Agurk Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Katten min forsvant her om dagen. Ringte rundt til veterinærer for å høre om de muligens hadde fått inn en skadet eller drept katt. Ikke noe napp. Ringte så politiet i dag for å høre med dem. De kunne bekrefte at en dame hadde ringt inn den dagen pus forsvant for å opplyse om at hun hadde kjørt på en katt. En patrulje rykket ut til pusen med engang, bekreftet at den var død og reiste derifra. Politimannen jeg snakket med beklaget seg ovenfor meg at politimennene ikke hadde tatt med seg katten og levert den til veterinær, men de hadde fått et annet oppdrag, i tillegg så sa han at han var lei seg på mine vegne, men for de fleste er jo katt bare en katt, derfor ikke så rart at de lot pusen ligge. Sånn i ettertid så er jeg jo selvsagt glad for at jeg har fått vite hva som skjedde med pusen min, men synes ikke det er greit at de bare lot den ligge igjen i grøfta. Den skulle ha blitt levert inn til veterinær mtp å lese av chip osv. I det minste burde dem ringt veterinær og sagt i fra. Er dere enig? 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Selvfølgelig er jeg enig med deg. Hadde de kjørt fra en død hund? De burde spurt viking eller falken eller noen andre om de hadde hatt tid.Anonymous poster hash: bd88b...2f0 1
Aryamili Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Jeg syns de skulle levert den inn. Jeg håpet virkelig at en katt ikke "bare er en katt" for de fleste.. For noen holdninger, slikt bør de, og egentlig alle, holde seg for gode for. De skulle absolutt sørget for at den ble levert til veterinær, på en eller annen måte, selv om de selv ikke hadde tid akkurat da.
Aryamili Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Trist å høre om katta di forresten klem til deg!
missdior Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Uff, ikke morsomt å miste lille pusen sin Klem til deg OG ja, jeg er helt enig med deg!! For en tafatt politipatrulje som har vært ute på oppdrag!!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Folk bryr seg dessverre sjeldent nok om påkjørte katter fordi de løper fritt og slikt skjer. Katten min ble bortimot hevet i ovnen med en gang den ble levert inn istedet for å legges i fryseren, ikke husket de hvordan den så ut eller hadde bilde av den heller. Halsbåndet hadde den mistet og chiping hadde den ikke siden jeg ikke hadde hørt om det på den tiden. Man får jo liksom ikke den siste bekreftelsen på at det er ens egen katt. Jeg klarte heldigvis å spore opp personen som fant katten så jeg fikk en viss bekreftelse fra henne. Helt enig med deg ts, de kunne ha ringt noen. Anonymous poster hash: 43637...205
#Sunrise Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 husker en gang mamma skulle hjem , så kjørte hun FORBI en katt, som lå i grøfta, hun stoppa bilen og så at han var påkjørt, hun forta seg og ta pusen inn i bilen og få den til dyrelege , så den overlevde. hvorfor i HÆLVETTE gjorde ikke dama det? dreper man noen, så ringer man ikke bare poltiet og kjører videre:S men synd og høre om pusen din:/ 1
Fanderay Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Uff så leit Jeg er enig, når de først rykket ut så burde de tatt katten med seg for å sjekke om den var chipet.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Burde absolutt levert den til veterinær! Anonymous poster hash: ef7c7...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå