Gjest Maman Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Har tenkt å kjøpe en hengevugge til nestemann, da det var sårt savnet sist. Har googlet, men finner bare gamle og utdaterte tråder. Hvilken hengevugge ville du valgt, og hvorfor? Og hvor kjøpes den?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Vi er veldig fornøyd med vår leander vugge! Den er praktisk fordi den vugger når babyen beveger seg Kjøpes på barnevognservice Anonymous poster hash: 931a9...f7b
Stinelin Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Vi har ei fra Purnatur, henger i ei fjær tatt fra ei hoppehuske slik at den gynger både sideveis og opp-ned. Godt fornøyde
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Hvor lenge kan babyen ha en leandervugge? Har så lyst på :-) Anonymous poster hash: 2b185...1a3
kisskissbangbang Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Vi kommer til å gå for Natures Sway. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Hvor lenge kan babyen ha en leandervugge? Har så lyst på :-)Anonymous poster hash: 2b185...1a3 Så lenge de vil ligge der egentlig, den er ganske stor Anonymous poster hash: 931a9...f7b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Så lenge de vil ligge der egentlig, den er ganske stor Anonymous poster hash: 931a9...f7b Okey. jeg har ikke peil på babyer enda, men reiser de seg ikke opp i senga ganske tidlig? Går der bra? Anonymous poster hash: 2b185...1a3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Okey. jeg har ikke peil på babyer enda, men reiser de seg ikke opp i senga ganske tidlig? Går der bra? Anonymous poster hash: 2b185...1a3 Er ganske individuelt, må passe på når man har et barn som gjør det. Men størrelsesmessig er det en god vugge Anonymous poster hash: 931a9...f7b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Leandervuggen kan brukes til barnet tar tak i kanten og drar seg opp.. Det kan være alt fra 4 til 7 måneder det. Anonymous poster hash: 1e3a1...203
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Leandervuggen kan brukes til barnet tar tak i kanten og drar seg opp.. Det kan være alt fra 4 til 7 måneder det. Anonymous poster hash: 1e3a1...203 Okey, takk :-) Anonymous poster hash: 2b185...1a3
Teriyaki Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Vi hadde en byssanlull hengebugge. Veldig fornøyd. Hengte den i taket på soverommet, og babyen stortrivdes der. Vuggen "holder rundt" ungen på en måte, så den får det trangt og godt slik den liker. Dessuten så er vuggeretningen til byssanlull (fram og tilbake i stedet fra side til side) bedre med tanke på kolikksmerter. Det lindrer magevondten bedre. Vi skal absolutt bruke den til nestemann også.
VeoVeo Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 Vi er veldig fornøyd med Leandervuggen! Lille er straks 6 måneder, og han koser seg i den enda! Veldig grei om natten når han våkner litt og vi bare kan vugge han rett tilbake i søvn!
Teriyaki Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 Jeg personlig synes Byssanlull sin hengevugge er bedre enn Leander rett og slett fordi at byssanlull fungerer litt som en hengekøye, dvs. at den omfavner barnet når det ligger oppi der, så det blir veldig trygt og godt. Så hvis planen er å henge i taket og ikke i stativet, så vet jeg hva jeg ville valgt i alle fall. Ikke minst er den kjempeenkel å vaske. Man hiver bare alt i vasken unntatt rammen på senga.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 Vi er veldig fornøyd med Leandervuggen! Lille er straks 6 måneder, og han koser seg i den enda! Veldig grei om natten når han våkner litt og vi bare kan vugge han rett tilbake i søvn! Sover han i denne på natten? Vi har også den vuggen, synes madrassen er litt tynn, så har ikke prøvd det Anonymous poster hash: 931a9...f7b
Gjest Maman Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 Lurer på om det blir en Byssanlull...Leander er sikkert fon,men vil ha en mer hengekøyelignende sak tror jeg. Og det er ikke et pluss at den heter Leander heller.
VeoVeo Skrevet 5. august 2013 #16 Skrevet 5. august 2013 Sover han i denne på natten? Vi har også den vuggen, synes madrassen er litt tynn, så har ikke prøvd det Anonymous poster hash: 931a9...f7b Ja, har sovet i den fra han var 4 uker! Funker veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå