AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg lurer på om dere gutter ikke tørr satse på ei jente dersom hun har litt utenlandsk utseende i frykt for at hun er muslim, har strenge leveregler, foreldre og kulturkræsj? Jeg er ei jente som har en utenlansk far, men norsk mor. Jeg ser dermed ikke helt norsk ut, og lurer litt på om dette kan være noe som gjør at gutter kanskje ikke tørr spørre meg ut osv? Det har seg nemlig slik at selv om min far er fra midtøsten, så er han godt integrert og kristen, men dette vet jo ikke gutter før de blir kjent med meg... Anonymous poster hash: 24731...56e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 dytter Anonymous poster hash: 24731...56e
kråkefjas Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Jeg lurer på om dere gutter ikke tørr satse på ei jente dersom hun har litt utenlandsk utseende i frykt for at hun er muslim Såpass har man vel kjennskap om når det er kommet så langt at det er aktuelt å satse. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Såpass har man vel kjennskap om når det er kommet så langt at det er aktuelt å satse. Hva mener du? Anonymous poster hash: 24731...56e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Ville aldri backet ut av den grunn. Ville backet ut dersom det etter hvert kom for en dag at det faktisk var slik at kultur og levemåte umuliggjorde et fungerende forhold, men det ville ikke hindret meg i å ta kontakt i utgangspunktet. Anonymous poster hash: c3981...559
kråkefjas Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Hva mener du? Anonymous poster hash: 24731...56e Det bør ikke komme som et sjokk at jenta er muslim når man er kommet så langt at det er aktuelt å satse.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Kjenner en som er sammen med ei som er fra Irak. Verdens søteste dame noen sinne er hun (hun er ateist, og ble adoptert til Norge på grunn av at faren døde i krig tror jeg og så var det noe med moren jeg ikke husker da hun var 10 tror jeg) og jeg tror ikke akkurat noen har noe i mot henne pga at hun kommer fra Irak. Veldig vakker er hun også, så jeg synes han jeg kjenner er en heldig fyr Anonymous poster hash: a36de...c95
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Takker for svar:) Anonymous poster hash: 24731...56e
Noorgie Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Hadde overhodet ikke hatt noe problem, så lenge jeg hadde lært henne å kjenne og derved likt henne.
brodskive Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 TS jeg inviterer deg ut paa date. Ja? Nei? Kanskje? Vet ikke?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 TS jeg inviterer deg ut paa date. Ja? Nei? Kanskje? Vet ikke? It's a date. Anonymous poster hash: 24731...56e
brodskive Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 It's a date. Anonymous poster hash: 24731...56e herlig legg igjen facen din paa inbox.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 Det kommer kanskje an på hvor du bor? I Oslo er vel folk vant til slik, men ellers i landet kan utseendet og bakgrunnen din bli for spesiell. Nå er jeg dame, men jeg dater ikke menn med røtter utenfor Skandinavia. Skal ikke se bort fra at en del menn tenker på samme måte. Anonymous poster hash: efdbe...300
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 Det kommer kanskje an på hvor du bor? I Oslo er vel folk vant til slik, men ellers i landet kan utseendet og bakgrunnen din bli for spesiell. Nå er jeg dame, men jeg dater ikke menn med røtter utenfor Skandinavia. Skal ikke se bort fra at en del menn tenker på samme måte. Anonymous poster hash: efdbe...300 Om dere finner ut at jeg bare er halvt utlandsk da? Altså har norsk mor..? Er konfirmert osvosv, har en norsk livsstil.. Anonymous poster hash: 24731...56e
Enyya Skrevet 5. august 2013 #16 Skrevet 5. august 2013 Uff kjenner jeg blir lei meg når jeg leser om folk som ikke vil date folk med bakgrunn utenfor skandinavia. Er ikke det viktigste personligheten og at man passer sammen? Ikke hva slags røtter personen har. Har selv en sønn som er halvt iransk, han kunne enkelt gått for å være helnorsk. Han er en veldig vakker gutt og er sikker på at mange jenter vil falle for han en dag. Og skal liksom jenter trekke seg unna når de finner ut at pappa er fra Iran? Til TS vil jeg si at jeg er sikker på at mange menn finner jenter med utenlandsk bakgrunn veldig tiltrekkende og gjerne vil bli kjent med deg;-)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #17 Skrevet 5. august 2013 Uff kjenner jeg blir lei meg når jeg leser om folk som ikke vil date folk med bakgrunn utenfor skandinavia. Er ikke det viktigste personligheten og at man passer sammen? Ikke hva slags røtter personen har. Har selv en sønn som er halvt iransk, han kunne enkelt gått for å være helnorsk. Han er en veldig vakker gutt og er sikker på at mange jenter vil falle for han en dag. Og skal liksom jenter trekke seg unna når de finner ut at pappa er fra Iran? Til TS vil jeg si at jeg er sikker på at mange menn finner jenter med utenlandsk bakgrunn veldig tiltrekkende og gjerne vil bli kjent med deg;-) Dette innlegget ble politisk korrekt visvas for min del. Alle har sine preferanser, uavhengig om du blir lei deg eller om du har fått barn med en innvandrer. Jeg passer best sammen med en mann som er lik meg, har lik bakgrunn og verdier. Det finner jeg ikke blant innvandere. Jeg driver ikke veldedlighet, derfor velger jeg en kjæreste som passer mine kriterier. Hvorfor skulle sønnen din bli "ekstra" pen fordi han er halvt iransk forresten? Skal du bli lei deg hver gang en jente ikke vil bli kjæresten hans? Og hvorfor vil du gi sånne som meg, som foretrekker nordisk utseende menn, dårlig samvittighet? Gjør du det samme med menn som foretrekker slanke damer? Eller som liker thaidamer best? Anonymous poster hash: efdbe...300
Nasse1 Skrevet 5. august 2013 #18 Skrevet 5. august 2013 Dette innlegget ble politisk korrekt visvas for min del. Alle har sine preferanser, uavhengig om du blir lei deg eller om du har fått barn med en innvandrer. Jeg passer best sammen med en mann som er lik meg, har lik bakgrunn og verdier. Det finner jeg ikke blant innvandere. Jeg driver ikke veldedlighet, derfor velger jeg en kjæreste som passer mine kriterier. Hvorfor skulle sønnen din bli "ekstra" pen fordi han er halvt iransk forresten? Skal du bli lei deg hver gang en jente ikke vil bli kjæresten hans? Og hvorfor vil du gi sånne som meg, som foretrekker nordisk utseende menn, dårlig samvittighet? Gjør du det samme med menn som foretrekker slanke damer? Eller som liker thaidamer best? Anonymous poster hash: efdbe...300 Si at en person er født og oppvokst i Norge, moren og faren er også født og oppvokst i Norge, og de er kristne eller ikke religiøse. Det er da å anta at de har samme kultur, verdier, osv som andre etniske nordmenn, haken er at farmor og farfar kommer fra Irak. Altså har du en person som i oppførsel er "lik" enhver etnisk nordmann, men h*n ser ikke sånn ut. La oss nå se bort i fra din personlige preferanse på utseende av menneske, og hypotetisk sett si at du synes vedkommende er attraktiv. Ville du latt dine (tydelige!) fordommer hindre deg å bli kjent med personen, eller vil du gitt personen en sjanse? Du kan ikke vite noe om vedkommendes personlighet, tro, verdier, holdninger, uten å kjenne personen. Jeg er jente, og kan vel si at jeg til tider kan ha litt slike fordommer når det gjelder menn, hvertfall hvis det er type en random person jeg møter på byen. Er det en kompis av noen og jeg har litt info på forhånd ville jeg absolutt ha gitt en fyr en sjanse om han virker som en ålreit person.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #19 Skrevet 5. august 2013 Si at en person er født og oppvokst i Norge, moren og faren er også født og oppvokst i Norge, og de er kristne eller ikke religiøse. Det er da å anta at de har samme kultur, verdier, osv som andre etniske nordmenn, haken er at farmor og farfar kommer fra Irak. Personen har familie fra Irak og dermed irakisk bakrunn, dermed er han ikke som meg som er etnisk norsk. Jeg ser poenget med at h*n er integrert og fungerer i samfunnet, men det er uansett ikke kjærestemateriale for min del. Kanskje heller mer som en venn. Altså har du en person som i oppførsel er "lik" enhver etnisk nordmann, men h*n ser ikke sånn ut. La oss nå se bort i fra din personlige preferanse på utseende av menneske, og hypotetisk sett si at du synes vedkommende er attraktiv. Ville du latt dine (tydelige!) fordommer hindre deg å bli kjent med personen, eller vil du gitt personen en sjanse? Du kan ikke vite noe om vedkommendes personlighet, tro, verdier, holdninger, uten å kjenne personen. Som venn kunne jeg gjerne blitt kjent med vedkommende, men han er såpass langt fra mine preferanser hva kjæreste angår at jeg hadde nok ikke innledet et forhold med vedkommende. Jeg må være fysisk tiltrukket av kjæresten min og ønsker ikke å våkne til et fremmed fjes hver morgen. Jeg ønsker heller ikke barn med fjes jeg ikke kan se meg selv i. Jeg er jente, og kan vel si at jeg til tider kan ha litt slike fordommer når det gjelder menn, hvertfall hvis det er type en random person jeg møter på byen. Er det en kompis av noen og jeg har litt info på forhånd ville jeg absolutt ha gitt en fyr en sjanse om han virker som en ålreit person. Flott for deg! Jeg har dessverre ingen interesse for slike og ser ingen grunn til å velge vekk en nordmann dersom jeg ikke må Anonymous poster hash: efdbe...300
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #20 Skrevet 5. august 2013 Anonymous poster hash: efdbe...300 Samme fjes som deg???????!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: c681d...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå