Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om primer er nødvendig? Jeg føler ikke sminken holder så lenge, så jeg lurte på å bestille meg en primer på nettet.

Noen som har noen tips om noen som holder seg bra?

Anonymous poster hash: 214fe...93e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker stor forskjell på når jeg bruker primer, og ikke bruker primer. Får en mye jevnere hud, også slipper jeg så mye glans i huden (har ganske oljete hud). Og sminken holder seg lengre. :)

Anonymous poster hash: 537cc...7a1
Skrevet

Jeg syns det blir mye bedre holdbarhet, bruker primer på øyenlokket og i ansiktet.

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

For meg er primer primært! Brukte Body Shop sin før og den var helt grei i forhold til prisen. Byttet for et halvt år siden til Smashbox sin photo finish primer - og jeg er frelst. Anbefales! :)

Skrevet

Jeg liker å bruke primer, men ikke hver dag.

Forskjellen er utrolig for meg. Det jeg sliter mest med er store porer, og jo mer jeg prøver å dekke over dem med sminke, jo mer sminket og p(/h)orete ser jeg ut. Men når jeg bruker primer primer så dekker den over porer og urenheter og gjør huden glatt og jevn, så jeg trenger nesten ikke sminke over. Litt concealer og pudder, så er huden klar for det meste.

Skrevet

Nødvendig er det ikke. Men avhengighetsskapende, hvis man har en god opplevelse. Sist brukte jeg Clarins, i sånn liten krukke. Helt utrolig, photofinish utrolig. Hadde et hint av mineralpudder i den og brukte over og rundt nesepartiet der jeg har fremtredende porer og små arr. Borte. Magi.
Men... Og det her er et [sett inn banneord :fnise: ] stort men; den fikk meg til å bryte ut i maaasse små kviser over natta.
Typisk. :sukk: Her finner man noe som virker også er det sånn. På jakt etter neste primer nå.

Skrevet

Nødvendig er det ikke. Men avhengighetsskapende, hvis man har en god opplevelse. Sist brukte jeg Clarins, i sånn liten krukke. Helt utrolig, photofinish utrolig. Hadde et hint av mineralpudder i den og brukte over og rundt nesepartiet der jeg har fremtredende porer og små arr. Borte. Magi.

Men... Og det her er et [sett inn banneord :fnise: ] stort men; den fikk meg til å bryte ut i maaasse små kviser over natta.

Typisk. :sukk: Her finner man noe som virker også er det sånn. På jakt etter neste primer nå.

Enig.

Skrevet

Jeg fikk utslett i ansiktet av Smashbox sin :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...