Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

merker forskjell på oppmerksomhet når jeg er blond, fremfor når jeg er brunette. Er nok en grunn til at så mange bleker håret, det finnes vel knapt en ekte blondine igjen. Men trives mye bedre som brunette. Jeg er jo blond fra naturens side, så må farge håret, sliter med lys ettervekst:) Hva med andre, erfaringer med dette?:)

Anonymous poster hash: ff0ca...a05
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dytter

Skrevet

Jeg får oppmerksomhet både som lys og mørk. Men jeg fikk en annen type oppmerksomhet når jeg var blond. Derfor trives jeg som jeg egentlig er naturlig, som mørkhåret. :)

AnonymBruker
Skrevet

så du merker forskjell? utdyp, hvordan type oppmerksomhet?:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært rød, blond og brunhåret. Merket litt forskjell da jeg var rød (seksuell oppmerksomhet), men lite/ingenting mellom brunt og blondt.

Anonymous poster hash: 76c47...fdb
Skrevet

Jeg får veldig mye mer oppmerksomhet som mørkhåret enn lyshåret. Har vel aldri vært blond per se, men har likevel vært ganske lys, mellomblond vil jeg si. Har fått høre at jeg ser så mystisk og sensuell ut med mørkt hår, selv om jeg ikke akkurat ser dette helt selv :fnise:

Men nå kler jeg lyst hår unaturlig dårlig da, så det kan jo så klart også være en faktor.

Skrevet

Jeg får også mye mer oppmerksomhet med min naturlige hårfarge enn jeg gjorde da det var farget mørkere og lysere. Du er naturlig blond, så da er det vel det du kler best. :)

AnonymBruker
Skrevet

ja, jeg tror det er det naturlige og blonde jeg kler best:) Men synes det er så utrolig mye finere å ha mørkt hår

AnonymBruker
Skrevet

på menn er det helt motsatt, der synes jeg blonde menn er kjekkest. Men at mørkt hår på jenter er finest. Synes det er så mange her i Norge som bleker og farger håret altfor lyst, ser helt dumt ut

• Liker 1
Skrevet

Tror det kommer ann på hvordan blondiner du er. Jeg er naturlig lys blond og får som regel kommentarer om at jeg virker som en ordentlig jente og ikke billig bimboblond :) så positiv oppmerksomhet ;)

AnonymBruker
Skrevet

ja,har naturlig blondt hår,mellomblond, som blir ganske lyst om sommeren. Jeg er av personlighet alt annet enn bimbo, men merker at folk kan gå ut i fra det pga hårfargen

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Har hatt platina, rødt, mørkebrunt, svart hår og nå lysebrunt. Fikk definitivt mest oppmerksomhet da jeg hadde rødt hår. Kan ikke si at jeg ikke likte det. Meh, faktisk litt kjedelig å være lys brunette.

Gjest Yellowrose
Skrevet

Det er nok bare fordi det ene ser bedre ut på deg enn det andre. Selv har jeg fått mest oppmerksomhet som brunette :)

Skrevet

Jeg får oppmerksomhet både som lys og mørk. Men jeg fikk en annen type oppmerksomhet når jeg var blond. Derfor trives jeg som jeg egentlig er naturlig, som mørkhåret. :)

Nemlig...

Skrevet

Er det et mål å få mest mulig oppmerksomhet?

• Liker 1
Skrevet

ja, jeg tror det er det naturlige og blonde jeg kler best:) Men synes det er så utrolig mye finere å ha mørkt hår

Da synes jeg du skal ha mørkt hår. Det er viktigst at du er fornøyd selv. :)

AnonymBruker
Skrevet

Vel, man får vel mest oppmerksomhet i den hårfargen man passer til. Jeg passer som lys brunette (min ekte hårfarge er litt mørkere) og jeg har prøvd blond og jeg ser rett og slett ikke ut som blond.

Anonymous poster hash: 11688...da4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mest oppmerksomhet om jeg har en litt dyp kastanjerød farge som passer hudtonen min og som ikke er for lys eller for orange. Er det jeg synes er penest på meg selv også.

Er naturlig brunette.

Anonymous poster hash: f8ac9...7bf
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg merket fort at jeg fikk mer oppmerksomhet og ikke minst en annen type oppmerksomhet som blondine.

jeg farget håret og ble brunette igjen.

Anonymous poster hash: feb64...7e8
Skrevet

I mitt tilfelle fikk jeg mye mer oppmerksomhet fra rett aldersgruppe da jeg farget håret brunt. Da jeg var blondine var det disse typiske one night stand, små player guttene som sjekket meg opp. Nå kan jeg faktisk føre normale samtaler med voksne folk, fordi jeg ser så mye mer eldre og voksen ut med mørkt hår.

Men helt egentlig, så tror jeg det bare er en myte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...