig å bare ignorere det.. :(

Men skjønner du ikke at det er målet hans at du skal ta deg nær av det. Han prøver å få andre til å føle seg små, så han kan føle seg større. Ha nå litt styrke og ikke la andre få psyke deg ut, og spesielt ikke en slik dust.

Anonymous poster hash: ae3a4...84c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...