Gå til innhold

Min kjæreste deler aldri sine seksuelle fantasier om meg og hva han vil gjøre med meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med en stund, jeg er litt frustrert fordi de andre mennene jeg har vært sammen med har utvekslet sine seksuelle fantasier.Men det vil ikke min kjæreste, eller rettere sagt han gjør det aldri, hvorfor ikke lurer jeg på.Nå har vi et avstandsforhold akkurat nå, og bor ikke på samme plass i landet, så vi har ikke sex så ofte, men når vi har det kysser han meg med lidenskap og sexen er god.Men så er det med fantasiene hans da som jeg ikke får ta del i, det nærmeste jeg har hørt ham si noe om fantasier er at han sier at rødvin gjør sexen bedre og at jeg ikke skal være sjenert når vi gjør det i alle stillinger.

Jeg lurer på om han er sjenert, når jeg prøvde å ta det opp med han dette, sier han at jeg gjør han flau ?

Jeg skjønner den men allikevel jeg ville gjerne hørt han si det, jeg begynner å lurer på om han i hele tatt tenner så mye på meg ?

Jeg spurte han om hvorfor han ikke har seksuelle fantasier om meg men da svarte han ikke på det og sa fort han var trøtt og skulle legge seg.

Ble skuffet ja :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har nok ikke noe med at han ikke tenner på deg å gjøre. Du sier at dere har vært sammen en stund, hvor lenge vil det si? Jeg ville nok som deg, blitt litt skuffet jeg og, især når dere har et avstandsforhold nå. Samtidig så er det ikke alle som har like lett for å dele sine seksuelle samtaler, og de kan bli, som han sa, litt flau. Kanskje han aldri har gjort det før, og er litt usikker på hva og hvordan han skal si ting. Da hjelper det ikke at du "maser" mer om det, man må bare gi det litt tid.

Har du delt dine fantasier med han først en gang? eller har du bare spurt om hvorfor han aldri gjør det?

AnonymBruker
Skrevet

Da er det bare å lage en liste over alle verdens fetisjer og kinks i alfabetisk rekkefølge slik at du kan prøve dem ut etter tur, da.

Anonymous poster hash: d4209...df3
Skrevet

nei jeg har aldri delt mine fantasier med han jeg er også flau for å gjøre det, jeg tar det nesten for gitt at mannfolk er slik at de er sånn og har sittet og ventet på at han skal gjøre det men det har aldri skjedd.

AnonymBruker
Skrevet

Næmmen... om du ikke deler selv så kan du jo ikke forvente at han skal gjøre det? Alle mannfolk er så absolutt ikke sånn.

I et sunt forhold bør man kunne snakke med kjæresten sin om seksuelle ønsker og fantasier. Kanskje ikke best/enklest å gjøre det over telefonen, men når dere møtes en gang. Dere kan jo begge to gå glipp av så mye ved å ikke snakke om sex!

Bruk sjekklister slik som disse, om dere har vanskelig for å begynne:

Engelsk:

http://www.cepemo.com/checklist.html

http://www.scarleteen.com/article/advice/yes_no_maybe_so_a_sexual_inventory_stocklist

Norsk:

http://6lek.com/articles/entry/BDSM-sjekk-liste

De fleste lister jeg fant har BDSM-innslag - om dette ikke er noe for dere så får dere i hvert fall noe å snakke om/le av/bli sjokkert over osv.. Bare husk å være åpen og ikke dømmende ovenfor kjæresten din, om han skulle vise seg å ha en fantasi/fetish/kink du ikke hadde forventet.. Og kanskje du oppdager nye sider ved deg selv også ;)

Anonymous poster hash: 29179...002
  • Liker 1
Skrevet

Han trenger jo ikke fantasi når TS er der vettu ;)

Utrolig hva folk klarer å henge seg oppi hehe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å snakke om seksuelle fantasier, vet ikke helt hvorfor, men jeg tror heller ikke jeg har spesielt sterke preferanser i en eller annen retning - også er jeg nok litt sjenert på området. Forrige samboer prøvde ikke noe særlig på å få meg til å dele, og jeg avviste noen av hans tanker på et tidlig stadium, så kommunikasjonen gikk litt i vranglås. Han jeg er sammen med nå er mye ivrigere, men deler heller ikke så mye selv så lenge ikke jeg gjør det. Men han prøver seg fram og ønsker at jeg sier/signaliserer hva jeg liker. For min del har jeg virkelig lyst til at vi skal kunne snakke om dette og gjerne prøve ut en del ting, enten det er noe jeg allerede fantaserer om/har prøvd eller bare er nysgjerrig på. Så nå har jeg bestemt meg for å ta det opp med ham og be ham hjelpe meg å åpne meg - det med lister eller å prøve seg fram samtidig som man spør den andre om han/hun liker dette spesielt godt eller ikke, kan funke for meg i hvert fall... Og så tenker jeg at du bør jo dele selv også. Det er lettere å være åpen om motparten er det.

Anonymous poster hash: de88f...3cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...