-Jiinxs- Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 (endret) ... å få tilsendt et nytt et? Jeg skulle gjerne sendt en mail og spurt Telenor selv, men de har den mest idiotiske kundesiden jeg har vært borti (bortsett ifra EA). Føler heller ike for å ringe de siden jeg synes det skulle være helt unødvendig å bruke penger på å ringe de, når de BURDE ha et kontaktskjema på siden deres. Synes jeg hvertfall. Jeg har hørt om at det koster 1000.- for å få tilsendt et nytt modem, men vet ikke om det var Telenor som hadde den prisen eller et annet selskap. Jeg vet at NextGenTel sendt et nytt gratis, evt hente selv. Endret 2. august 2013 av -Leon-
Klatt Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Spør på Facebooksiden deres? Går du til Elkjøp eller noe lignende må du i alle fall betale oppimot en tusenlapp. Tipper Telenor også tar betalt for det.
Anglofil Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 (endret) De har et kontaktskjema. Og de har også facebook hvor du kan ta direkte kontakt med dem. Selvfølgelig skal du betale for nytt modem hvis det slår ned hos deg. Alle vet vel at man bør ta ut strømmen hvis det lyner eller tordner? Du mener vel ikke at hvis tv'en din går fordi det slår ned hos deg så skal Samsung, hvis det er tv'en du da har, betale ny for deg? Det er ditt ansvar å faktisk passe på dette. Så akkurat her skjønner jeg faktisk ikke hva du klager over, beklager. Derimot koster det ikke 1000 kr fra Telenor, det koster 399 kr + frakt på 99 kr for å få tilsendt nytt modem. Det står klart i vilkårene at Telenor ikke dekker hvis lyn og torden tar modemet. Forøvrig sender Telenor nytt modem gratis hvis det går i stykker på en eller annen måte og feilen ikke er selvforskyldt. Men jeg vil nå si det at tar du ikke ut modemet når det lyner og tordner så er det faktisk din egen feil. Mvh Yvonne Endret 2. august 2013 av Yvonne 2
Testosteron Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Jeg måtte ikke betale noe. Det er fordi du er lita og søt alternativt stor og farlig (stryk det som ikke passer)
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Halv pris av full pris, pluss 99 kr i frakt. Anonymous poster hash: b7ea7...89c
Gjest badeand1 Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 (endret) De har et kontaktskjema. Og de har også facebook hvor du kan ta direkte kontakt med dem. Selvfølgelig skal du betale for nytt modem hvis det slår ned hos deg. Alle vet vel at man bør ta ut strømmen hvis det lyner eller tordner? Du mener vel ikke at hvis tv'en din går fordi det slår ned hos deg så skal Samsung, hvis det er tv'en du da har, betale ny for deg? Det er ditt ansvar å faktisk passe på dette. Så akkurat her skjønner jeg faktisk ikke hva du klager over, beklager. Derimot koster det ikke 1000 kr fra Telenor, det koster 399 kr + frakt på 99 kr for å få tilsendt nytt modem. Det står klart i vilkårene at Telenor ikke dekker hvis lyn og torden tar modemet. Forøvrig sender Telenor nytt modem gratis hvis det går i stykker på en eller annen måte og feilen ikke er selvforskyldt. Men jeg vil nå si det at tar du ikke ut modemet når det lyner og tordner så er det faktisk din egen feil. Mvh Yvonne Kommer regningèn etter modemet da? Og jeg skjønner ikke hva du mener med at TS klager over modemet. Han stiller et helt normalt spørsmål. Endret 2. august 2013 av Mortem 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Kommer regningèn etter modemet da? Ja. Anonymous poster hash: b7ea7...89c
Anglofil Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 (endret) Jeg måtte ikke betale noe. Da er du heldig, for det skal man i utgangspunktet betale for. Nå snakker jeg utelukkende om lyn og torden som gjør at modemet tar kvelden. Nå skal det sies, hvis de har bundet deg opp for et nytt år så kan det hende du får tilsendt nytt gratis, da får man det som en kampanje. Men du skal egentlig ikke få det gratis med mindre det er en meget god grunn for det (lyn og torden regnes ikke som en god grunn). Mvh Yvonne Endret 2. august 2013 av Yvonne
Anglofil Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Kommer regningèn etter modemet da? Det er helt riktig. Det kommer på vanlig faktura man får tilsendt (dvs hvis du betaler for bredbånd 16 så vil regningen være på 399 kr og eventuell linjeleie hvis man ikke har fasttelefon + pris for modem). Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Og jeg skjønner ikke hva du mener med at TS klager over modemet. Han stiller et helt normalt spørsmål. Det var mitt inntrykk, jeg beklager selvsagt hvis det er feil. Mvh Yvonne
-Jiinxs- Skrevet 2. august 2013 Forfatter #14 Skrevet 2. august 2013 (endret) Så hjelp meg litt med å finne siden hvor jeg kan kontakte de. Jeg har ikke Facebook. Nå lever forsatt modemet mitt, spm var bare noe jeg lurte på. Og selvfølgelig kan jeg ta ut strømmen og alt. Men hva om jeg hører ett brøl og der gikk der døde modemet mitt? Ja, jeg kan sikkert følge bedre med hvordan været er ute, men når jeg sitter med pcen så er det ikke så ofte jeg faktisk ser ut vindue. Jeg har en leieboer og derfor står modem på mer eller mindre hele tiden. Uansett, ja jeg kan ta mine forhåndsregler med å forlenge livet til modemet mitt. Men tilfeller hvor jeg ikke hadde noe som helst mulighet å reddet modemet så synes jeg det er surt å måtte betale et firsifret beløp. Endret 2. august 2013 av -Leon- 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Du ringer telenor og sier at modemet er ødelagt, drit i å nevn noe om tordenvær, du får et nytt gratis.Anonymous poster hash: 61aad...e3d 1
Anglofil Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 (endret) Så hjelp meg litt med å finne siden hvor jeg kan kontakte de. Jeg har ikke Facebook. Nå lever forsatt modemet mitt, spm var bare noe jeg lurte på. Og selvfølgelig kan jeg ta ut strømmen og alt. Men hva om jeg hører ett brøl og der gikk der døde modemet mitt? Ja, jeg kan sikkert følge bedre med hvordan været er ute, men når jeg sitter med pcen så er det ikke så ofte jeg faktisk ser ut vindue. Jeg har en leieboer og derfor står modem på mer eller mindre hele tiden. Uansett, ja jeg kan ta mine forhåndsregler med å forlenge livet til modemet mitt. Men tilfeller hvor jeg ikke hadde noe som helst mulighet å reddet modemet så synes jeg det er surt å måtte betale et firsifret beløp. Du vil aldri betale et firesifret beløp for et nytt modem, som sagt, du får det til halv pris, 399 kr + frakt (99 kr). Begynner det skikkelig å tordne så trekker ihvertfall jeg ut de viktigste ledningene. Men ja, man bør trekke ut, ihvertfall hvis det er rett over hodet på en. Forøvrig finner du kontaktskjema ved å gå inn på Mine sider, eller kan du gå inn her og klage via epost. Trykk på "klage" og det står "send epost". Hvis du vil ringe er nummeret 05000. Du ringer telenor og sier at modemet er ødelagt, drit i å nevn noe om tordenvær, du får et nytt gratis.Anonymous poster hash: 61aad...e3d Det oppdager de ganske raskt da de krever at man leverer inn sitt gamle modem hvis man hevder at det ikke er noe galt med det, det vil si at det ikke er tatt av tordenvær. Og da får man regning i posten hvis det viser seg at det faktisk er tatt av tordenvær. Mvh Yvonne Endret 2. august 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #17 Skrevet 2. august 2013 Det har de ikke oppdaget da jeg har sendt det inn. Anonymous poster hash: 61aad...e3d 1
Anglofil Skrevet 2. august 2013 #18 Skrevet 2. august 2013 (endret) Det har de ikke oppdaget da jeg har sendt det inn. Anonymous poster hash: 61aad...e3d Da har du vært heldig, for det oppdages ganske ofte. Så har det nok noe med at det er kundebehandlerens jobb å finne ut om det har røket eller ikke, og derfor blir heller ikke alle tatt. Mvh Yvonne Endret 2. august 2013 av Yvonne
-Jiinxs- Skrevet 3. august 2013 Forfatter #19 Skrevet 3. august 2013 (endret) Du vil aldri betale et firesifret beløp for et nytt modem, som sagt, du får det til halv pris, 399 kr + frakt (99 kr). Begynner det skikkelig å tordne så trekker ihvertfall jeg ut de viktigste ledningene. Men ja, man bør trekke ut, ihvertfall hvis det er rett over hodet på en. Forøvrig finner du kontaktskjema ved å gå inn på Mine sider, eller kan du gå inn her og klage via epost. Trykk på "klage" og det står "send epost". Hvis du vil ringe er nummeret 05000. Mvh Yvonne Jeg var der inne, valgte teknisk og der kan man ikke velge epost. Men ser at på de andre alternativene så kan du velge epost. Så takk for hjelpen Endret 3. august 2013 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #20 Skrevet 19. august 2013 Du vil aldri betale et firesifret beløp for et nytt modem, som sagt, du får det til halv pris, 399 kr + frakt (99 kr). Begynner det skikkelig å tordne så trekker ihvertfall jeg ut de viktigste ledningene. Men ja, man bør trekke ut, ihvertfall hvis det er rett over hodet på en. Forøvrig finner du kontaktskjema ved å gå inn på Mine sider, eller kan du gå inn her og klage via epost. Trykk på "klage" og det står "send epost". Hvis du vil ringe er nummeret 05000. Det oppdager de ganske raskt da de krever at man leverer inn sitt gamle modem hvis man hevder at det ikke er noe galt med det, det vil si at det ikke er tatt av tordenvær. Og da får man regning i posten hvis det viser seg at det faktisk er tatt av tordenvær. Mvh Yvonne Feil. Jeg må betale 800 kr for et nytt modem nå. Anonymous poster hash: d824b...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå