Gå til innhold

Han har vært utro mot alle samboere/kone - med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg vet at utroskap er ille, men det er nå uansett sånn at jeg og denne mannen som er min store kjærlighet har hatt sex av og til de siste 15 årene. Pga livssituasjon har vi ikke kunnet få hverandre, men vi har alltid hatt mye kontakt og om vi først møtes klarer vi ikke holde oss unna hverandre. Vi har en helt utrolig kjemi og kan snakke om alt, samtidig som vi har verdens beste sex. I løpet av denne tiden har han vært utro mot flere partnere med meg. Nå har ting forandret seg og det ser ut som at vi endelig kan få hverandre. Men jeg merker at det plager meg litt, kommer jeg noengang til å kunne stole på han? Er det virkelig sant at han kun har vært utro fordi det er meg han elsker? Vil gjerne høre om noen har lignende erfaringer...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan aldri stole på den mannen. Han brukte deg til å pule på pga du var villig og tilgjengelig.

Anonymous poster hash: adc67...a9e
  • Liker 4
Skrevet

Du kan aldri stole på den mannen. Han brukte deg til å pule på pga du var villig og tilgjengelig.

Anonymous poster hash: adc67...a9e

Tror du misforstår litt her, det er han som alltid har villet ha et forhold med meg. Jeg kunne ikke pga ulike omstendigheter

Skrevet

Du kunne ikke ha et forhold til ham pga ulike omstendigheter?
Du har jo hatt et forhold til ham i 15 år jo... Ser det som ganske usannsynlig at dere kan ha et monogamt forhold etter så mange år, men muligheten er vel der..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig han er utro med deg! Du har selv bidratt til at han bedro sine tidligere kjærester, og du er ikke et fnugg bedre og fortjener din egen medisin.

Anonymous poster hash: fb5ac...70b
  • Liker 5
Skrevet

Ok, jeg vet at utroskap er ille, men det er nå uansett sånn at jeg og denne mannen som er min store kjærlighet har hatt sex av og til de siste 15 årene. Pga livssituasjon har vi ikke kunnet få hverandre, men vi har alltid hatt mye kontakt og om vi først møtes klarer vi ikke holde oss unna hverandre. Vi har en helt utrolig kjemi og kan snakke om alt, samtidig som vi har verdens beste sex. I løpet av denne tiden har han vært utro mot flere partnere med meg. Nå har ting forandret seg og det ser ut som at vi endelig kan få hverandre. Men jeg merker at det plager meg litt, kommer jeg noengang til å kunne stole på han? Er det virkelig sant at han kun har vært utro fordi det er meg han elsker? Vil gjerne høre om noen har lignende erfaringer...

For meg høres dette ut som nok en situasjon hvor man bedrar seg selv til å tro at man er den ene, den spesielle...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

lykke til, dere fortjener hverandre

Anonymous poster hash: e7793...00f
AnonymBruker
Skrevet

Tror du misforstår litt her, det er han som alltid har villet ha et forhold med meg. Jeg kunne ikke pga ulike omstendigheter

Hvordan kan dette stemme, når det er HAN som har vært i forskjellige forhold? Høres ut som dere fortjener hverandre ja... Herregud for ei smørje, og FOR et grunnlag å bygge et forhold på. Andres ulykke og svik i lange baner..

Anonymous poster hash: 3547a...706

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan dette stemme, når det er HAN som har vært i forskjellige forhold? Høres ut som dere fortjener hverandre ja... Herregud for ei smørje, og FOR et grunnlag å bygge et forhold på. Andres ulykke og svik i lange baner..

Anonymous poster hash: 3547a...706

TS her, jeg har vært gift alle disse årene, men kommer fra en kultur hvor skilsmisse ikke er så lett å få til. Skjønner at det er lett for dere å sitte å dømme meg/oss, men kjærlighet er ikke alltid så enkelt som man liker å tro. Vi har begge prøvd å holde oss unna hverandre, men er så glade i hverandre at vi ikke klarer. Må legge til at det er svært få ganger vi har hatt sex,men vi har snakket i timesvis i tlf. Han er min aller beste venn, og jeg har selv prøvd å oppmuntre han til å ha seriøse forhold fordi jeg vil det beste for han. Dette kan fungere fint i flere år, men vi klarer bare aldri å glemme hverandre.

Skrevet

Du kunne ikke ha et forhold til ham pga ulike omstendigheter?

Du har jo hatt et forhold til ham i 15 år jo... Ser det som ganske usannsynlig at dere kan ha et monogamt forhold etter så mange år, men muligheten er vel der..

Ts her, jeg har vært gift alle disse årene, så jeg er absolutt ikke noe bedre en han. Poenget mitt er at jeg har gjort det fordi han er den eneste jeg noengang har elsket, og vet at jeg aldri ville vært utro om jeg fikk han. Har hørt flere steder at menn oftere enn kvinner er utro uten at følelser er involvert, derfor jeg har begynt å tenke på dette.

Skrevet

Du nei, men hva med han? Er han like innstilt på å ha et sunt monogam forhold med deg? Hvor har du garanti at han har vart utro bare med deg og ikke med flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...