Gjest Vinglepetra Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 (endret) Hei, jeg har en vekt som viser forskjellig vekt hver eneste gang jeg veier meg! Da snakker jeg om at jeg veier 52 kg og 54kg 3 dager seinere, uten at jeg har endret matvanene mine. Jeg kjøpte vekta for ikke så lenge siden, rundt mars i år. Det er en helt vanlig digital vekt. Dette kan umulig bety at vekten min faktisk svinger sånn i løpet av noen dager. ... Endret 2. august 2013 av Vinglepetra
Gjest Funky Punk Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Min vekt endrer seg hele tiden den også. Kan fint være en forskjell på et par kilo fra morgen til kveld. Varierer gjerne mellom 1 til 4 kilo hver gang jeg veier meg. 1
Gjest Vinglepetra Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Min vekt endrer seg hele tiden den også. Kan fint være en forskjell på et par kilo fra morgen til kveld. Varierer gjerne mellom 1 til 4 kilo hver gang jeg veier meg. 1-4kg i løpet av noen dager? ! Oi, er det sant? Helt utrolig.
Jade Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 (endret) Helt vanlig (ihvertfall 1-2kg). Hva skjer om du veier deg to ganger rett etter hverandre? (La den skru seg av, og skru den på igjen i mellomtiden) Endret 2. august 2013 av Jade
sofie777 Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Det er helt vanlig at en digital vekt endrer seg hele tiden (ihvertfall om det er en billig en). Det som er absolutt no-no (og det står i bruksanvisningen) er å sette vekten på badet, for den skal ikke ha det fuktig.
Gjest Funky Punk Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 1-4kg i løpet av noen dager? ! Oi, er det sant? Helt utrolig. Jepp Veier meg morgen og kveld, og ser at det varierer veldig. Men ser jo samtidig at vekten går nedover da. Har ikke noen få kilo jeg skal ned, derfor reagerer jeg ikke så veldig på variasjonene bare jeg ser at variasjonene går nedover liksom Så når jeg begynte å veie meg så kunne jeg variere mellom 108 og 111 kilo, nå varierer det mellom 96 og 99 kilo
Sugerøret Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Vet ikke om det stemmer,men har hørt at vekta kan variere med opp til 3kg. Når en tenker tarm,tømming og magefyll + varme og stort inntak av drikke f.eks så kan det jo stemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå