AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Må man ha det? Har alle her sprinkelbeskytter? :-) Anonymous poster hash: 34d61...a8f
Tordensky Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Vi har det. Men bare for at sprinklene skal være litt polstret når småen ligger og dunker hodet i dem før han sovner :-P Armer og bein finner veien ut uansett...
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Vi har ihvertfall følt at det har vært nødvendig, gjerne en litt høy og stiv en. Skal bestille denne nå. Anonymous poster hash: a578f...f28
Dyregod Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Det har vært nødvendig fra første stund her i hvert fall. Babyen min på 7 uker spreller og kaster på seg til hun havner med hodet inntil sprinklene. Så jeg vil absolutt anbefale det
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Har lest om krybbedød :-( veit det er dumt men. Det står så mye duuuumt på nett! :-( Anonymous poster hash: 34d61...a8f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Prøver liksom å vri meg unna å ha det, håpet at ingen hadde hatt det, selv om jeg vet at "alle" har det.. he Anonymous poster hash: 34d61...a8f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Jeg hadde det ikke på mitt siste barn.Anonymous poster hash: 0eaa6...acb
Dyregod Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Du kan jo vente med det og se om det er nødvendig? Det kan jo hende det ikke blir nødvendig før barnet er eldre og faren for krybbedød er redusert. Jeg er også redd for det, men tror ikke sengekant er så farlig å ha. Vet ikke hva du har lest?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Det er jeg overhodet ikke bekymret for. Anonymous poster hash: a578f...f28
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Yey, to stk som sier det jeg vil de skal si. Hehehe Neida, jeg bare leste noe med co2,og krybbedød, bare så ordet krybbedød så ble jeg redd. Første babyen som er på vei, kanskje derfor jeg er litt "redd", vet ikke. Har egentlig tenkt akkurat det ja, å vente med det, hvis jeg trenger det så kjøper jeg det. Vurdert å kjøpe vugge også, for da trenger man det vel ikke? Vet ikke jeg, må kanskje fundere litt på det. Anonymous poster hash: 34d61...a8f
Harlekin Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Vi trengte det aldri. Du kan jo bare vente og se, TS, om dere føler det blir behov for det?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Vi trengte det aldri. Du kan jo bare vente og se, TS, om dere føler det blir behov for det? Ja jeg gjør det. Butikken er jo ikke langt unna om man skulle ha behov for det:-) Anonymous poster hash: 34d61...a8f
Longgone Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Du kan jo rulle et teppe og ha rundt der med hodet til babyen? Mange som gjør det i begynnelsen for de liker å ligge litt trangt - det beskytter jo mot kanten også :-) 1
muttra Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 hadde ikke slike kanter til mine barn, men jeg hadde magebarn, alle tre, de sov ikke om de ikke fikk ligge på magen begge deler sier å øke faren for krybbedød, barna mine er over 20 år jeg var selv et magebarn og sover fortsatt på magen , eneste gangene jeg ikke har sovet på magen er faktisk siste mnd av de to siste svangerskapa
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Hehe nei det er vel ikke så lett å sove på magen da :-) Anonymous poster hash: 34d61...a8f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Du kan jo rulle et teppe og ha rundt der med hodet til babyen? Mange som gjør det i begynnelsen for de liker å ligge litt trangt - det beskytter jo mot kanten også :-) Hmm det var jo en god ide. :-) Det kan man jo gjøre ja.Takk:-) Anonymous poster hash: 34d61...a8f
Batteri Skrevet 3. august 2013 #17 Skrevet 3. august 2013 Vi har ihvertfall følt at det har vært nødvendig, gjerne en litt høy og stiv en. Skal bestille denne nå.Anonymous poster hash: a578f...f28 En så høy sprinkelbeskytter gir altfor dårlig luftsirkulasjon. Jeg ville aldri brukt en så høy kant til spedbarn.
Batteri Skrevet 3. august 2013 #18 Skrevet 3. august 2013 Du kan jo rulle et teppe og ha rundt der med hodet til babyen? Mange som gjør det i begynnelsen for de liker å ligge litt trangt - det beskytter jo mot kanten også :-) Løse tepper i babyseng er ikke anbefalt.
Yesterday Skrevet 3. august 2013 #19 Skrevet 3. august 2013 (endret) Løse tepper i babyseng er ikke anbefalt. Enig, syns at det høres skumlere ut enn en sengekant. Da et teppe kan havne over ansiktet så babyen ikke får puste og små babyer har dårlig motorikk og kan slite med å få teppet bort fra ansiktet. Vi skal bruke sengekant og det har alle jeg kjenner og gjort, blant annet sov jeg og mine søsken med det når vi var baby. Alle har overlevd. Har også hørt om krybbedødd og sengekant. Endret 3. august 2013 av Yesterday
Batteri Skrevet 3. august 2013 #20 Skrevet 3. august 2013 Sengekant er helt ok så lenge den ikke er for høy. Begge mine barn har brukt lav kant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå