AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Noen her som har bestilt det? Jeg gjorde det så kom det bare opp error og jeg fikk ingen bekrefelse på mail av dem. Så da lurer jeg på om det ikke gikk. Håper det for etter jeg googlet det så fikk jeg opp mye negativt ang svindel ol.. Noen som har erfaring?? Anonymous poster hash: f963b...0e2
Missy1 Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Det ER svindel. Snakk med banken din, mulig du bør sperre kortet ditt. Til neste gang så vet du at du GOOGLER FØR DU HANDLER!!! Jeg kan enkelt se på nettsiden dems at det er svindel. Denne "artikkelen" om Slimatrex er helt tydelig bullshit og går du inn på "nyhetssiden" hvor artikkelen står og fjerner det som står etter .net så kommer du direkte inn på siden hvor du får handla. Mye annet der som får varsellampene til å lyse også.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Vet det til neste gang ja. Men hos meg så kom det bare opp error når jeg trykket på bestill. Og de har verken sendt bekreftelse på mail eller trukket fraktsummen fra konto enda. Burde de ikke gjort det med en gang? Er 2 og en halv time siden jeg bestilte. Uff... Anonymous poster hash: ddf49...ea9
Missy1 Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Det vet jeg ikke, men hadde jeg vært deg ville jeg sjekka opp med banken i tilfelle
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Sperra bare kortet sånn i tilfelle.. Anonymous poster hash: ddf49...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå