Gå til innhold

Oppdeling av mat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei jente på 22 mnd. Hun har den siste mnd begynt å sette en del ting i halsen, og jeg har begynt å skjære opp brødet i små biter igjen, ja generellt deler jeg nå ting i veldig små biter. Jeg vet ikke om det er fordi hun er ukonsentrert. En gang for ikke lenge siden satt hun noe skikkelig fast. Hun gispet bare etter pusten. Jeg fikk henne opp av stolen, holdt henne med hodet nedover, og klapset henne i ryggen slik at biten kom opp igjen.

Er det andre som har hatt barn som har vært slik? Hvor lenge holdt dere på å dele opp maten i forholdsvis små biter?

Jeg har etter den hendelsen hvor hun hev etter pusten fått helt angst. Har lest om flere dødsfall pga kvelning, og jeg får helt tårer i øynene når jeg tenker på dette. Dersom noen har hatt barn som har gjort det samme, når ble de flinkere til å ikke sette det i halsen?

Anonymous poster hash: 84f85...370
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt slet lenge med klumper i maten. Bare et lite riskorn var nok til at han slet og brakk seg.

Vi gav most mat og oppdelte brødskiver så lenge vi måtte. Begynte å hjelpe når han var rundt 2år, men han begynte på medisiner mot refluks samtidig så mye mulig det er takket være medisinene han har blitt bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...