Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Saken er den at jeg har en jente/dame på facebook som har fått seg kjæreste nede i Tyrkia. Jeg stusset litt på forholdet siden han aldri svarer på statusene hvor hun skriver at hun savner ham, men da jeg sjekket stod det at de var in a relationship. Jeg søkte opp navnet hans og oppdaget at han har flere fb-profiler, med få venner på hver profil. Jeg har en følelse at han har flere "kjærester" rundt om kring, og har en profil for hver av dem... Men jeg er jo ikke 100% sikker på det, det er jo bare en følelse jeg har.

Ville dere sagt til henne at han har mange profiler (tror ikke hun tenker så langt som å søke det opp selv), eller ville dere holdt kjeft? Vi er ikke så nære venner.

Anonymous poster hash: a8ee2...027
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.

I slike situasjoner, spesielt når dere ikke er så nære venner, kan man lett tråkke i salaten. Men jeg syns du burde nevne dette for henne, så får hun tolke det som hun vil. Det kan hende at hun blir sint på deg, men det vil gå over - hvis hun ser det fornuftige i situasjonen.

Bare vær forsiktig med antakelsene dine.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold kjeft ja. Hun vet nok selv innerst inne hvordan det ligger an.

Anonymous poster hash: b5291...75e
Skrevet

Det tror jeg nok at hun gjør. Hvis du skulle få øynene opp for noen andre tegn, får du vurdere å snakke med henne likevel.

Lykke til!

Skrevet

Jeg ville sagt det til henne helt klart, hvorfor skulle du ikke det ? hvorfor skal hun tulle bort tiden sin på en falsk løgner om han er det ? si det helt klart har jeg kommet til å gjort !

AnonymBruker
Skrevet

Bombe at det var en tyrker

Anonymous poster hash: 5909f...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...