AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Er rimelig ny i byen så er ikke kjent i det hele, men etter kjapp googling er Pirbadet det beste alternativet, med unntak av prisen. Er altså ute etter å svømme lengder uten bråk, mye mennesker, folk som stirrer osv. Det jeg egentlig vil vite er om det er mulig å få svømt noen timer i uka, uforstyrret, og er det verdt prisen? Anonymous poster hash: 037b8...8cc
challenger Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 3t Rosten og pirbadet har basseng. Koster vel rundt 500 i mnd for medlemskap, og da kan du svømme så mye du vil:)
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Husebybadet er bra for trimsvømming, synes jeg. Jeg bor like i nærheten, men uansett er det bare å ta buss nr 4 fra sentrum til Saupstadsenteret Anonymous poster hash: 1ed3a...480
HedvigR Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Jeg synes også Husebybadet er best for ren trimsvømming. Er jo et stykke unna byen hvis du bor i feil ende av byen, men er jo lett å komme seg dit. Deilig at det ikke er så altfor mange folk og mye bråk der
FantasDick Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Vil også anbefale Husebybadet, har treningssvømt der en del selv. Trente på Actic også (i kjelleren) og da er det fri bruk av svømmehallen inkludert i treningsavgiften på 299,- om det skulle være av interesse.
Anna Svingtrapp Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Jeg har også lyst til å trene svømming i Trondheim. Ser at Husebybadet egentlig ikke er så veldig langt unna, siden jeg bor nær buss nr. 4, men de har litt kortere åpningstider enn pirbadet. Er det noen her som har vært på morgensvømming på Husebybadet, var det mye folk der? Tenker at en runde med svømming før jobb må være en bra start på dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå