Gå til innhold

Er han verdt å møte/satse på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei 21 år gammel jente som har prata en stund med en gutt over nettet. Vi prater også mye på telefonen og sender daglig snapchats til hverandre. Gutten er et år eldre enn meg.

Det jeg ikke aner er om han er verdt å satse på.. jeg skal innrømme at det kribler inni meg hver gang jeg hører stemmen hans, og han sier veldig mye fint. Kan oppsumere ting litt enkelt nedenfor over de positve og negative sidene, og jeg aner ikke hva som veier opp. Kjenner jeg er veldig betatt, men likevel noe som holder meg i igjen.

Ting som gjør meg usikker:

- Han bor en flytur unda (dvs. avstandsforhold om det evt. skulle fungere)

- Han prater mye om sex, som "skal vi knulle?" på tull osv

- Han sender ofte bilder av seg selv i bar overkropp, og blir "sur" når jeg ikke sender lettkledde bilder tilbake, han mener at om han gjør det, så burde jeg også. (Jeg har ALDRI bedt han om å sende, men gir jo komplimenter til han, han har veldig fin kropp)

- Jeg er redd for at han ikke kommer til å synes at jeg er pen nok. Greit nok at han har sett bilder av meg osv, men det er jo med klær.. Er ikke veldig overvektig, har BMI på 24, men er utrent og er redd for at han forventer at jeg er veldig deilig.. men har jo sagt til han at en av grunnene til at jeg ikke vil sende bilder er fordi jeg ikke har noe drømmekropp osv, men han sier at "joda, det har du". Er også redd for å bare bli brukt. (blitt brukt noen ganger, så er redd for å bli det igjen)

- Han er ikke flink til å chatte, eller han tar intiativ og mye sånt, men han kan plutselig stoppe og prate, eller svarer kort. Men samtidig er han den som tar mest intiativ av oss.

- Noen ganger virker han litt "care" til det jeg sier, mens andre ganger så spør han mye og virker til å bry seg.

- Kan si ting som "hu er ikke akkurat en 10å skalaen" om vi prater om ei jente, kjendis etc.. får meg til å tenke at utseendet betyr mye for han.

Ting som gjør at jeg ikke får han ut av hodet:

- Han har verdens fineste stemme, og sier utrolig mye fint og søtt til meg. Kan ligge i timesvis og bare prate om løst og fast.

- Han er morsom, og får meg til å le mye.

- Han holder på å ta en fornuftig utdanning, noe som gjør at jeg føler han er seriøs og skikkelig.

- Han virker til å bry seg mye om familie og venner

- Han virker veldig kosete, og har sagt at han erskikkelig kosete (noe som jeg også er) og sier ting som "kom så skal jeg holde rundt deg til å sovne" "har så lyst å bare stryke deg i håret og kysse deg" osv..

- Han er veldig pen

- Han går ikke ut og drikker seg dritings hver helg, drikker seg aldri full. (ikke etter at jeg har begynt å prate med han iallefall, han tar seg bare noen øl når han er ute.

- Blir sjamert over at han virker veldig interessert i meg.. han får sånn skikkelig søt og "forelska" stemme når vi prater, og sier så masse søtt..

Som dere sikkert skjønner, så er jeg usikker.. har så lyst på han, men noe inni meg sier at jeg ikke burde møte han. Er vel redd for å bli såra igjen. :(

Anonymous poster hash: 96e68...d32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si.
Kan ikke gi deg noe fasitsvar, men stol på magefølelsen din, den stemmer som regel har jeg funnet ut.
Noen gutter er veldig flinke til å snakke for seg, og derfor faller vi jenter ofte for dem.
Men gutter er forskjellige.

Tror du enten må ta sjansen eller la vær :)

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex thats it.

Anonymous poster hash: a28d7...dd2
Skrevet

At han bor en flytur unna gjør i hvert fall ingenting enklere.

Er det virkelig nødvendig å gå over bekken etter vann?

• Liker 1
Skrevet

Etter din info her: Ikke møt han. Med mindre du bare vil ha et sextreff.

AnonymBruker
Skrevet

At han bor en flytur unna gjør i hvert fall ingenting enklere.

Er det virkelig nødvendig å gå over bekken etter vann?

Jeg er ikke TS, men noen ganger er det det. Finner man ut at forholdet fungerer, så er det ikke verre enn å flytte. Hva gjør man ikke for drømmemannen/dama? :)

TS, jeg er i samme situasjon som deg, og har bestemt meg for å møte han. Det er en flytur unna, men jeg bryr meg ikke. Passer det ikke, så vet jeg ihvertfall det. Matcher vi og ser at dette går bra, så kommer jeg til å gjøre alt for at det skal fungere. (Ja, til og med flytte.)

Anonymous poster hash: cf108...a03

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke TS, men noen ganger er det det. Finner man ut at forholdet fungerer, så er det ikke verre enn å flytte. Hva gjør man ikke for drømmemannen/dama? :)

TS, jeg er i samme situasjon som deg, og har bestemt meg for å møte han. Det er en flytur unna, men jeg bryr meg ikke. Passer det ikke, så vet jeg ihvertfall det. Matcher vi og ser at dette går bra, så kommer jeg til å gjøre alt for at det skal fungere. (Ja, til og med flytte.)

Ja, men å reise så langt for en som blir sur for å ikke få tilbake nudepictures på snap? Beskrivelsen av duden til TS minner meg svært mye om den type menn jeg ikke lengre gidder å bruke energi på.

• Liker 3
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Typen høres litt kritisk ut, men hva vet vel jeg. Du kan finne deg en bedre type enn som så som bor nærmere deg. Anyways, av egne og andres erfaringer vet jeg at avstandsforhold over lengre tid svært ofte går i vasken akkurat på grunn av avstanden. Lykke til, uansett hva du finner ut. :hug:

Skrevet

Jeg håper for din del at du vet hva du gjør.

Skrevet

Jeg ville lagt ballen dø. Dine følelser (pluss siden) handler om illusjoner du har bygget deg opp i hodet ditt, bassert på oppmerksomheten han gir deg. Realiteten vil være en helt annen og da vil minus siden komme i hovedfokus.

Han investerer ikke noe i deg, (nei nakenbilder av seg selv er ikke å investere, når du ikke har bedt om det og han forventer å få noe igjen - derfor han gjør det)

Bruk heller tiden din på noen som er i nærheten av deg når det hele dreier seg om kosing, sex og utseende.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville lagt ballen dø. Dine følelser (pluss siden) handler om illusjoner du har bygget deg opp i hodet ditt, bassert på oppmerksomheten han gir deg. Realiteten vil være en helt annen og da vil minus siden komme i hovedfokus.

Han investerer ikke noe i deg, (nei nakenbilder av seg selv er ikke å investere, når du ikke har bedt om det og han forventer å få noe igjen - derfor han gjør det)

Bruk heller tiden din på noen som er i nærheten av deg når det hele dreier seg om kosing, sex og utseende.

Så du mener at man ikke skal ta sjansen på noen som bor så langt unna? (Jeg er ikke TS)

Anonymous poster hash: 6a381...6a4

Skrevet
- Han prater mye om sex, som "skal vi knulle?" på tull osv

Nå nei, han tuller ikke. Han mener det han sier.

Jeg kan ikke si at du ikke bør møte han her fyren, men jeg ville ikke gjor det fordi jeg ville mistenkt ham for å begynne å mase om sex tvert.

Skrevet

Så du mener at man ikke skal ta sjansen på noen som bor så langt unna? (Jeg er ikke TS)

Kan dere ikke lese? Det handler ikke noe om å ikke gidde å reise over avstander for å møte noen, det handler om å ikke gidde å reise over avstander for å møte en douchebag!

• Liker 1
Skrevet

Jo det kan man absolutt gjøre. Det er helheten her som gjør at jeg kommer til den konklusjonen jeg gjør.

Skrevet

Nå nei, han tuller ikke. Han mener det han sier.

Jeg kan ikke si at du ikke bør møte han her fyren, men jeg ville ikke gjor det fordi jeg ville mistenkt ham for å begynne å mase om sex tvert.

Jepp.. eller forteller henne om hvor perfekt hun er, og hvor sterke følelser han har for henne. At han f.eks ikke har følte det sånn før og at de er sjelevenner. Slik at hun vil la han få sex, selv om hun egentlig ikke vil det før de er sammen. For de er jo sammen, sier han. Men det han mener er der og da!

Noen ganger er det sånn, og noen ganger ikke. Men man har et utgangspunk å forholde seg til og TS dere har ikke noe bra utgangspunkt! Dette dreier seg om lyst og begjær, ikke følelser og fremtid!

Skrevet

Jepp.. eller forteller henne om hvor perfekt hun er, og hvor sterke følelser han har for henne. At han f.eks ikke har følte det sånn før og at de er sjelevenner. Slik at hun vil la han få sex, selv om hun egentlig ikke vil det før de er sammen. For de er jo sammen, sier han. Men det han mener er der og da!

Noen ganger er det sånn, og noen ganger ikke. Men man har et utgangspunk å forholde seg til og TS dere har ikke noe bra utgangspunkt! Dette dreier seg om lyst og begjær, ikke følelser og fremtid!

Nemlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...