Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe en hengevugge til nestemann, da det var sårt savnet sist. Har googlet, men finner bare gamle og utdaterte tråder.

Hvilken hengevugge ville du valgt, og hvorfor? Og hvor kjøpes den?

AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med vår leander vugge! Den er praktisk fordi den vugger når babyen beveger seg :) Kjøpes på barnevognservice :)

Anonymous poster hash: 931a9...f7b

Skrevet

Vi har ei fra Purnatur, henger i ei fjær tatt fra ei hoppehuske slik at den gynger både sideveis og opp-ned. Godt fornøyde :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge kan babyen ha en leandervugge? Har så lyst på :-)

Anonymous poster hash: 2b185...1a3
Skrevet

Vi kommer til å gå for Natures Sway.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge kan babyen ha en leandervugge? Har så lyst på :-)

Så lenge de vil ligge der egentlig, den er ganske stor :)

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de vil ligge der egentlig, den er ganske stor :)

Okey. jeg har ikke peil på babyer enda, men reiser de seg ikke opp i senga ganske tidlig? Går der bra?

AnonymBruker
Skrevet

Okey. jeg har ikke peil på babyer enda, men reiser de seg ikke opp i senga ganske tidlig? Går der bra?

Er ganske individuelt, må passe på når man har et barn som gjør det. Men størrelsesmessig er det en god vugge :)

AnonymBruker
Skrevet

Leandervuggen kan brukes til barnet tar tak i kanten og drar seg opp.. Det kan være alt fra 4 til 7 måneder det. :)

Anonymous poster hash: 1e3a1...203
AnonymBruker
Skrevet

Leandervuggen kan brukes til barnet tar tak i kanten og drar seg opp.. Det kan være alt fra 4 til 7 måneder det. :)

Anonymous poster hash: 1e3a1...203

Okey, takk :-)

Skrevet

Vi hadde en byssanlull hengebugge. Veldig fornøyd. Hengte den i taket på soverommet, og babyen stortrivdes der. Vuggen "holder rundt" ungen på en måte, så den får det trangt og godt slik den liker. Dessuten så er vuggeretningen til byssanlull (fram og tilbake i stedet fra side til side) bedre med tanke på kolikksmerter. Det lindrer magevondten bedre. :)

Vi skal absolutt bruke den til nestemann også. :)

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Leandervuggen! :) Lille er straks 6 måneder, og han koser seg i den enda! :) Veldig grei om natten når han våkner litt og vi bare kan vugge han rett tilbake i søvn! :)

Skrevet

Jeg personlig synes Byssanlull sin hengevugge er bedre enn Leander rett og slett fordi at byssanlull fungerer litt som en hengekøye, dvs. at den omfavner barnet når det ligger oppi der, så det blir veldig trygt og godt. :) Så hvis planen er å henge i taket og ikke i stativet, så vet jeg hva jeg ville valgt i alle fall. :) Ikke minst er den kjempeenkel å vaske. Man hiver bare alt i vasken unntatt rammen på senga. :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Leandervuggen! :) Lille er straks 6 måneder, og han koser seg i den enda! :) Veldig grei om natten når han våkner litt og vi bare kan vugge han rett tilbake i søvn! :)

Sover han i denne på natten? :)

Vi har også den vuggen, synes madrassen er litt tynn, så har ikke prøvd det :)

Skrevet

Lurer på om det blir en Byssanlull...Leander er sikkert fon,men vil ha en mer hengekøyelignende sak tror jeg. Og det er ikke et pluss at den heter Leander heller.

Skrevet

Sover han i denne på natten? :)

Vi har også den vuggen, synes madrassen er litt tynn, så har ikke prøvd det :)

Ja, har sovet i den fra han var 4 uker! Funker veldig bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...